Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Janowcu Wielkopolskim, gmina Janowiec Wielkopolski

Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 88430 Janowiec Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 023 034 , fax. 523 023 020
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
    ul. Gnieźnieńska 3
    88430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 023 034, fax. 523 023 020
    REGON: 52751700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Janowcu Wielkopolskim, gmina Janowiec Wielkopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Budowa PSZOK z infrastrukturą towarzyszącą 1) plac manewrowy o pow. 565 m2 z kostki betonowej szarej, bezfazowej, grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, podbudowa górna z kruszywa 0-31,5mm i dolna z kruszywa łamanego 0-63 mm każda po 15 cm, grunt stabilizowany cementem gr. 12 cm, krawężniki betonowe 20x30 cm na ławie betonowej z podsypka cementowo-piaskową; 2) Ogrodzenie PSZOK z bramą wjazdową i wyjazdową – słupki z elementów prostokątnych powlekanych 60x40x1,5mm wysokości 2,60m, panel ogrodzeniowy szer. 2,50m i wysokości 2,0 m; 3) magazyn o wym. 4,21x6,92m i wysokości 3,70 m – konstrukcja stalowa, dach jednospadowy pokryty blachą trapezową, ściany z blachy trapezowej, brama dwuskrzydłowa wykończona blacha trapezową, 4) wiata o wym. 4,21x6,92m i wysokości 3,70 m – konstrukcja stalowa, dach jednospadowy - pokryty blachą trapezową, boki zabudowane panelami ogrodzeniowymi o wysokości 2,0 m, brama dwuskrzydłowa; 5) kontener socjalno-biurowy o wym. 6,05x2,43 m i wysokości 2,8 m 6) waga najazdowa – przejazdowa zagłębiona o wymiarach 12x3m, o nośności do 30 t, wynik ważenia wskazany na wyświetlaczu LCD, działka legalizacyjna: maksymalna co 10 kg, działka odczytowa: maksymalna 10 kg; czujniki tensometryczne: klasy C3; 7) instalacje sanitarne: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna; sieć wodociągowa 8) instalacje elektryczne – przyłączę zasilające, instalacje w obiektach, oświetlenie terenu – 3 naświetlacze LED na słupie stalowym ośmiokątnym o wysokości 6,0 m ; Uwaga: Wykonawca części 1 – zobowiązany jest do uzgodnienia i współdziałania z wykonawcą części 2 w zakresie terminu realizacji robót związanych z wykonaniem instalacji sanitarnej (przyłącza kanalizacji deszczowej, sanitarnej i sieci wodociągowej ) oraz instalacji elektrycznych przebiegających poza terenem ogrodzenia PSZOK. Część 2 – Budowa drogi dojazdowej i objazdowej PSZOK Oznaczenie CPV 45.10.00.00-8; 45.24.34.00-6; 45.24.20.00-5 1) droga dojazdowa do PSZOK dł. 73 mb i objazd do drugiej bramy PSZOK dł. 100 mb o szerokości jezdni 5,0 m, – nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna AC 11S gr. 3 cm, warstwą wiążąca AC 16 W gr. 4 cm; na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm gr. 12 cm i kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm; warstwa wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem gr. 12 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm; 2) chodnik z kostki betonowej bezfazowej - grubości 6 cm na posypce cementowo-piaskowej gr.5 cm; obrzeże betonowe dł. 73 mb; Uwaga: Wykonawca części 2 – zobowiązany jest do uzgodnienia i współdziałania z wykonawcą części 1 w zakresie terminu realizacji robót związanych z wykonaniem instalacji sanitarnej ( przyłącza kanalizacji deszczowej, sanitarnej i sieci wodociągowej) oraz instalacji elektrycznych przebiegających poza terenem ogrodzenia PSZOK. 2.2. Przedmiot zamówienia – zadanie inwestycyjne pn.” „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych w Janowcu Wielkopolskim” opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 – projekt budowlany – Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych Branża: architektoniczna; sanitarna; elektryczna; konstrukcyjna; drogowa Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Załącznik nr 3 - przedmiar robót – część 1; część 2 . Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej pewne urządzenia i materiały oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszy niż określony w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza : a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 22a ustawy pzp ) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 4 – jeśli dotyczy; c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – formularz nr 2; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.4 pkt 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.).`

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach