Przetargi.pl
Budowa Ratusza w Zabierzowie, przy ul. Kolejowej, na dz. nr 411/6, 411/13, 411/14 I etap - stan surowy otwarty.

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 285 11 40 , fax. (012) 285 21 09
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Kolejowa 11 11
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09
    REGON: 00055195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Ratusza w Zabierzowie, przy ul. Kolejowej, na dz. nr 411/6, 411/13, 411/14 I etap - stan surowy otwarty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Ratusza w Zabierzowie, przy ul. Kolejowej, na dz. nr 411/6, 411/13, 411/14 I etap - stan surowy otwarty. Dane techniczne obiektu: pow. zabudowy - 994,07 m2, pow. użytkowa - 3.060,48 m2, kubatura: 10.470,00 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie budynków o kubaturze powyżej 10.000m3 każdy, potwierdzone referencjami należytego wykonania robót. 2) posiadać w dyspozycji personel: a) kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b) kierownika robót elektrycznych, wymagane uprawnienia branżowe i uprawnienia SEP oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; c) kierownika robót instalacyjnych, wymagane uprawnienia w specjalności instalacji wod-kan. oraz wykazać że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 500.000 złotych; 4. Wykonawca musi posiadać zdolność finansową do wykonania zamówienia potwierdzoną jednym z 2-ch dokumentów: 1) informację z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków na rachunku bankowym w wysokości min. 500.000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) informację z banku potwierdzającą zdolność kredytową w wysokości 500.000 zł. lub niższą o ile suma zdolności kredytowej i posiadanych środków na rachunku bankowym wynosi nie mniej niż 500.000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 1. Termin rozpoczęcia robót: 30 dni od daty zawarcia umowy. 2. Termin zakończenia realizacji budowy: do 31.03.2011 r. 3. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: 1) działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru. 4. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) . Wymagane minimum potencjału kadrowego: - 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - 1 kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia branżowe i uprawnienia SEP oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - 1 kierownik robót instalacyjnych - wymagane uprawnienia w specjalności instalacje wod-kan. oraz wykazać że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; (Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierowników). 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby którymi będzie w tym trybie dysponował. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas realizacji zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 zrealizowane budowy o kubaturze powyżej 10.000 m3 każda, ( budowy muszą być zakończone ). 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 11. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 12. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000 zł. Ponadto do oferty należy dołączyć: 14. Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy robót przewidujący fakturowanie kwartalne, który winien być tak skonstruowany, aby koszty realizacji zadania ponoszone przez Zamawiającego kształtowały się w następujący sposób: Rok 2009 - 25 % Rok 2010 - 50 % Rok 2011 - 25 % Ostatnia faktura płatna po odbiorze końcowym stanowić musi nie mniej niż 20% wynagrodzenia umownego brutto. 15. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 16. Kosztorys ofertowy z podaniem nośników cenotwórczych (stawek, cen materiałów, narzutów) 17. Dowód wpłaty wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 5 i 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach