Przetargi.pl
Budowa Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych wraz z wieżą antenową i drogą kablową na potrzeby Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Opolu w ramach Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20 18/20
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
    REGON: 01751079400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych wraz z wieżą antenową i drogą kablową na potrzeby Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Opolu w ramach Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych wraz z wieżą antenową i drogą kablową na potrzeby Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Opolu w ramach Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego, w szczególności: 1) demontaż ogrodzenia ceglanego oraz ogrodzenia z siatki na słupach stalowych obsadzonych w cokole oraz demontaż kostki brukowej z krawężnikami w ramach prac przygotowawczych do wykonania fundamentu wieży i wykopu dla ziemnej drogi kablowej; 2) wywóz gruntu pozyskanego z wykopów; 3) dostarczenie materiałów i wykonanie fundamentu pod wieżę antenową; 4) dostarczenie materiałów i wykonanie ziemnej drogi kablowej; 5) dostarczenie i montaż wieży kratowej o wysokości 25 metrów; 6) dostarczenie i montaż na wieży systemu masztu antenowego wraz z adapterami; łączna wysokości wieży z masztem antenowym wyniesie 33,24 m; 7) dostarczenie i montaż drogi kablowej na wieży z masztem antenowym, oraz umocowanie kabli za pomocą uchwytów kablowych; 8) montaż dostarczonych przez Zamawiającego anten, fiderów, rotora, komutatora antenowego, zasilacza oraz okablowania sygnałowego i sterującego; 9) doprowadzenie przewodów sygnałowych i sterujących od anten do budynku drogą kablową zainstalowaną na wieży z masztem antenowym, oraz ziemną drogą kablową, zgodnie z projektem budowlanym oraz projektem elektrycznym, przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ; 10) dostarczenie i montaż instalacji zasilającej 230 V na wieży i w budynku, instalacji odgromowej, uziemienia ochronnego i technologicznego; instalacje wieży antenowej i budynku powinny być ze sobą połączone w jedną zespoloną instalację odgromową i uziemiającą; 11) dostarczenie i montaż systemu zabezpieczającego przed upadkiem z wysokości typu Soll, zgodnie ze specyfikacją zawartą w projekcie budowlanym, wraz z wózkiem Comfort; 12) dostarczenie i montaż zabezpieczeń przed demontażem śrub mocujących konstrukcję wieży do fundamentu; 13) dostarczenie i montaż systemu zabezpieczającego przed wejściem na wieżę osób nieuprawnionych; 14) odtworzenie zdemontowanego ogrodzenia ceglanego, ogrodzenia z siatki na słupach stalowych obsadzonych w cokole, położenie kostki brukowej z krawężnikami oraz uprzątniecie terenu; 15) pomiary pionowości wieży wraz z masztem antenowym w dwóch osiach; 16) pomiary zespolonej instalacji uziemiającej i odgromowej, oraz pomiary skuteczności zerowania wieży antenowej i budynku; 17) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla wieży z masztem antenowym, oraz dla ziemnej drogi kablowej oraz przedłożenie dokumentacji dla Zamawiającego w 2 egz. papierowych i 1 egz. w formie elektronicznej (pliki w formacie PDF) na płycie CD lub DVD, zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami określonymi we wzorze Umowy, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 3 lat *. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. * - Okres gwarancji jakości może być dłuższy, w zależności od tego jaki zostanie zaproponowany okres gwarancji jakości przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, w punkcie 4), z uwzględnieniem wymagań punktu 19.5. SIWZ - Zasady oceny kryterium Okres gwarancji jakości (G)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452323304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wymagania dotyczące wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (polskich złotych) (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości 2. Forma wadium. 2.1. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 2.2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: NBP O/O Warszawa nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: Wadium w postępowaniu na Budowę Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych wraz z wieżą antenową i drogą kablową na potrzeby Delegatury UKE w Opolu - sprawa nr BAK.WZP.231.20.2015. 3.2. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 4. Termin wniesienia wadium. 4.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym punkcie 4.1, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej lub 2) unieważnieniu postępowania - z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6.1.2) niniejszej sekcji Ogłoszenia o zamówieniu. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z pkt II niniejszej sekcji Ogłoszenia o zamówieniu, o ile jego wniesienie było wymagane przez Zamawiającego. 5.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i, o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa. 5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości (G), którego szczegółowy opis znajduje się w punkcie 19 SIWZ - tryb oceny ofert
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach