Przetargi.pl
budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk

Urząd Gminy w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. 19 Stycznia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 625 635, , fax. 236 622 426
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Płońsku
    ul. 19 Stycznia 39
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 625 635, , fax. 236 622 426
    REGON: 13050494900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugplonsk.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk I. Kosztorys obejmuje wykonanie 65 szt. przydomowych oczyszczalni biologicznych ścieków w gminie Płońsk na terenie posesji o przepływie do 5m3/dobę. Miejscowości i działki, na których zaprojektowano przydomowe oczyszczalnie ścieków: Arcelin dz. nr ewid. 101/1, 90, 159, 88/5, 200, 197/3, 212, 123; Bogusławice dz. nr ewid. 76/2, 10/5, 11/10, 11/14; Brody dz. nr ewid. 47, 45/2, 142/2, 126/1, 126/2; Cempkowo dz. nr ewid. 1/2, 110, 159/10, 63, 179/2, 159/22; Cieciórki dz. nr ewid. 130/7; Ćwiklin dz. nr ewid. 55/1, 224/4, 29/2, 224/2, 224/5; Ćwiklinek dz. nr ewid. 447/4, 9/1, 448/29; Ilinko dz. nr ewid. 11/1, 75, 49/2; Jeżewo dz. nr ewid. 62/10; Kluczewo dz. nr ewid. 118/1, 23/1, 23/2, 30/2; Koziminy Stachowo dz. nr ewid. 98/2; Lisewo dz. nr ewid. 305, 54/1, 31; Michowo dz. nr ewid. 106/1, 106/4; Młyńsk dz. nr ewid. 39; Pilitowo dz. nr ewid. 67/2; Poczernin dz. nr ewid. 37; Raźniewo dz. nr ewid. 23, 45/5, 56/3; Siedlin dz. nr ewid. 115/6, 14/1,14/22, 96, 82/5, 132; Słoszewo Kolonia dz. nr ewid. 435; Strubiny dz. nr ewid. 12; Szeromin dz. nr ewid. 112; Szerominek dz. nr ewid. 166/13; Kownaty obręb Szpondowo dz. nr ewid. 297/1, 221/6; Szymaki dz. nr ewid. 60, 168/4, 164/6. Bedą to oczyszczalnie biologiczne dla ścieków powstających w w/w obiektach z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu, pracujące w technologii obracających się w zanurzanych tarczowych złóż biologicznych składających się z systemu obracających się dysków zamontowanych na wspólnym wale. Oczyszczalnie muszą posiadać certyfikat CE spełniający wymagania normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3:2005+A2: 2013. W skład oczyszczalni wchodzą: studzienki, przewody kanalizacyjne, reaktory biologiczne, drenaże rozsączające lub studnie chłonne, studzienki połączeniowe, pompownie ścieków, instalacja zasilenia elektrycznego, sterowania i sygnalizacji. Zasilenie energetyczne z domowej instalacji energetycznej. Każda oczyszczalnia będzie dostosowana do potrzeb indywidualnych przyszłych użytkowników oraz uwzględnia istniejące zagospodarowanie terenu. Typ oczyszczalni został uzgodniony z Właścicielami posesji a lokalizacja odpowiada wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 z 2002r.). Stopień oczyszczenia ścieków będzie odpowiadał wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz.U. nr 2014, poz. 1800). II. Wykonanie budowy sieci wodociągowej w miejscowości Bogusławice gm. Płońsk na działkach nr ewid. 11/6, 11/8, 11/9, 11/10, 11/11, 11/12, 11/16, 11/17, 11/18 w zakresie : • Sieć wodociągowa PVC PN10Ø110 mm – 657 m • Wcinka do istniejącej sieci wodociągowej PVC 110 mm – 1 kpl. • Trójnik PVC Ø110/110 mm – 3 szt. • Hydrant p.poż. DN80 mm z zasuwą – 3 kpl. Zakres zamówienia obejmuje: • roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; • roboty budowlano — montażowe; • roboty elektryczne; • obsługę geodezyjną związaną z budową przydomowych oczyszczalni ścieków i budową sieci wodociągowej. Ponadto należy wykonać: • przeszkolenie użytkowników potwierdzone na piśmie wraz z podpisem osoby przeszkolonej, dostarczenie instrukcji obsługi z potwierdzeniem odbioru przez użytkownika – dotyczy oczyszczalni; • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; • w okresie gwarancji ( .. . miesięcy) zapewnić obowiązkowy coroczny przegląd każdej oczyszczalni z wpisaniem uwag i zaleceń dla użytkownika do książki serwisowej (bez wywozu osadu nadmiernego) i sporządzenia raportu z tego przeglądu dla Zamawiającego w terminie do 30 maja każdego roku. Koszt wykonania w/w czynności powinien być zawarty w cenie oferty; • po zakończeniu zadania, Wykonawca zobowiązany jest do rozruchu technicznego i technologicznego oraz przedstawienia badania jakości oczyszczonych ścieków (potwierdzających zachowanie parametrów oczyszczania), wykonane przez podmiot posiadający akredytację dla wykonywania tych badań. Wymagana ilość przebadanych oczyszczalni wynosi 10 % całości zadania tj. 7 sztuk. Raport musi zawierać dokumenty potwierdzające, że ściek oczyszczony uzyskał parametry określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1800) w sprawie warunków, jakie należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szkodliwych dla środowiska wodnego. • Wykonawca po zakończeniu zadania zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie od każdego z odbiorców w zakresie prawidłowego funkcjonowania wykonanych oczyszczalni, przywróceniu do stanu pierwotnego terenu budowy (wywóz gruntu, niwelacja i uporządkowanie terenu) i przedstawić je Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego całego zadania. • Zgłoszenie zamontowanych oczyszczalni ścieków do eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z: 1. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2017.519 t.j.), 2. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880), 3. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, Wykonawca winien prowadzić dziennik robót. Dziennik robót powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Ponadto dla każdego z obiektów należy sporządzić dokumentację fotograficzną obrazującą poszczególne etapy montażu oczyszczalni ścieków i studni chłonnych i drenażu rozsączającego, oraz po zakończeniu wszystkich prac przedłożyć ją Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 4. Wymagania dot. gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia bez wad i usterek. 5. Dla zbiornika oczyszczalni (bioreaktora) okres gwarancji producenta nie może być krótszy niż 10 lat. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, zachowania technologii oczyszczania ścieków i wszystkich parametrów technicznych, jakościowych oczyszczonych ścieków i funkcjonalnych określonych w dokumentacji projektowej. 7. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ) i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ), będących integralną częścią SIWZ. 8. Wszystkie prace i związane z nimi czynności muszą być wykonane zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarami, kosztorysem ofertowym i stosownymi przepisami prawa budowlanego oraz istniejącymi przepisami i instrukcjami branżowymi. Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu biorąc pod uwagę możliwość rezygnacji części mieszańców z budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W przypadku rezygnacji właściciela działki z budowy przydomowej oczyszczalni ścieków wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została wyceniona oczyszczalnia zgodnie z kosztorysem ofertowym. „W myśl Art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z póź. zm) wykonawca robót może zastosować zawsze inną równoważną technologię systemową - odpowiadającą parametrami i charakterem technologii projektowanej - na zasadach określonych w Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 28 700,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy siedemset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 63 8230 0007 0000 0563 2023 0003, z adnotacją: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk” nr sprawy: RGS.271.4.2017. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj.: w Urzędzie Gminy Płońsk, 09 - 100 Płońsk, ul. 19 – go Stycznia 39, sekretariat (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w ust. 10 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oprócz oświadczeń składanych wraz z formularzem ofertowym w celu wstępnego potwierdzenia, do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w formie oryginału; 4) Oświadczenie, że przydomowe oczyszczalnie ścieków spełniają wymagania normy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) 5) Zgodnie z art. 22a ustawy Pzp Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie powoływania się na zdolności i/lub zasoby innego podmiotu, składa także ww. oświadczenie dla tych podmiotów. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7) Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić część zamówienia Podwykonawcom na zdolnościach, których polega, Oświadczenie składa każdy z Podwykonawców. 8) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) muszą potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej SIWZ. Wypełnienie pozostałych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach