Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
- Data zamieszczenia: 2020-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
ul. Stanisława Dubois 3
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
REGON: 52451300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Namysłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii elektroenergetycznych 71320000-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania Przedmiot zamówienia obejmuje realizację na zasadzie „zaprojektuj i wybuduj” zadania „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Namysłowie”, na które składają się w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (w tym badania gruntowo-wodne, demontaż ogrodzenia, wywiezienie i zagospodarowanie powstałych odpadów, niwelacja terenu, obsługa geodezyjna); 2) budowa powierzchni utwardzonej kostką betonową oraz płytą betonową (w zależności od zaprojektowanych rozwiązań dla poszczególnych obszarów obciążenia ruchem); 3) oznakowanie miejsc parkingowych; 4) budowa systemu odwodnienia placu; 5) ogrodzenie terenu wraz z bramami przesuwnymi (automatyczną oraz mechaniczną); 6) budowa przyłączy i rozprowadzenie infrastruktury sieciowej (wodnej, kanalizacyjnej, energetycznej); 7) oświetlenie placu za pomocą latarni obiektowych LED; 8) montaż systemu monitoringu wizyjnego; 9) montaż kranu i umywalki zewnętrznej dla użytkowników; 10) montaż kontenera biurowo - socjalnego wraz z wyposażeniem; 11) montaż kontenera na punkt wymiany rzeczy używanych wraz z wyposażeniem; 12) montaż kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne wraz z wyposażeniem; 13) montaż wiaty magazynowej na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wraz z wyposażeniem; 14) montaż altany edukacyjnej wraz z wyposażeniem; 15) montaż trójdzielnego boksu betonowego na odpady wraz z zadaszeniem; 16) montaż tablic informacyjnych; 17) wyposażenie placu w pojemniki i kontenery; 18) nasadzenie zieleni ozdobno - izolacyjnej oraz założenie trawników. Szczegółowy opis zawarto w programie funkcjonalno-użytkowym Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, mając na uwadze zamierzony cel i funkcje planowanego przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest na każdym etapie sporządzania dokumentacji projektowej o jej zatwierdzenie przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) programem funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik do siwz, 2) specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowaną dla potrzeb niniejszego zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4) sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Uwaga: wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach jak i na rysunkach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry i wymiary urządzeń powinny być co najmniej takie, jak podane w opisach i pokazane na rysunkach. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót konstrukcyjno - budowlanych, robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wykonanie dokumentacji projektowych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
Dodano: 2024-01-12 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
Dodano: 2023-11-16 - Wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej – budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Słowackiego w Oleśnie
Dodano: 2023-07-19 - Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-07-05 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Grodkowie
Dodano: 2023-06-16 - „Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II”
Dodano: 2023-05-08 - Budowa budynku łącznika łączącego Publiczną Szkołę Podstawową z halą widowiskowo-sportową. Przebudowa Publicznej Szkoły Podstawowej i hali widowiskowo-sportowej
Dodano: 2023-05-02 - Modernizacja dróg na terenie sołectw popegeerowskich Bzinica Stara i Rzędowice etap I
Dodano: 2023-04-28 - Modernizacja dróg na terenie sołectw popegeerowskich Bzinica Stara i Rzędowice II etap
Dodano: 2023-04-28 - Poprawa BRD w ciągu DK46 w m. Wilamowa
Dodano: 2023-04-12