Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń

Związek Międzygminny "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. Kościańskie Przedmieście
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 826 303 , fax. 612 826 303
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT"
    ul. Kościańskie Przedmieście
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 612 826 303, fax. 612 826 303
    REGON: 41156520900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://selekt.czempin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń”. Polegającego na zaprojektowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych i związanych z nimi dostaw wyposażenia w celu budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1: Opracowanie dokumentacji projektowej, realizacja robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia w celu budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z budową ścieżki edukacyjnej obejmująca: a) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego b) uzyskanie Decyzji Pozwolenia na budowę oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, c) wykonanie robot budowlanych, d) wykonanie prac podstawowych: roboty towarzyszące, uporządkowanie i zagospodarowanie terenu, e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, f) dostawa wyposażenia PSZOK (w tym m.in. wyposażenie zakładu w pojemniki i urządzenia) g) dostawe armatury łazienkowej, o której mowa w pkt. 1.2.1.1 PFU, h) dostawe i montaż tablic edukacyjnych, i) budowe otwartej wiaty (zadaszenia) i placu wraz z ławkami i stolikami. Część 2: Dostawa mebli i wyposażenia dla zaplecza socjalnego w budynku socjalno-biurowym z częścią dydaktyczną obejmująca: a) dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem, b) dostawę rzutnika wraz z ekranem, c) dostawę szaf, krzeseł i stołów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla Części 1: w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); Dla Części 2: w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Wykonawca składający ofertę na obie Części zamówienia powinien zsumować w/w wartości wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 5a (Część 1) oraz 5b (Część 2) do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 5a (Część 1) oraz 5b (Część 2) do SIWZ oraz wykaz podwykonawców stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 10 do SIWZ). 5. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach