Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2018-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PUNKTÓW OŚWIETLENIOWYCH ZASILANYCH ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa punktów oświetleniowych zasilanych ze źródeł odnawialnych. I. 1) Przedmiotem zamówienia jest: a. kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach w/w zadania, obejmujących budowę 31 zestawów oświetleniowych ulicznych latarni solarnych, zasilanych z akumulatorów, ładowanych z paneli fotowoltaicznych, zlokalizowanych wg zestawienia stanowiącego załącznik do SIWZ, b. geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza punktów oświetleniowych objętych umową, c. wykonanie niezbędnych prób i badań, 2) Kompletny zestaw oświetleniowy składać się będzie w szczególności z następujących elementów: a. słup stalowy ocynkowany – wysokość 7 m, b. wysięgnik, c. oprawa LED ze źródłem światła o mocy 27-31W (strumień świetlny: min. 3000 lm, temperatura barwy światła 5000 – 7000K, żywotność diod LED minimum 50 000 godzin pracy), d. panele fotowoltaiczne o mocy 360-380 W, e. akumulator (akumulatory) ze skrzynką (skrzynia ze stali nierdzewnej lub innego wytrzymałego tworzywa odpornego na korozję, typ wodoodporny, rozpraszająca ciepło, antykradzieżowa) o pojemności min. 2x120Ah, f. programowalny sterownik regulujący natężenie światła, w tym w godzinach nocnych (reduktor mocy), g. regulator ładowania akumulatora, h. fundament, i. zapewnienie autonomicznej pracy lampy solarnej w okresie min. 4 dni przez 8 godzin na dobę. 3) Miejsce montażu 31 zestawów oświetleniowych: wg załączników mapowych dołączonych do dokumentacji projektowej. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót elektrycznych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały okreśłone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
Dodano: 2024-05-09 - Modernizacja oświetlenia w Dusznikach-Zdroju - Al. Sybiraków
Dodano: 2024-02-20 - „BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna”
Dodano: 2024-01-04 - Budowa oświetlenia drogowego Zadanie 1 - Budowa oświetlenia drogowego na ul. Polnej w miejscowości Pęgów, gmina Oborniki Śląskie; Zadanie 2 - Budowa oświetlenia drogowego solarnego - etap 2
Dodano: 2023-11-22 - „BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna”
Dodano: 2023-10-06 - BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna
Dodano: 2023-10-06 - BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna
Dodano: 2023-09-19 - "Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn." Zadanie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-06-27 - Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Nowa Ruda poprzez budowę oświetlenia drogowego w miejscowości Ludwikowice Kłodzkie etap I
Dodano: 2023-05-17 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Bierutów
Dodano: 2023-02-07