Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bobrowo

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-327 Bobrowo, 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo
    27 27
    87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bobrowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie 24 przydomowych oczyszczalni ścieków z systemem drenażowo-rozsączającym w miejscowościach: Bobrowo - 1 szt., Brudzawy - 4 szt., Buczek - 2 szt., Chojno - 1 szt., Dąbrówka - 1 szt., Drużyny -1 szt., Kawki - 2 szt., Kruszyny Duże - 3 szt., Kruszyny Szlacheckie -3 szt., Kruszyny Rumunki -1 szt., Małki - 1 szt., Nieżywięć - 2 szt., Zarośle /Tylice/- 1 szt. i Wymokłe - 1 szt. Całość inwestycji opisana dokumentacją projektowo - kosztorysową oraz dokumentacją geotechniczną /wersja papierowa/ opracowaną przez EKO-BUD Agnieszka Żołędowska, ul. Ziołowa 1a, 87-800 Włocławek. Rozwiązania równoważne. Podane w niniejszej SIWZ /dokumentacji technicznej, przedmiarach robót/ nazwy własne, typy materiałów, urządzeń /pochodzenie, producent itd./ mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku zastosowania innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. 3.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3 Miejsce realizacji - miejscowość: Bobrowo, Brudzawy, Buczek, Chojno, Dąbrówka, Drużyny, Kawki, Kruszyny Duże, Kruszyny Szlacheckie, Kruszyny Rumunki, Małki, Nieżywięć, Zarośle /Tylice/ i Wymokłe. 3.4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 2) Zabezpieczenie terenu robót; 3) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt; 4) Wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami/, okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 6) Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 7) Sporządzenia Protokołu Przekazania Do Użytku Przydomowej Oczyszczalni Ścieków dla każdej wykonanej oczyszczalni wg wzoru - załącznik nr 8. 8) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 9) Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 10) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 11) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 12) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 13) Posiadanie polisy ubezpieczeniowej, 14) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego /Inspektora nadzoru inwestorskiego/ o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 15) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż. 16) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, 17) Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy, 18) Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, 19) Kierownik budowy działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane, 20) Sporządzić inwentaryzacje powykonawczą, 21) Przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi wybudowanej oczyszczalni, przekazanie biopreparatów i instrukcji ich stosowania oraz instrukcję użytkownika oczyszczalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.samorzad.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach