Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg
- Adres: 62110 Damasławek, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 613 611 , fax. 672 613 627
- Data zamieszczenia: 2017-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
Rynek 8
62110 Damasławek, woj. wielkopolskie
tel. 672 613 611, fax. 672 613 627
REGON: 53316200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przy domach jednorodzinnych drogi nr 212016P oraz przebudowa przy Gminnym Kompleksie Rekreacyjno - Sportowym drogi nr 212015P w Damasławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie istniejącego pasa drogowego: Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Damasławek, na odcinku drogi nr 212016P biegnącej wzdłuż istniejących zabudowań (domy jednorodzinne) - odcinek nr 1 oraz na odcinku drogi nr 212015P biegnącej na wysokości Gminnego Kompleksu Rekreacyjno- Sportowego - odcinek nr 2. Po lewej stronie projektowanego odcinka nr 1 przedmiotowej drogi znajdują się tereny zabudowy jednorodzinnej. Dojazd do nich zapewniają istniejące zjazdy indywidualne (w przeważającej większości gruntowe). Odwodnienie pasa drogowego odbywa się lokalnie w teren. W pasie drogowym w rejonie projektowanej inwestycji stwierdza się występowanie następujących urządzeń infrastruktury technicznej: linii energetycznych eNN, linii telekomunikacyjnej, sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej. Na omawianym odcinku występuje jedno skrzyżowanie zwykłe. Planowane zagospodarowanie pasa drogowego Początek projektowanego odcinka nr 1 – o dł. 165,20 m - przebudowy drogi nr 212015P przyjęto na wysokości istniejącego ogrodzenia GKR-S a koniec na włączeniu się w istniejący przekrój nawierzchni. Początek projektowanego odcinka nr 2 – o dł. 288,00m – budowy drogi nr 212016P przyjęto na wysokości posesji nr 9 i 10, a koniec na włączeniu się do odcinka nr 1. Na całym odcinku projektowana droga będzie miała szerokość: dla odcinka nr 1 - 6,00 m (na łuku poziomym 7,00 m), dla odcinka nr 2 – 5,00 m. Przebieg projektowanej drogi należy ściśle dostosować do istniejących warunków i przekroju istniejącej drogi. Przedmiotowa inwestycji wpłynie pozytywnie na komfort jazdy, poprawi bezpieczeństwo ruchu oraz wpłynie na estetykę zagospodarowania samej ulicy. W ramach przebudowy przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów, - zdjęcie warstwy humusu, - korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża, - wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem) o Rm=2,5MPa o grubości 10cm, - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm o grubości 20cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4cm, - wykonanie nawierzchni ulicy o szerokości 5,00m z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm, - wykonanie nawierzchni zatoki z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, -ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm oraz 15x22cm na podsypce cementowopiaskowej gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm (przy chodniku), - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (przy zjazdach indywidualnych), - humusowanie i obsianie trawą poboczy i skarp, - oznakowanie poziome i pionowe. Roboty rozbiórkowe: W ramach inwestycji rozbiórce ulegną wszystkie elementy kolidujące z zakresem inwestycji (m.in. istniejąca nawierzchnia zjazdów). Zakres rozbiórek ujęto w przedmiarze robót drogowych. Droga w przekroju podłużnym Projektowana niweleta drogi została wysokościowo dowiązana do rzędnych istniejących zjazdów oraz istniejącego terenu w celu zminimalizowania robót ziemnych oraz zapewnienia sprawnego odwodnienia drogi. Droga w przekroju poprzecznym Na odcinku projektowanej budowy drogi zaprojektowano nową konstrukcję o szerokości 5,00 m, a na odcinku projektowanej przebudowy drogi zaprojektowano nową konstrukcję oraz wzmocnienie z poszerzeniem istniejącej konstrukcji o szerokości 6,00 m (7,00 m na łuku poziomym). Założono spadki poprzeczne 2% jednostronne w kierunku prawej krawędzi drogi. Geometrię przekroju oraz konstrukcję projektowanej nawierzchni w sposób graficzny pokazano w części rysunkowej projektu (rys. „Przekroje normalne”). Projektowana konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni drogi w technologii bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm, - warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem z betoniarni) o Rm = 2,5MPa gr. 10cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Konstrukcja wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi w technologii bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości 50kg/m2, - istniejąca konstrukcja nawierzchni drogi. Konstrukcja nawierzchni zatoki w technologii z kostki betonowej: - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru szarego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1:4) gr. 3cm, -warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm gr. 20cm, - warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem z betoniarni) o Rm = 2,5MPa gr. 10cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru grafitowego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1:4) gr. 3cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm gr. 15cm, - warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem z betoniarni) o Rm = 2,5MPa gr. 10cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm (wtopiony -1cm poniżej krawędź jezdni) lub najazdowy 15x22cm (wyniesiony +2cm ponad krawędź jezdni) na podsypce cementowo-piaskowej (1:3) gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Krawędzie zjazdów zabezpieczone obrzeżem betonowym 8x30 na podsypce cementowopiaskowej (1:3) gr. 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Konstrukcja nawierzchni chodników: - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru szarego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1:4) gr. 3cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm gr. 15cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm (wtopiony -1cm poniżej krawędź jezdni) lub najazdowy 15x22cm (wyniesiony +5cm ponad krawędź jezdni) na podsypce cementowo-piaskowej (1:3) gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Od strony pasów zieleni obrzeże betonowe 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej (1:3) gr. 3cm. Odwodnienie: Na odcinku projektowanej inwestycji wodę opadową odprowadza się powierzchniowo w przyległy teren. Roboty ziemne: Roboty ziemne przy budowie oraz przebudowie drogi ograniczają się praktycznie do robót prowadzonych przy wykonaniu nawierzchni ulicy, zjazdów i chodnika. Przy wykonaniu robót należy zachować wymagania BHP. Roboty ziemne należy wykonać wg następujących norm: - PN-S-02205: 1998 Roboty ziemne; - PN-B-06050: 1999 Geotechnika; Roboty ziemne; Wymagania ogólne, - BN-77/8931-12 Oznaczenie wskaźnika zagęszczenia gruntu. Przed przystąpieniem do właściwych robót ziemnych należy zdjąć warstwę darniny i gleby tam, gdzie występuje i spryzmować wzdłuż trasy w celu późniejszego wykorzystania do darniowania i humusowania. Na etapie wykonawstwa należy określić przydatność występujących gruntów jako podłoża pod konstrukcję nawierzchni. W przypadku wystąpienia gruntów nieprzydatny należy je usunąć i zastąpić gruntem niewysadzinowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 01.03.2017 r. do godz.: 09:30. 10.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 10.2.1 pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 18 8959 0001 4200 0299 2000 0410 10.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręcze 10.2.3 niem pieniężnym; 10.2.4 gwarancjach bankowych; 10.2.5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.2.6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
Dodano: 2024-07-16 - Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa dróg w miejscowości Gowarzewo
Dodano: 2024-07-08 - Budowa połączenia drogowego ulicy Winnej z ulicą Mikołajczyka w Grodzisku Wielkopolskim Etap I
Dodano: 2024-07-05 - Budowa dróg ul. Warzywnej, ul. Dębowej, ul. Lipowej, ul. Polnej i ul. Wiśniowej w Święciechowie
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi w miejscowości Ksawerów
Dodano: 2024-07-01 - Rozbudowa DW nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa DW nr 190 w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku od m. Krajenka do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1058P
Dodano: 2024-06-18 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 196 poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Sława Wielkopolska - Skoki
Dodano: 2024-06-17 - Budowa chodnika przy ulicy Porannej Rosy w miejscowości Kamionki
Dodano: 2024-06-06