Gmina Lelis ogłasza przetarg
- Adres: 07402 Lelis, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7611019 w. 17
- Data zamieszczenia: 2018-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelis
ul. Szkolna 37
07402 Lelis, woj. mazowieckie
tel. 029 7611019 w. 17 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lelis.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Gibałka, gmina Lelis" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowano na działce o numerze ewidencyjnym nr 153/2 w miejscowości Gibałka, gmina Lelis. Dojazd do Punktu z drogi o numerze ewidencyjnym 234. W przedmiotowej inwestycji zaplanowano ocieplenie oraz remont istniejącego już budynku magazynowego. Zakres prac dotyczy ocieplenia budynku, wymianie pokrycia dachu, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, malowanie ścian oraz wymianie posadzek. W budynku znajdować się będą pomieszczenia przeznaczone na magazynowanie odpadów niebezpiecznych. W wyniku prac budowlanych (ocieplenia ) obiektu zmieni się wyłącznie powierzchnia zabudowy, kubatura, długość i szerokość budynku. Pozostałe parametry techniczne budynku pozostaną bez zmian. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie podzielony na następujące sektory: - Sektor A, w którym zostaną zlokalizowane zadaszone boksy na odpady, - Sektor B, remontowany i ocieplony budynek magazynowy ,w którym będą wydzielone specjalne miejsca na magazynowanie odpadów niebezpiecznych. Wyposażenie budynku będą stanowić: - waga 500kg/100g magazynowa elektroniczna, - wózek paletowy z wagą elektroniczną z dokładnością ważenia ± 1 kg, - Zamykane kontenery na odpady o pojemności ok.1.1m3 szt., - Pojemnik o różnej wielkości wg. Bieżących potrzeb, - Pojemniki 120l- 3 szt., - Pojemniki 240l- 3 szt., - Paleta wychwytująca pod 1 beczkę, - Beczka 200 l., - Regał samodzielny 4 szt. Wszystkie elementy wyposażenia służące do magazynowania odpadów niebezpiecznych muszą być wyposażone w niezbędne zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostaniem się substancji niebezpiecznych. - Sektor C, w sektorze tym przewidziane jest miejsce na zamknięte kontenery na odpady selektywnej zbiórki. Teren wokół Punktu ogrodzony będzie ogrodzeniem pełnym o wysokości 2,0 m z prefabrykatów betonowych. Zaprojektowane zostały 3 bramy wjazdowe oraz furtka stalowa. Bramy dwuskrzydłowe o szerokości 5,0 m, furtka jednoskrzydłowa o szerokości 1,0 m. Na terenie PSZOK znajdować się będą dwa boksy zadaszone otwarte przeznaczone do składowanie zużytych mebli, gruzu budowlanego i rozbiórkowego pochodzącego z prowadzonych drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę. Boks otwarty zadaszony wydzielony ścianą żelbetowa o wysokości 1,5m gr.20 cm. Dach o konstrukcji stalowej zostanie pokryty blachą trapezową. Wykonane zostaną dwa miejsca postojowe o wymiarach 3,5x5,0 m przeznaczone dla samochodów osobowych. Linie miejsc postojowych zostaną namalowane na nawierzchni betonowej, Latarnia hybrydowa dwuramienna będzie oświetlała zadaszone boksy i teren utwardzony przed budynkiem magazynowym a dwie foto-pułapki będą służyły jako urządzenie monitorujące. Zaprojektowano drogę wewnętrzną i plac manewrowy betonowy dylatowany. Spadek powierzchni placu 0,5 % spadek drogi wewnętrznej 2%. Na utwardzonym terenie zaprojektowano miejsce na kryty kontener typu np. ”KP-7” przeznaczony na odpady biodegradowalne w tym zielone. Infrastruktura techniczna: -zaopatrzenie w wodę – brak przyłącza wodociągowego, woda potrzebna do utrzymania czystości obiektu dowożona w zakresie gminy ; -odprowadzenie ścieków – brak występowania ścieków, na terenie działki projektuje się toaletę przestawną szczelną; -energia elektryczna - brak – urządzenia samowystarczalne, projektowane oświetlenie placu stanowi lampa hybrydowa dwuramienna, monitoring fotopułapka GSM z własnym źródłem zasilania ; -Projektuje się, że wszelkie odpady gromadzone są w miejscach wysegregowanych. -zaopatrzenie w ciepło – brak , -odprowadzenie wód opadowych – powierzchniowo na teren inwestora -miejsca parkingowe – projektuje się na terenie własnym. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem inspektora nadzoru wskazanego przez Zamawiającego. Roboty należy wykonać zgodnie z założeniami podanymi w projekcie wykonawczym oraz wykonać wszystkich prac związanych z pracami podstawowymi oraz wszystkich usług niezbędnych do prawidłowego ukończenia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359, ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Dowód wniesienia wadium, 3.Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie projektów wykonawczych, SST, opisu przedmiotu zamówienia, 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4. SIWZ, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1. SIWZ, 6. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu.
Dodano: 2024-08-01 - Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja obiektu „Korty Tenisowe Falenica” przy ul. Lokalnej 33
Dodano: 2024-07-31 - „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
Dodano: 2024-07-31 - Remont północno-zachodniego skrzydła Sądu Okręgowego w Płocku
Dodano: 2024-07-31 - "Dokończenie budowy Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie"
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja pomieszczeń Poradni PZP na II piętrze Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-31 - „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30