Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lądek

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lądek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa PSZOK w trybie zaprojektuj i wybuduj na działkach nr 635, 636, 637/1, obręb Lądek, Gmina Lądek: - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę; - Przygotowanie inwestycji (Wycinka drzew, Przygotowanie terenu, niwelacja); - Powierzchnie utwardzone wraz z odwodnieniem (roboty ziemne, podbudowa, utwardzenie, krawężniki, instalacja kanalizacji) (utwardzenie placu i utwardzenie chodników); - Ogrodzenie, brama wjazdowa, zieleń ochronna wokół punktu (ogrodzenie, brama, zieleń ochronna (nasadzenia zieleni ochronnej); - Instalacja wodociągowa, przyłącze, hydranty (instalacja wodociągowa, hydrant, przyłącze na terenie planowanej inwestycji); - Instalacja elektryczna, system oświetlenia placu (instalacje elektryczne (w tym monitoringowa i alarmowa), przyłącze, jeden słup oświetleniowy z OZE, dwa słupy oświetleniowe) zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Uwaga! Program Funkcjonalno-Użytkowy dotyczy również wyposażenia PSZOK, którego dostawa będzie przedmiotem oddzielnego zamówienia. W związku z treścią PFU określającą również specyfikację wyposażenia Punktu Selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, elementy określone w rozdziale 2 PFU – Szczegółowe właściwości użytkowe i charakterystyka projektowanych obiektów budowlanych, wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe będące przedmiotem niniejszego postępowania zostały ujęte w podrozdziałach 2.1, 2.2, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.13. Przedmiotem niniejszego postępowania nie zostały objęte elementy wyposażenia PSZOK w postaci: pomieszczenia magazynowego na odpady niebezpieczne i ZSEE, pomieszczenia na przedmioty do ponownego użycia, tablice zwiększające świadomość mieszkańców, kontenery i pojemniki do magazynowania odpadów oraz ręczny podnośnik pneumatyczny, waga przemysłowa, ręczny wózek magazynowy składany dwukołowy, wysięgnik, rębak do gałęzi, piła łańcuchowa myjka ciśnieniowa, lekki magazyn blaszany oraz waga samochodowa. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a/ część projektową, polegającą na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wraz z kosztorysami oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych a wymaganych prawem uzgodnień, zgód, zezwoleń, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, b/ część wykonawczo – realizacyjną, w tym m. in. przygotowanie terenu inwestycji (wycinka drzew, przygotowanie gruntu, niwelacja); wykonanie powierzchni utwardzonych wraz z odwodnieniem (roboty ziemne, podbudowa, utwardzenie, krawężniki, instalacja kanalizacji),(utwardzenie placu i utwardzenie chodników); wykonanie ogrodzenia, bramy wjazdowej, nasadzenia zieleni ochronnej wokół punktu; wykonanie instalacji wodociągowej, przyłączy, hydrantów; wykonanie instalacji elektrycznej(w tym monitoringowej i alarmowej), systemu oświetlenia placu (jeden słup oświetleniowy z OZE, dwa słupy oświetleniowe) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU). UWAGA ! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w SIWZ i jej załącznikach w szczególności PFU. b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało cechy, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego rozwiązania leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym– Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w w/w Programie. – Załącznik nr 1 do SIWZ 1.Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacja przetargowa oraz lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy na terenie. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych PFU. Nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych. W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam gdzie w SIWZ czy PFU podane zostały w opisach nazwy własne czy zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy Pzp – nie mają one na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i użytkowego gwarantującego realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnia uzyskania parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W celu potwierdzenia równoważności i powołania dowodów na jej stwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest w przypadku oferowania materiałów i rozwiązań równoważnych złożyć wraz z ofertą wykaz materiałów i rozwiązań równoważnych stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca, który nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi równoważność, oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem rozwiązań wskazanych w SIWZ i załączonej do niej dokumentacji. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych oraz operowaniu sprzętem budowlanym w trakcie realizacji zamówienia, wykonywane pod nadzorem kierownika budowy. a) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o prace nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym m.in. kierownika budowy, kierowników robót, projektanta, geodety. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarcza (samozatrudnienie), które wszelkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o prace) wykonuje samodzielnie. b) Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania oceny - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia bądź w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. c) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy a także w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży zamawiającemu oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego na podstawie umowę o pracę z ramienia Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Szczegółowy opis sankcji z tytułu niespełnienia w/w wvmogu zawarty jest w projekcie umowy - Załącznik nr 3. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zadaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamó wienia, a także przekazać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. d) Wykonawca zobowiązany jest w umowie o podwykonawstwie zawrzeć stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawcę do zatrudnienia według zasad wskazanych w Części III ust. 4 SIWZ. 5. W przypadku realizacji przez wykonawcę robót w miejscu bezpośredniego nadzoru Zamawiającego nad przedmiotem zamówienia, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zadaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamó wienia, a także przekazać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielana zamówienia na podstawie zapisów art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczna i zawodowa integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lądek” 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 z dopiskiem „Wadium nr sprawy IZ.271.22.2018” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach