Przetargi.pl
„Budowa PSZOK w Bielsku Podlaskim” w ramach projektu pn. Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 50658982000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa PSZOK w Bielsku Podlaskim” w ramach projektu pn. Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Torowej w Bielsku Podlaskim. 2. W ramach inwestycji przeprowadzone zostaną prace budowlane i montażowe, w ramach których wykonane zostaną: 1) Budynek kontenerowy obsługi (obiekt 1) – łącznie dwa kontenery, każdy o wymiarach zewnętrznych 6050x2440mm, wysokości 2950mm. Konstrukcja stalowa z profili zimnogiętych malowanych farbą chlorokauczukową podkładową oraz nawierzchniową, termoizolowany dach, ściany i podłoga. Kontener wyposażony w instalację wodną, kanalizacyjną i elektryczną, umywalkę, toaletę, bojler elektryczny, ogrzewanie i klimatyzację. Kontenery posadowione na bloczkach betonowych. 2) Budynek magazynowy na odpady problemowe, surowce i sprzęt (obiekt 2 i 3). Budynek o wymiarach 5,75 x 16,5 m wysokości 5 m. Obiekt podzielony na trzy pomieszczenia – każde dostępne z zewnątrz, wyposażone w dwuskrzydłową bramę stalową. Budynek konstrukcji stalowej, kryty blachą trapezową. Budynek nieocieplony, bez podpiwniczenia, jednokondygnacyjny, 3) Waga samochodowa 60 t (obiekt 4). Przewiduje się instalację wagi samochodowej o długości 12,0m i szerokości 3m w wersji zagłębionej, nośność wagi wynosi 60 Mg. Fundament pod wagę wykonany z żelbetowych elementów prefabrykowanych. 4) Ścieżka edukacyjna (obiekt 8). W ramach przedsięwzięcia do wykonania ścieżka edukacyjna wraz z elementami małej architektury. Projekt zakłada montaż wiaty po powierzchni 25 m2. Wiata o konstrukcji drewnianej, zabezpieczona przed sinizną, pleśnią i grzybami. Dach pokryty gontem bitumicznym. Pod wiatą znajdować się będzie stół oraz ławki. Przewiduje się także wykonanie i montaż tablic edukacyjnych oraz pojemników na odpady. 5) Infrastruktura drogowa (plac na kontenery transportowe, drogi i place manewrowe, parkingi, zieleń - obiekt 5,6,7). W ramach zadania utwardzone zostanie łącznie 2 551,92 m2. 6) Ogrodzenie obiektu, bramy ogrodzeniowe. 7) Infrastruktura techniczna – kanalizacja sanitarna, deszczowa, instalacja wodna i elektryczna. 3. Obowiązki Wykonawcy: 1) obsługa geodezyjna w czasie budowy i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej w formie papierowej i cyfrowej dla możliwości naniesienia na mapy cyfrowe, 2) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo, 3) uwzględnienie w kosztach realizacji robót konieczność wykonania badań zagęszczenia gruntu, 4) uwzględnienie w kosztach realizacji robót konieczność wykonania ewentualnych dróg dojazdowych i ich demontażu po realizacji robót inżynieryjnych dla dowozu materiałów i urządzeń oraz odtworzenia terenu do stanu przed robotami, 5) przed realizacją poszczególnych etapów robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez inspektora nadzoru inwestycji. 4. Inwestycja będzie realizowana na podstawie: 1) projektu zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę znak: AŚ.6740.129.2017, decyzja nr 239/2017 z dnia 22.08.0218 roku wydaną przez Starostę Bielskiego w Bielsku Podlaskim, 2) dokumentacji projektowej, 3) wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny i obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu wykonania przedmiotu niniejszej Umowy, 4) Zamawiający informuje, iż w przypadku błędnego wykonania Zamawiający będzie wymagał ponownego poprawnego wykonania, 5) Zamawiający informuje, iż zadanie należy wykonać należycie zgodnie z projektem, ze sztuką budowlaną przepisami prawa oraz normami Krajowymi i Europejskimi odpowiadającymi tego typu robotom, 6) Zamawiający informuje, iż po zakończeniu zadania należy złożyć pełną wymaganą prawem dokumentację powykonawczą wraz z certyfikatami, 7) Zamawiający informuje, iż w razie konieczności wszystkie zapytania do tyczące niniejszego przetargu należy kierować do Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy, podstawą oszacowania ceny ofertowej oraz określenia zakresu robót budowlanych jest dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. 6. Zamawiający informuje, że zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. TYTUŁ PROJEKTU: Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka. Oś priorytetowa III Ochrona środowiska. Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi. 7. Nazwa i kod zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV): CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45233140-2 Roboty drogowe CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Jeżeli w dokumentacji został ujęty produkt lub urządzenie danego producenta Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem, że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia. Potwierdzenie równoważności może nastąpić wyłącznie po przekazaniu dokumentów potwierdzających parametry techniczne materiałów / urządzeń i zaakceptowaniu ich przez autora projektu / inspektora nadzoru. UWAGA: Zamawiający nie będzie rozstrzygał o równoważności zaproponowanego produktu urządzenia na etapie postępowania przetargowego. Przyjęcie przez Zamawiającego produktu / urządzenia równoważnego może nastąpić na etapie realizacji zadania po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów dotyczących proponowanego produktu / urządzenia. Jeśli produkt / urządzenie nie spełni wymogów równoważności Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania produktu / urządzenia wskazanego w SIWZ. 9. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy PZP. 10. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy PZP, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych uwzględnionych w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz.1040). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest wraz z każdym Rozliczeniem złożyć oświadczenia osób wykonujących czynności z zakresu opisanego powyżej, potwierdzające, że osoba składająca oświadczenie jest zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie każdej osoby powinno wskazywać stanowisko, na jakim osoby te są zatrudnione. W przypadku zlecenia wykonania powyższych czynności Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedstawienia oświadczeń osób wykonujących czynności z zakresu wskazanego powyżej potwierdzającego, że Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zatrudnia taką osobę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie każdej osoby powinno wskazywać stanowisko na jakim osoby te są zatrudnione. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych oświadczeń, o których mowa powyżej traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności. 12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności wskazane w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru czasu pracy oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2) zanonimizowane za wyjątkiem danych obejmujących imię i nazwisko pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę zgodnie z art.25 §1 Kodeksu pracy oraz wymiaru czasu pracy tej osoby – kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę, lub kopie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i należnych podatków z tytułu zatrudnienia. 14. Pod pojęciem zanonimizowanych dokumentów Strony rozumieją dokumenty niezawierające danych osobowych ww. pracowników za wyjątkiem danych obejmujących imię i nazwisko pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę zgodnie z art.25 §1 Kodeksu pracy oraz wymiaru czasu pracy tej osoby, to jest wszelkich informacji dotyczących zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych w tym ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781). 15. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zanonimizowanych kopii wyżej wymienionych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, będzie traktowane jako niespełnienie wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności. 16. Obowiązki Wykonawcy w powyższym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 84 8063 0001 0070 0706 5699 0105 tytułem „Wadium – przetarg Budowa PSZOK w Bielsku Podlaskim”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust.3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. 6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust.2 pkt.2-5) musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy PZP, przy czym dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.12 pkt.1. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Oferta – wg Załącznika nr 1 do SIWZ 2) Załącznik do oferty – wg Załącznika nr 1A do SIWZ 3) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika nr 2 do SIWZ, UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy PZP), 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ, złożone w formie oryginału (jeżeli dotyczy), 6) Wykaz cen – wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 5 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. dokumenty. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach