Przetargi.pl
Budowa remizy strażackiej w Leśnie

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 92351251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy strażackiej w Leśnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa remizy strażackiej w Leśnie”. 2. Inwestycja polegała będzie na budowie budynku Remizy OSP w Leśnie o kubaturze 1463 m3 i pow. u. 187,6 m2 zgodnie z dokumentacją projektową „Rewitalizacja wsi Leśno poprzez odbudowę obiektu pełniącego funkcję społeczno – kulturalną, zagospodarowania terenu, Leśno, gm. Brusy. Świetlica wiejska z remizą OSP”, w tym: 1) roboty branży budowlanej, tj.: a) wykonanie ścian nadziemia (konstrukcyjnych i działowych), b) wykonanie konstrukcji dachowej (uwaga: na wcześniejszym etapie inwestycji wykonano zamiast wiązarów K1, K2, K3, K4 (po 1 szt.) dodatkowy wiązar G3 (szt.1), ww. wiązary należy zdemontować i wykonać zgodnie z dokumentacją projektową) – prowadzenie robót dotyczących konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego w miejscu połączenia istniejącego budynku świetlicy z budynkiem remizy należy zaplanować na sierpień 2020 r., c) wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych, d) montaż stolarki okiennej i drzwiowej (bramy garażowe mają być zautomatyzowane, sterowane pilotem - komplet 3 pilotów), e) wykonanie izolacji termicznych, paroizolacji, przeciwwilgociowych, f) roboty wykończeniowe wewnętrzne, g) roboty wykończeniowe zewnętrzne. Uwaga: zmienia się lokalizacja ścian wewnętrznych (połączenie suszarni oraz biura) oraz konstrukcja stropu żelbetowego w stosunku do pierwotnej dokumentacji projektowej. Ścianę i strop należy wybudować zgodnie z Projektami zmian stanowiącymi Załącznik nr 9 do SIWZ; 2) roboty branży sanitarnej, tj.: a) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem, b) wykonanie instalacji c.o., c) wykonanie instalacji sprężonego powietrza, d) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, e) należy dostarczyć i zamontować odsysacz bębnowy spalin typ z wentylatorem montowanym bezpośrednio do urządzenia typ FA-8-3 z wężem do samochodów ciężarowych ZW-12/150 o średnicy 150mm/200mm. Nawijanie węża za pomocą napędu sprężynowego typ C, należy przewidzieć wyrzutnię spalin ponad dachem z wykończeniem dekarskim, średnica kanału d150mm/200mm. Uwaga: należy uwzględnić zmiany w instalacjach zgodnie z Projektami zmian stanowiącymi Załącznik nr 9 do SIWZ; 3) roboty branży elektrycznej, tj.: a) wykonanie instalacji gniazd, WLZ-tów i przycisków p.poż (w pomieszczeniu 1/15 Magazyn należy wykonać gniazdo siłowe dla sprężarki, w wycenie należy również uwzględnić wykonanie 5 dodatkowych gniazd 1 fazowych – 2 w garażu, 3 w połączonym pom. biura i suszarni), b) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego (dodatkowo należy doprowadzić zasilanie do podświetlenia napisu „OSP LEŚNO” i zamontować oprawy, doprowadzić zasilanie do miejsca montażu figury św. Floriana, doprowadzić zasilanie i zamontować 3 oprawy oświetleniowe z czujką ruchu na ścianie zewnętrznej południowej), c) wykonać zasilanie syreny strażackiej kablem siłowym, d) wykonanie instalacji zasilania urządzeń wentylacyjnych, e) wykonanie instalacji zasilającej do automatyki bram wjazdowych, f) wykonanie instalacji odgromowej. Uwaga: należy uwzględnić zmiany w instalacjach, zgodnie z Projektami zmian stanowiącymi Załącznik nr 9 do SIWZ; 4) wykonaniu odrębnego od świetlicy opomiarowania poboru energii elektrycznej i wody ciepłej oraz zimnej (wykonanie podliczników); 5) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej części dobudowanej; 6) sporządzeniu świadectwa charakterystyki energetycznej dla całego obiektu (świetlicy i remizy); 7) sporządzeniu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu świetlicy i remizy; 8) wyposażeniu całego obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, wykonanie oznakowania p.poż. oraz oznakowania ewakuacyjnego. UWAGA: 1) Budynek świetlicy wraz zagospodarowaniem ternu zostały wykonane w latach wcześniejszych, w tym ławy fundamentowe oraz ściany fundamentowe pod budynek Remizy OSP, wykonanie pełnego uzbrojenia instalacyjnego, fundamentów i ścian fundamentowych zakończonych izolacją. Instalacje wody i instalację ogrzewania zakończono zaworami na przy ścianie budynku remizy. Kanalizację doprowadzono do przyłącza pod remizą zgodnie z dokumentacją. Rurę Rd3 kanalizacji deszczowej wyprowadzono w miejscu projektowanym. Przyłącza wody, cieplne, kanalizacji itd. Zostały wykonane jak dla całego obiektu. Dotyczy to również instalacji energetycznych. 2) Na wcześniejszym etapie inwestycji ściany szczytową świetlicy od strony remizy wykonano na pełną wysokość - aż do połaci dachowej oraz wykonano pełną izolację termiczną i wyprawy elewacyjne. Ze ściany wspólnej dla świetlicy i remizy należy rozebrać warstwy wykończeniowe i rozebrać ją do wysokości wieńca lub wykonać gniazda w celu oparcia dźwigarów konstrukcyjnych. Wykonać warstwy wykończeniowe wewnętrzne zgodnie z dokumentacją projektową. 3) W załączonych przedmiarach robót nie są uwzględnione zmiany pokazane w rysunkach zmian. Należy je do liczyć do ceny ofertowej. Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako pomocnicze. 4) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł. (Słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.8.2020” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3). Kserokopia dowodu wniesienia wadium 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach