Przetargi.pl
Budowa przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Boguty-Żurawie, Cietrzewki-Warzyno, Szpice-Chojnowo, Drewnowo-Ziemaki, Kamieńczyk-Borowy, Trynisze-Kuniewo, Trynisze-Moszewo, Boguty-Pianki

Gmina Boguty-Pianki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 2775003 , fax. 086 275003
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguty-Pianki
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45 45
    07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie
    tel. 086 2775003, fax. 086 275003
    REGON: 45067009000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Boguty-Żurawie, Cietrzewki-Warzyno, Szpice-Chojnowo, Drewnowo-Ziemaki, Kamieńczyk-Borowy, Trynisze-Kuniewo, Trynisze-Moszewo, Boguty-Pianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1. Budowę przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Boguty-Żurawie, Cietrzewki-Warzyno, Szpice-Chojnowo, Drewnowo- Ziemaki, Kamieńczyk-Borowy, Trynisze-Kuniewo, Trynisze-Moszewo, Boguty-Pianki. Zakres robót obejmuje budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych z podłączeniem istniejących wewnętrznych kanalizacji sanitarnych do wykonanych przyłączy, na posesjach prywatnych w miejscowościach Boguty-Żurawie, Cietrzewki-Warzyno, Szpice-Chojnowo, Drewnowo-Ziemaki, Kamieńczyk-Borowy, Trynisze-Kuniewo, Trynisze-Moszewo, Boguty-Pianki. Projektowane przyłącza grawitacyjne należy wykonać z rur PVC-U, o ściance litej średnicy 160 mm oraz średnicy 200mm i sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 zgodnie z parametrami długości zapisanymi projekcie budowlanym. Projektowane przyłącza kanalizacji tłocznej należy wykonać z rur PE PN10 o średnicach 50 i 63 mm zgodnie z parametrami długości zapisanymi w projekcie budowlanym. 2. Zadanie polega na wykonaniu 67 sztuk przyłączy kanalizacyjnych (I przyłączy kanalizacyjnych grawitacyjnych - 60 sztuk, w zlewniach przepompowni PC, PG, PGA, PH, PJ, PI, oraz II przyłaczy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej na terenie gminy Boguty - Pianki w miejscowościach: Trynisze - Moszewo, Boguty - Pianki, Drewnowo - Ziemaki, Trynisze - Kuniewo - 7 sztuk), o łącznej długości 2 198,70 m, w tym długość podłączeń grawitacyjnych -1478 m, długość podłączeń ciśnieniowych - 720,70 m. Studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych PVC 315 mm i 425 mm. Przepompownie ścieków o średnicy min. 0,4 m. 3. Kanalizacja tłoczna PE PN 10 o średnicy 50 mm i 63 mm, zasilanie energetyczne przepompowni kanalizacji tłocznej kablem energetycznym YKY 5x2,5 mm. 4. Zamówienie należy wykonać na podstawie projektów technicznych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów robót. 5. Szczegółowy zakres robót, wymagań oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia: a) dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10 do SIWZ, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 11 do SIWZ c) przedmiar robót, jako dokument pomocniczy - Załącznik nr 12 do SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy znaki towarowe są przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych nie gorszych niż wskazane. 6. W każdym przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwę producenta znak towarowy lub określenie wskazujące produkt lub dostawcę dodaje się do tego wskazania wyrazy (lub równoważny). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z powołaniem się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego (ofert równoważnych). W przypadku składania takich ofert Wykonawca musi przedłożyć wykaz innych niż wskazanych przykładowo w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń wraz z odpowiednimi dokumentami, opisującymi ich parametry techniczne (np. karty katalogowe), pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 9 do SIWZ. 7. W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym różnicowy kosztorys powykonawczy wykazujący zwiększenia lub zmniejszenia wykonanych robót budowlanych i inwentaryzacja geodezyjna 10. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników przyłączy kanalizacji ciśnieniowej. 11. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 12. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi przepompowni ścieków kanalizacji ciśnieniowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. Zmianami). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Postanowienia pkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 b) i e). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Czyżew Oddział Boguty 17874710180260154420000020 z dopiskiem: Wadium na wykonanie zamówienia: Budowa przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Boguty-Żurawie, Cietrzewki-Warzyno, Szpice-Chojnowo, Drewnowo-Ziemaki, Kamieńczyk-Borowy, Trynisze-Kuniewo, Trynisze-Moszewo, Boguty-Pianki. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w miejscu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1. wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach