Przetargi.pl
„BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE MSZANA DOLNA – W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 183 311 242
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 183 311 242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: : http://bip.ugmszanadolna.wrota malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE MSZANA DOLNA – W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Punktu selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Rabie Niżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na działce ewidencyjnej nr 1054 w obrębie ewidencyjnym Raba Niżna, gmina Mszana Dolna. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) Etap I - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji udzielających pozwolenia na budowę i zatwierdzających projekt budowlany, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia b) Etap II – obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych i montażowych. Wykonawca w ramach Etapu I zobowiązany będzie do: 1) wykonania Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenia Dokumentacji Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. 3) wykonanie Dokumentacji wykonawczej (projekty wykonawcze) dla celów realizacji robót. Projekty techniczne wykonawcze, stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu budowlanego oraz warunków określonych w opiniach i uzgodnieniach, jak również zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) Weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, b) Wykonania niezbędnego rozpoznania geologicznego, jeśli uzna takie za konieczne, c) Wykonawca w ramach swoich obowiązków zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami ze strony projektanta. Wykonawca w ramach Etapu II zobowiązany będzie do wykonania – zgodnie z PF-U, zatwierdzoną dokumentacją projektową i uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę / treścią zgłoszenia zamiaru wykonywania robót – Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych następujących prac i robót budowlanych: 1) Wykonanie prac przygotowawczych i pomocniczych: 2) zagospodarowanie placu budowy, w tym zaplecza budowy 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przed etapem wykonawstwa, na etapie wykonawstwa Robót i inwentaryzacji powykonawczej. 4) prace wymagane do przygotowania terenu pod budowę PSZOK. 5) Wykonanie robót budowlanych oraz wykończeniowych PSZOK, w tym między innymi: a) wykonanie – montaż kontenerowego budynku socjalno-biurowego (portiernia) z pełnym wyposażeniem instalacyjnym i instalacjami zewnętrznymi wraz z wyposażeniem zgodnie z zapisami PFU. b). wykonanie – montaż magazynu odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ZSEiE) oraz magazynu odpadów niebezpiecznych. c) wykonanie – montaż punktu napraw wraz z wyposażeniem zgodnie z zapisami PFU. wykonanie budowli w tym: d) wykonanie utwardzonego wjazdu na teren PSZOK e) wykonanie na wjeździe na PSZOK szlabanu który będzie obsługiwany z kontenera socjalno-biurowego. Przy szlabanie należy zlokalizować tablice informacyjne - montaż bramy dwuskrzydłowej na wjeździe i ogrodzenia terenu PSZOK. f) wykonanie trzech miejsc postojowych na wzdłuż drogi wewnętrznej. g) wykonanie utwardzonego placu dla kontenerów typu KP i innych pojemników/kontenerów na odpady. h) wykonanie zieleni izolacyjnej – zgodnie z wytycznymi MPZP i) wykonać studnię głębinową bądź opcjonalnie w przypadku braku wody głębinowej wykonanie zbiornika wody czystej; j) dla odprowadzenia ścieków bytowych należy wykonać system szczelnej kanalizacji sanitarnej z wpięciem do zbiorczej kanalizacji sanitarnej. k) dla odprowadzenia wód opadowo-roztopowych z powierzchni utwardzonych i z dachów należy wykonać odprowadzalnik poprzez wylot do cieku wodnego lub opcjonalnie do urządzenia wodnego (np. studnia chłonna) i za jego pośrednictwem do gruntu. l) wykonanie sieci elektrycznej (na potrzeby kontenerowego budynku socjalnego) w tym wykonanie zewnętrznego oświetlenia terenu. ł) budowa placu utwardzonego z nawierzchnią asfaltową bądź opcjonalnie z nawierzchnią z kostki brukowej. m) wykonanie utwardzenia drogi wewnętrznej na odcinku od przejazdu kolejowego do granicy z działką 1055/1(wykonanie tzw. drogi technologicznej na czas budowy PSZOK). n) wykonanie utwardzenia drogi na odcinku od drogi krajowej do przejazdu kolejowego na dz. ewid. 1026 (wykonanie tzw. drogi technologicznej na czas budowy PSZOK). 3. Po zakończeniu realizacji robót budowlanych należeć będzie: 1) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i infrastruktury technicznej. 2) Przekazanie instrukcji dotyczących poszczególnych instalacji, maszyn i urządzeń. 3) Wykonanie kompletnej dokumentacji a także opracowanie, skompletowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego Wniosku o Pozwolenie na użytkowanie (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami), a następnie pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeśli dotyczy – Pełnomocnictwo: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP), 4) Zobowiązanie (jeśli dotyczy) innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w postępowaniu ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach