Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach: Kujawy, Rudaw, Morgowo, Świętosław - (Etap V)

Urząd Gminy Ciechocin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-408 Ciechocin, Ciechocin 172
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 683 77 81 , fax. 056 683 77 08
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciechocin
    Ciechocin 172 172
    87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 683 77 81, fax. 056 683 77 08
    REGON: 00053147600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach: Kujawy, Rudaw, Morgowo, Świętosław - (Etap V)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wybudowaniu 44 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Schemat technologiczny oczyszczalni składa się z osadnika gnilnego i drenażu rozsączającego, w tym: 1) oczyszczalnie z osadnikiem gnilnym i drenażem rozsączającym - szt. 29; 2) oczyszczalnie z osadnikiem gnilnym, przepompownią ścieków (surowych lub oczyszczonych) i drenażem rozsączającym - szt. 15. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji przetargowej przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów odpowiadających lub lepszych parametrom określonym w dokumentach stanowiących załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ i nie gorszych jakościowo. 6. Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne zobowiązany jest do udokumentowania ich równoważności. 7. Zamawiający zabrania stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom PN oraz innym określonym w dokumentacji przetargowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). 8. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Grębocin, Nr konta 39 94910003 0030 0012 0489 0002. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) dołączona do oferty. Kopia przelewu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem oraz opatrzona podpisem osoby/osób uprawnionej/uprawnionych do podpisania oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium i dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zwrotu bądź zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z przepisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wymienionych w dziale VI SIWZ. 3. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca warunki te spełnia. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione druk Oferta - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi udokumentować, że zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oczyszczalni ścieków, w tym jednej roboty polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł obie roboty budowlane. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wśród osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego musi być co najmniej: a) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 11. Podpisany przez osoby uprawnione Projekt umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Informację o podwykonawcach, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Kosztorys ten może być sporządzony dowolną metodą (kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej), jednak zamawiający wymaga, aby zawierał wszystkie pozycje ujęte w przedmiarze robót, tj. dokładny opis pozycji oraz jednostkę miary i ilość jednostek miary. W kosztorysie ofertowym wykonawca nie może dodać dodatkowych pozycji do przedmiaru robót, zmienić opisu pozycji z przedmiaru robót, zmienić jednostek miary i ilości jednostek miary w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót. 14. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać, że posiada zdolność kredytową lub własne środki finansowe w wysokości równej co najmniej 100.000,00 zł. 15. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocin.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach