Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 886 87 68, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
    Dęblińska 2
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 886 87 68, , fax. -
    REGON: 43084068400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -100% udział Gmina Miasto Puławy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej. Zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020., Nr projektu POIS.02.02.00-00-0005/17. 2. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ oraz zgodnie z projektem budowlanym dla w/w zadania, zatwierdzonym przez Starostę Puławskiego prawomocną decyzją pozwolenie na budowę Nr AB.6740.9.780.2017 z dnia 05.12.2017 r. 3. W zakres zamówienia wchodzi: - przebudowa - adaptacja części istniejącego budynku na zaplecze socjalno-biurowe PSZOK, - budowa wiaty do przechowywania wyselekcjonowanych odpadów w boksach i kontenerach; - budowa boksów z bloczków mobilnych na odpady budowlane i gruz, wraz z zakupem i dostawą mobilnych bloczków, - budowa, dostawa i montaż wagi samochodowej wraz z systemem ważącym, - budowa placów, parkingów i chodników, - budowa ogrodzenia, - budow infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe, oświetlenie terenu i monitoring ), - wykonanie ścieżki edukacyjnej wraz z zakupem i montażem sześciu tablic edukacyjnych, - rozbiórka istniejącego budynku magazynowego z rampą, dwóch garaży blaszanych, istniejącej zabudowy po schronisku dla psów, istniejącej nawierzchni, kabli oświetleniowych wraz z lampami, wagi samochodowej oraz ogrodzenia z bramami i furtkami. Teren uzbrojony jest w sieć energetyczną eNN, instalację wodociągową w100 i w50, kanalizację sanitarną ks200, kanalizację deszczową kd200 i kd150. Teren inwestycji jest ogrodzony i nie występują na nim zagospodarowane obszary zieleni. Powierzchnia terenu zagospodarowanego na budowę PSZOK-a wynosi 2 871,41 m2. Wjazd na teren PSZOK zapewniony jest poprzez główny ciąg komunikacyjny od strony ul. Dęblińskiej. Zamawiający informuję, iż niniejsze zamówienie nie obejmuje zakupu i dostawy kontenerów i pojemników określonych w poz. 411 d. 11 przedmiaru robót, który to zakup będzie stanowił przedmiot odrębnego postępowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SIWZ: - projekcie budowlanym, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), - informacji BIOZ, - decyzji - pozwolenie na budowę nr AB.6740.9.780.2017 z dnia 05.12.2017 r. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 5. Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji wynoszący : - 60 miesięcy na budynki i budowle, - 24 miesiące na urządzenia, licząc od daty podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. 6. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie usługi pozostające w związku z realizowanymi robotami budowlanymi i dostawami, w szczególności uruchomienie, szkolenie pracowników Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu mechanicznym oraz serwis gwarancyjny z wyłączeniem kosztów ewentualnych materiałów eksploatacyjnych i kosztów materiałów szybko zużywających się, który to koszt w całym okresie gwarancji będzie ponoszony przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zaznacza, iż użyte w IDW-SIWZ przykładowe nazwy własne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymagane SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególności załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do IDW-SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 9. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 10. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności: a) SIWZ, b) dokumentacja projektowa, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, - realizację wymogów określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, - przeprowadzenie ewentualnych badań i prób, - zagospodarowanie terenu, - opracowanie projektu powykonawczego i wszelkiej dokumentacji powykonawczej, - szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń zamontowanych w PSZOK Zamawiający wskazuje, że roboty związane z realizacją przedmiotowego zadania będą prowadzone na terenie czynnego Zakładu i powinny być prowadzone z możliwie najmniejszym uszczerbkiem dla standardu pracy pracowników Zamawiającego oraz osób trzecich będących klientami Zamawiającego. Dojazd do istniejących budynków znajdujących się w otoczeniu prowadzonej inwestycji powinien być zapewniony przez Wykonawcę. Niezbędne ze względów technologicznych i logistycznych częściowe ograniczenie dojazdu Wykonawca musi uzgadniać z Zamawiającym. 12. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Usług Komunalnych ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy na działkach o numerach ewidencyjnych: 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo 941/18. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót ujętych w projekcie budowlanym oraz określonych w SIWZ. Jeżeli z jakichkolwiek względów w planowanych przez Wykonawcę kosztach robót nie wystąpią pozycje (dot. robocizny, materiałów, sprzętu), dla robót które są wymienione w SIWZ lub są niezbędne do wykonania, to należy je wykonać w ramach ceny ryczałtowej przedstawionej w ofercie Wykonawcy. 14. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności: Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji, a także zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w SIWZ. 15. Wszelkie odpady powstałe w ramach wykonania zamówienia Wykonawca na swój koszt usuwa z terenu budowy i przekazuje uprawnionemu podmiotowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 30 600,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy sześćset złotych, 00/100 groszy.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A., nr konta bankowego: IBAN: PL95109026880000000121298568 Kod SWIFT/BIC WBKPPLPP 5. W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. – wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM na „Budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działkach nr ew. 941/27, 941/30, 941/48, 941/19 i częściowo na działce nr ew. 941/18 w Puławach przy ul. Dęblińskiej”, Numer referencyjny ZP/ZUK/12/2019. 7. Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości – „wadium” (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Brak wadium w w/w terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach