Przetargi.pl
Budowa masztu antenowego Stacji Kontroli Emisji Radiowej w Gdyni w ramach Krajowego Systemu Monitoringu Widma Radiowego

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20 18/20
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
    REGON: 01751079400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa masztu antenowego Stacji Kontroli Emisji Radiowej w Gdyni w ramach Krajowego Systemu Monitoringu Widma Radiowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa masztu antenowego Stacji Kontroli Emisji Radiowej w Gdyni w ramach Krajowego Systemu Monitoringu Widma Radiowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452323304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegajacy się o niniejsze zamówienie publiczne muszą: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku powinien: 1) posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. powinien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 09.11.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia należy rozumieć wykonanie stacji bazowych GSM lub monitoringowych dla operatorów radiokomunikacyjnych, oraz 2) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi nw. wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a) Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, stwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w tym pełnienie roli kierownika budowy, b) Inżynier - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, stwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wyżej wskazanych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 09.11.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) Kierownik budowy: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń stwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w tym pełnienie roli kierownika budowy, oraz - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem OC, b) Inżynier: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń stwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, oraz - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem OC.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke .gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach