Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

Gmina Turobin ogłasza przetarg

  • Adres: 23-465 Turobin, ul. Rynek 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6833343 , fax. 84 6833335
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turobin
    ul. Rynek 4 4
    23-465 Turobin, woj. lubelskie
    tel. 84 6833343, fax. 84 6833335
    REGON: 95036918400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 114 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków dla gospodarstw indywidualnych zlokalizowanych na terenie Gminy Turobin. 2.Oczyszczalnie przydomowe zlokalizowane będą w miejscowościach: Elizówka, Gródki Pierwsze, Gródki Drugie, Guzówka Kolonia, Huta Turobińska, Nowa Wieś, Olszanka, Tarnawa Duża, Tokary, Zabłocie i Żabno. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje montaż: 3.1. osadników gnilnych, 3.2. studzienek rozdzielczych, 3.3. studzienek zamykających, 3.4. drenażu rozsączającego z rur PCV 110, 3.5. studzienek rewizyjnych, 3.6. rurociągów grawitacyjnych z rur PCV 160 oraz PCV 110, 3.7. rurociągów tłocznych z rur PE 40 oraz PE 32, 3.8. przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem, 3.9. przyłączy kablowych zasilających przepompownie. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, rysunki techniczne, stanowiące integralną część SIWZ. 5.Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do: 6.1. zapewnienia obsługi geodezyjnej tj. wytyczenie w terenie, wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej uzgodnionej z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Biłgoraju, 6.2 przeprowadzenia rozruchu technicznego, przeprowadzenia niezbędnych prób i badań, indywidualnego przeszkolenia użytkowników oczyszczalni oraz przekazania instrukcji obsługi, 6.3 przeprowadzenia dwóch nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych celem prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. Pierwszy przegląd należy przeprowadzić w 36 miesiącu od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, natomiast drugi w 60 miesiącu od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Przegląd prowadzony będzie w obecności przedstawiciela Wykonawcy, przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Stwierdzone wady urządzeń Wykonawca usunie na własny koszt w terminie wskazanym w protokole z wykonania przeglądu. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót w przypadkach rezygnacji właściciela nieruchomości, na której zaprojektowana jest oczyszczalnia. W przypadku zmniejszenia zakresu robót Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przydomowych oczyszczalni ścieków. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia błędów w dokumentacji projektowej polegających na: 8.1. nieaktualne podanie nazwiska, imienia i adresu lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków, 8.2. błędnemu podaniu numeru działki geodezyjnej gospodarstwa. W tych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do podania prawidłowych danych w dokumentacji powykonawczej. 9.Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia. 10.Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku, w którym dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót posługują się znakami towarowymi, patentami lub oznaczeniem pochodzenia. 11.W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000.00 złotych, przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy nr: 60 8200 1047 2005 4700 0970 0001; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy IZP.271.12.2014.BJ 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach