Gminna Biblioteka Publiczna w Chojnowie z/s w Krzywej ogłasza przetarg
- Adres: 59-225 Chojnów, Krzywa 64
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-76 8177257 , fax. 0-76 8177 257
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Chojnowie z/s w Krzywej
Krzywa 64 64
59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
tel. 0-76 8177257, fax. 0-76 8177 257
REGON: 39031379700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-chojnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa punktu bibliotecznego wraz z zapleczem szkoleniowo - warsztatowym we wsi Witków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się : 1. Budowa budynku w technologi tradycyjnej (ściany murowane, strop drewniany z belek - jętek, ocieplany wełną). Dach stromy dwuspadowy, drewniany, kryty dachówką. Powierzchnia zabudowy - 223,60 m? Powierzchnia użytkowa - 192,80 m? Kubatura budynku - 1161,00 m? Kondygnacja jedna (budynek parterowy nie podpiwniczony). Tynki wewnętrzne wyrównane gładzią gipsową przed malowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - 15 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich pięciu latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali: - dwa obiekty o wartości zadania min. 500.000 zł, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: - kierownika robót bez ograniczeń, - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez posiadanie na dzień składania ofert aktualnego dokumentu potwierdzającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 złotych, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, a w chwili wygrania przetargu zadanie zostanie ubezpieczone do sumy przedstawionej w ofercie, 6) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust.1 pkt. 2-5 niniejszego rozdziału. 7) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oferta złożona na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 2) Oświadczenie Wykonawcy na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, że: Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że: a) cena oferty jest zgodna z kosztorysem ofertowym, przedmiarem robót oraz uwzględnia wszystkie wymagania siwz, b) wykonawca zapoznał się z zakresem zamówienia, dokonał wizji lokalnej terenów objętych zamówieniem oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością - załącznik nr 3 do siwz. 4) W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną , do oferty należy załączyć umowę spółki. 5) Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oryginały lub kserokopie zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania - załącznik nr 4. do siwz - do wymienionych zadań dołączyć referencje lub kopie protokołów odbioru, z których wyraźnie wynika zakres robót. 10) Wykaz kadry kierowniczej biorącej udział w wykonywaniu zamówienia, z załączonymi kserokopiami uprawnień zawodowych kierowników wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego przynależność kierowników robót do OIIB- załącznik nr 5 do siwz. 11) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 500.000 złotych. 12) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz oświadczenia, że w chwili wygrania przetargu zadanie zostanie ubezpieczone do sumy przedstawionej w ofercie - załącznik nr 6 do siwz. 13) Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy załącznik. nr 8 do siwz. 14) Harmonogram rzeczowo - finansowy załącznik nr 9 do siwz (dane w oparciu o kosztorys), 15) Kosztorys uproszczony - stanowiący załącznik do określenia ceny, 16) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-chojnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-22 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-05-06 - Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rodzinny park rekreacyjno-sportowy przy ulicy Oświęcimskiej - budowa placu zabaw i siłowni napowietrznej (LBO)
Dodano: 2016-04-15 - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z szatnią sportową w miejscowości Łagoszów Mały
Dodano: 2016-04-14 - Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. Budowa siłowni plenerowej przy ul. Goździkowej (LBO)
Dodano: 2016-04-13 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-04-12 - Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bolesławcu, os. Przylesie
Dodano: 2015-07-08 - Budowa świetlicy wiejskiej w Czeszycach - stan surowy otwarty
Dodano: 2015-05-27 - Przebudowa pomieszczeń Ratusza przy ul.Rynek 23 w Lubinie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2015-05-21