Przetargi.pl
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Brańsk

GMINA BRAŃSK ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRAŃSK
    Rynek 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    REGON: 050659013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bransk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Brańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) CZĘŚĆ 1 – Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz dostawą pojemników i kontenerów na odpady w formule „zaprojektuj i wybuduj”Zakres rzeczowy zadania oraz szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia zawarto w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ z uwzględnieniem założeń Miejscowego Panu Zagospodarowania Przestrzennego (Załącznik Nr 13 do SWZ) i planem zagospodarowania terenu (Załącznik Nr 14 do SWZ) oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ.b) CZĘŚĆ 2 – Zakup i dostawa koparko – ładowarki Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia zawarto w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 10 do niniejszej SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6b do SWZ.c) CZĘŚĆ 3 – Zakup i dostawa wywrotki oraz samochodu wielofunkcyjnegoSzczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia zawarto w OPZ, stanowiących Załącznikach Nr 11a i 11b do niniejszej SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6c do SWZ.d) CZĘŚĆ 4 – Zakup i dostawa kruszarki Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia zawarto w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 12 do niniejszej SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6d do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokościCZĘŚĆ 1 - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)CZĘŚĆ 2 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)CZĘŚĆ 3 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)CZĘŚĆ 4 - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).6. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku Nr 05 8063 0001 0010 0100 0101 0011 z dopiskiem „wadium – znak postępowania RI.271.17.2024, CZĘŚĆ Nr …..”7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 P.z.p., wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Dla CZĘŚCI 1 Zamawiający wymaga spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j. ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na podstawie odrębnych przepisów prawa, w tym także posiadającą uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując powyższy warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) Dla CZĘŚCI 2, 3 i 4 Zamawiający wymaga spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach