Przetargi.pl
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Będzieszyn na działkach nr 361/54; 361/52; 361/53; 361/21; 361/22; 361/29; 363/11; 362/4 w Gminie Pruszcz Gdański, w zakresie rzeczowym wynikającym z załączonej dokumentacji technicznej i zapisów SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje budowę: - budynku administracyjno - magazynowego wraz z niezbędnymi instalacjami i przyłączami, - wiaty stalowej na elektroodpady z dwoma garażami, - zbiornika żelbetowego na wody opadowe, - zagospodarowania (plac manewrowy z miejscami postojowymi), - zjazdów z drogi gminnej, - dróg wewnętrznych, - placów z kostki betonowej, - ogrodzenia, - oświetlenia terenu, - kanalizacji deszczowej, - sieci wodociągowej, - sieci kanalizacji sanitarnej, - sieci energetycznej, - instalacji gazowej, - monitoringu wizyjnego. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Budynek administracyjno-magazynowy Budynek administracyjno - magazynowy parterowy z poddaszem użytkowym, służy do obsługi interesantów PSZOK oraz jako magazyn obrony cywilnej. W jego skład wchodzi również pom. gospodarcze obsługi oraz dwa dodatkowe pomocnicze magazyny powiązane funkcjonalnie z częścią socjalno -biurową. Pow. użytkowa 254,57 m2 Pow zabudowy; 228,48 m2 Pow. całkowita 363,76 m2 Kubatura 903,71 m3 Powierzchnia użytkowa pom. parteru wynosi: 193,28 m2 Powierzchnia użytkowa poddasza wynosi: 61,29 m2 Fundamenty - monolityczne w postaci ław i stóp fundamentowych z betonu B-25, zbrojone, Ściany fundamentowe - z bloczków betonowych o gr. 24 cm do poziomu 0,5 m nad terenem. Izolacja pozioma - papa termozgrzewalna a pionowa masa hydroizolacyjna. Ściany konstrukcyjne i osłonowe - z bloczków konstrukcyjnych z betonu komórkowego o gr. 24 cm. Ściany zewnętrzne ocieplone wełną mineralną o gr. 15 cm wykończone tynkiem mineralnym cienkowarstwowym pokrytym farbą krzemianowo - żywiczną o wysokiej odporności na glony i zdolności do samooczyszczania. Kolor wg. kolorystyki obiektu. Ścianki działowe - z bloczków z betonu komórkowego o gr. 8 i 12 cm. Strop - monolityczny żelbetowy o gr. 18 cm zbrojny prętami ze stali B500SP w rozstawie wg. rys. konstrukcyjnych. Wieńce i belki - monolityczne żelbetowe z betonu B-20, zbrojenie ze stali B500SP w rozstawach wynikających z obliczeń statycznych. Przekrój wieńców b/h = 24/24 cm oraz 24/40 cm na zwieńczeniu ścianki kolankowej. Więźba dachowa - drewniana z drewna C-24 o nachyleniu 16,2 % ( nad częścią parterową ) oraz 40% nad poddaszem użytkowym. Pokrycie - blachodachówka w kolorze grafitowym. Słupy żelbetowe o przekroju zasadniczym 24x24 cm i większe. Na poddaszu dla oparcia płatwi stalowych zastosowano słupki stalowe o przekroju kwadratowym. W ściance kolankowej przyjęto słupki 24x24 cm zbrojone 4 f 12 mm. Schody - monolityczne żelbetowe o gr. płyty biegowej 12 cm i spocznika 15 cm. Kominy - pustaki ceramiczne murowane powyżej stropu ( w stropie przewidziano otwory ). Kominy należy obudować cegłą pełną o gr. 12 cm oraz ocieplić styropianem o gr. 5 cm. Zastosować tynk mineralny w kolorze blachodachówki. Otwory wentylacyjne zabezpieczyć siatką. Stolarka okienna i drzwiowa - okienna PCV i aluminiowa, w dwóch kolorach, stolarka drzwiowa aluminiowa, stalowa i drewniana płycinowa, brama garażowa automat. Cokół - tynk mozaikowy cokołowy kolor ciemnoszary. Rury spustowe i rynny, pas podrynnowy - blacha powlekana w kolorze grafitowym Wiata stalowa Wiata stalowa służy do gromadzenia zużytego sprzętu typu: telewizory, monitory, drukarki itp. Sprzęt ten składowany jest na stalowych regałach umieszczonych wzdłuż zabudowanych ścian. W drugiej części wiaty wydzielono dwa boksy z przeznaczeniem jako garaż na samochody obsługi. Pow. wiaty 84,0 m2. Wiata posadowiona na stopach żelbetowych, Ramę główną stanowią dwuteowniki stalowe160mm , stężenia boczne z rury kw.70x70x4mm, Pokrycie dachu i ścian bocznych wiaty z trzech stron z blachy trapezowej ocynk. wys. 45mm. Wygrodzenie dwóch garaży pod wspólnym zadaszeniem wiaty z paneli ogrodzeniowych wys. 2m drut 5 mm. Wyposażenie wiaty w regały stalowe szt. 14. Zbiornik żelbetowy na wody opadowe Zbiornik żelbetowy o wymiarach dł. 14,30, szer. 4,30m, gł. 2m, monolityczny wylewany na mokro z betonu B30, płyta fundamentowa gr. 50cm na chudym betonie gr. 10cm, ściany żelbetowe gr. 15cm. Zagospodarowanie Z drogi gminnej na teren PSZOK prowadzi zjazd o szer. zmiennej 7-5m z przepustem z rur betonowych dn. 600mm na dł. 15m, z przyczółkami skarpowymi. Plac manewrowy o pow. 2 130m2 na podbudowie z kruszywa łamanego gr.25 cm ułożona kostka TT. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną. 4. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest CPV 45200000-9. 6. Równoważność: 1) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopisuje wyrazy /lub równoważny/. Wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się cała dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. 4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w dokumentacji technicznej ze wskazaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączeniem odpowiednich wymaganych atestów, certyfikatów lub dopuszczeń. 5) Dokumenty te będą podlegały ocenie autorów dokumentacji projektowych, którzy sporządzą stosowne opinie. Opinie te będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji rozwiązań równoważnych lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający podczas badania ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 7) Niezłożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w SIWZ i w dokumentacji technicznej. 8) Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi, nachylenia etc.) elementów użytkowych (np. nawierzchni drogi) i technicznych (np. odporności na uszkodzenia), które występują w przypadku danego obiektu budowlanego. 9) Poprzez: - właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ. - właściwości jakościowe należy rozumieć zgodne z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (odporność na korozję) itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach