Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Makowie Mazowieckim

Miasto Maków Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 06200 Maków Mazowiecki, ul. Moniuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 171 002 , fax. 297 171 507
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Maków Mazowiecki
    ul. Moniuszki 6
    06200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 297 171 002, fax. 297 171 507
    REGON: 55066830900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Makowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w mieście Maków Mazowiecki. Utworzenie na terenie miasta punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wynika z obowiązujących przepisów prawnych, szczegółowo określonych w art. 3 ust. 2 pkt 6 oraz art. 3 ust. 2b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.): ,,Gminy zapewniają czystość i porządek na swoim terenie i tworzą warunki niezbędne do ich utrzymania, a w szczególności: tworzą punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, które zapewniają przyjmowanie co najmniej takich odpadów komunalnych jak: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone, oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także odpadów komunalnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a ww. ustawy” oraz ,,Gmina jest obowiązana utworzyć co najmniej jeden stacjonarny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, samodzielnie lub wspólnie z inną gminą lub gminami”. Planowana inwestycja zgodna jest z postanowieniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sektor D, ustalonego uchwałą nr XLXIX/323/2010 Rady Miejskiej w Makowie Mazowieckim z dnia 23 września 2010 roku (działka o numerze ewidencyjnym 2024/2 oznaczona jest symbolem NO1 – teren obiektów i instalacji związanych z gospodarowaniem, przerabianiem, odzyskiwaniem, utylizowaniem i unieszkodliwianiem ścieków, odpadów i surowców wtórnych). Opis zadania Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zapewniać będzie odbiór selektywnych odpadów bezpłatnie w każdej ilości, w tym celu niezbędne będzie zaadoptowanie istniejących powierzchni magazynowych jak również utworzenie nowych pomieszczeń. Zakres robót budowlanych obejmować będzie: 1. Modernizację istniejącego budynku magazynowego, a szczególności: 1) Remont głowic kominów ponad dachem: - rozbiórka istniejących kominów do poziomu stropodachu; - wykonanie nowych głowic kominów, murowanych z cegły ceramicznej klinkierowej wraz z wykonaniem żelbetowych nakryw kominów, zabezpieczonych obróbką blacharską oraz pokryciem z papy termozgrzewalnej grubości 4,2 mm; - ocieplenie ścian głowic kominów płytami styropianowymi grubości 2 cm wraz z wyprawką elewacyjną. 2) Ocieplenie stropodachu: - rozbiórka istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; - rozbiórka istniejącego pokrycia z papy asfaltowej na lepiku – 2 warstwy; - izolacja przeciwwilgociowa z asfaltowej emulsji anionowej; - izolacja z folii PE grubości 0,3 mm; - montaż stropowych krawędziaków drewnianych, impregnowanych o przekroju 10 cm x 10 cm na krawędzi okapu; - montaż izolacji cieplnej ze styropapy dwustronnie laminowanej o grubości 12cm z dodatkową warstwą z papy termozgrzewalnej PYE PV 250 S5 grub. 5,2 mm; - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej grub. 0,55 mm koloru szarego; - montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej grub. 0,55 mm – koloru szarego. 3) Wykonanie pomieszczenia wagowni: - demontaż okien drewnianych; - montaż okna z profili PCW, rozwieralno-uchylne, dwuszybowe, okucia obwiedniowe o wymiarach 116 x 145 cm; - poszerzenie otworu okiennego i montaż drzwi z aluminium ciepłego, jednoskrzydłowych z naświetlem, półpełnych, wyposażonych w samozamykacz, pochwyt oraz dwa zamki o wymiarach 116 x 230 cm; - demontaż grzejników żeliwnych wraz z rurami przyłączeniowymi; - montaż kanału wentylacyjnego z blachy stalowej ocynkowanej o przekroju 14 cm x 20 cm, łączącego pomieszczenie wagowni z kominem wieloprzewodowym w istniejącej kotłowni; - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego z pomieszczenia wagowni do komunikacji; - uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III; - przecieranie istniejących tynków z zeskrobaniem i zmyciem starej farby; - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach; - malowanie trzykrotne farbą emulsyjną ścian i sufitów; - malowanie dwukrotne farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem lamperii o wysokości 2,00 m; - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 40 mm; - wykonanie posadzki z płytek gres o wymiarach 30 x 30 cm na zaprawie klejowej z listwami przyściennymi z profili PCW. 4) Remont pomieszczeń magazynowych (powierzchnia pomieszczeń waha się pomiędzy 67,64 m2 a 70,90 m2): - zasypanie istniejącego kanału naprawczego piaskiem z zagęszczeniem oraz wykonaniem podkładu betonowego pod posadzkę; - izolacja podposadzkowa z folii PE grubości 0,3 mm; - posadzka betonowa przemysłowa grub. 12 cm, utwardzona włóknami polipropylenowymi i szklanymi w ilości 0,9 kg/m2, beton C25/30; - posadzka chemoodporna w pomieszczeniu na chemikalia z żywicy Hartz EP30 Top klasy 11 lub równoważnej; - wymiana stolarki okiennej drewnianej, zespolonej na okna z profili PCW o wymiarach 86 x 115 cm, rozwieralno-uchylne, dwuszybowe, okucia obwiedniowe, podokienniki z konglomeratu; - wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ścianach; - malowanie ścian i sufitów farbą wapienną z dodatkiem 15% farby emulsyjnej; - montaż wywietrzaków dachowych stalowych A-250 wraz z podstawami dachowymi; - przeróbka wrót stalowych polegająca na skróceniu skrzydeł drzwiowych o 10 cm, oczyszczeniu i pomalowaniu farbą chlorokauczukową w kolorze szarym. 5) Wykonanie schodów wejściowych do wagowni: - wykonanie ścian oporowych betowych grubości 20 cm, beton C16/20; - wykonanie podsypki piaskowej zagęszczonej mechanicznie warstwami; - wykonanie podłoża betonowego pod stopnie schodów oraz podest, beton C16/20; - wykonanie stopni betonowych na gotowym podłożu; - montaż balustrady schodowej, stalowej, prostej, malowanej farbą chlorokauczukową. 6) Wykonanie instalacji elektrycznej: - poprowadzenie zasilenia do adaptowanych pomieszczeń z rozdzielnicy głównej, która wymaga modernizacji i wyniesienia na zewnętrzną ścianę budynku - kablem YKYżo 4 x 16 mm2; - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia wewnętrznego poprzez montaż opraw świetlówkowych wraz z niezbędnym osprzętem; - montaż instalacji gniazd wtyczkowych przewodami YDYżo 3 x 2,5 mm2 wraz z niezbędnym osprzętem; - montaż instalacji gniazd 400 V przewodami YDYżo 5 x 6 mm2 wraz z niezbędnym osprzętem; - wykonanie zasilania wagi najazdowej kablem YKY 3 x 2,5 mm2 z rozdzielnicy oddziałowej w ziemi; - wykonanie oświetlenia zewnętrznego poprzez montaż energooszczędnych opraw w technologii LED 57 W mocowanych do ściany budynku na wysięgnikach rurowych ocynkowanych, zasilenie z rozdzielnicy oddziałowej, sterowanie oprawami za pomocą zegara astronomicznego umieszczonego w rozdzielnicy oddziałowej. 2. Budowę 4 boksów (wiat) do gromadzenia odpadów komunalnych o powierzchni 42,80 m2 każdy, poprzez wykonanie: - ław fundamentowych żelbetowych, zbrojonych 4ø12, strzemiona ø 6 co 30 cm, stal A-III, beton C20/25, pod ławy podkład z chudego betonu C8/10, grubości 10 cm; - ściany oporowych żelbetowych grub. 25 cm, wylewanych w deskowaniu PERI, beton C25/30 wraz ze zbrojeniem; - izolacji fundamentów pionowej przeciwwilgociowej dwukrotnie malowanej roztworem asfaltowym ABIZOL R + P lub równoważnym; - konstrukcji dachu stalowej z profili zamkniętych: słupki - 100x100x5, rygle - 100x120x5, płatwie 60x120x5; - pokrycia dachu blachą stalowa, trapezową, ocynkowaną T-35 mocowaną do płatwi stalowych za pomocą wkrętów samogwintujących. Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej, rynny i rury spustowe stalowe ocynkowane; - zabudowy boków konstrukcji stalowej z siatki ocynkowanej w ramach z kątownika; - ślusarki drzwiowej bramy przesuwne z siatki ocynkowanej w konstrukcji z kątowników stalowych z płaszczem dolnym z blachy stalowej grub. 1,25 mm wysokości 1,20 m; - posadzek z zastosowaniem warstw: - podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym, grub. 15 cm; - podkład betonowy pod posadzkę grub. 10 cm, beton C8/10; - izolacja podposadzkowa z folii PE grubości 0,3 mm; - posadzka betonowa przemysłowa grub. 12 cm, utwardzona włóknami polipropylenowymi i szklanymi w ilości 0,9 kg/m2, beton C25/30. 3. Utworzenie miejsca do gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne poprzez wykonanie: - ławy fundamentowej żelbetowej, zbrojonej 4ø12, strzemiona ø 6 co 30m, stal A-III, beton C20/25, pod ławę należy wykonać podkład z chudego betonu C8/10, grubości 10 cm; - ściany oporowe żelbetowe grub. 25 cm, wylewane w deskowaniu PERI, beton C25/30; - izolacji fundamentów pionowej przeciwwilgociowa dwukrotnie malowanej roztworem asfaltowym ABIZOL R + P lub równoważnym; - podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym, grub. 15 cm; podkład betonowy pod posadzkę grub. 10 cm, beton C8/10; - izolacja podposadzkowa z folii PE grubości 0,3 mm; - posadzka betonowa przemysłowa grub. 12 cm, utwardzona włóknami polipropylenowymi i szklanymi w ilości 0,9 kg/m2, beton C25/30. 4. Utworzenie placu manewrowego służącego do rozładunku/ załadunku odpadów oraz jako dojazd do poszczególnych boksów z odpadami. Warstwy utwardzenia: - dla kostki brukowej betonowej grubości 8 cm: - kostka brukowa betonowa 8 cm; - podsypka piaskowa 3 cm; - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 8 cm; - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 15 cm; - warstwa odsączająca z piasku 10 cm; - grunt rodzimy zagęszczony; - krawężnik drogowy 15x30x100 cm ustawiony na ławie betonowej 20x30 cm beton C16/20. - dla kostki brukowej betonowej grubości 6cm: - kostka brukowa betonowa 6 cm; - podsypka piaskowa 3 cm; - warstwa odsączająca z piasku 10 cm; - grunt rodzimy zagęszczony; - obrzeże betonowe 30x8 cm. 5. Utworzenie na działce od strony zachodniej oraz północno-wschodniej pasa izolacyjnego z zieleni szybkorosnącej zimozielonej. 6. Wyposażenie punktu w szczelny zbiornik bezodpływowy przeznaczony do gromadzenia odcieków pochodzących z odpadów biodegradowalnych wykonany jako studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm w gotowym wykopie głębokości 3 m wraz z kanałem z rur PVC o średnicy 160 mm. 7. Wyposażenie punktu w wagę najazdową (max długość składu 18,0 m, waga 60 ton). Fundament wagi najazdowej WSEL 18/50 lub równoważnej zaprojektowano z trzech bloków fundamentowych, usztywnionych podłużnym żebrem z betonu C2025, zbrojony stalą A-III. Pod fundament należy wykonać podkład z chudego betonu C8/10, grubości 10 cm oraz podsypkę żwirowopiaskową o frakcjach 2/3 (objętości podsypki) ø12/25 i 1/3 (objętości podsypki) ø0,3, zagęszczoną o Jd≥0,5, podczas betonowania fundamentu należy osadzić marki stalowe M-1 i M-2 w rozstawach wg rysunku. Najazdy z płyty żelbetowej, beton C25/30. Zbrojenie stalą A-I wg rysunków konstrukcyjnych. Pod najazdy należy wykonać podkład z chudego betonu C8/10, grubości 10 cm oraz podsypkę żwirowopiaskową o frakcjach 2/3 (objętości podsypki) ø12/25 i 1/3 (objętości podsypki) ø0,3, zagęszczoną o Jd≥0,5. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej po oczyszczeniu do 2 stopnia czystości, zabezpieczyć antykorozyjnie (tylko na zewnątrz) dwukrotnym malowaniem farbami epoksydowymi: farba epoksydowa podkładowa dwuskładnikowa - 3E750-07-35 farba nawierzchniowa epoksydowa - 6E751-00-71. Zabezpieczenie przeciwwilgociowe - powierzchnie boczne fundamentu, stykające się z gruntem powlec dwukrotnie DYSPERBITEM lub środkiem równoważnym. Wielkości i dane ilościowe poszczególnych robót budowlanych podane zostały w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przytoczone w opisach technicznych projektu budowlanego oraz przedmiarów robót nazwy materiałów i urządzeń stanowią jedynie przykładowe dopuszczalne rozwiązania. Zamawiający nie widzi przeciwwskazań do stosowania materiałów równoważnych o zbliżonych wartościach użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu WIK.271.19.2017” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach