Przetargi.pl
Budowa przepompowni P-6 w Nowej Wsi Lęborskiej

Gmina Nowa Wieś Lęborska ogłasza przetarg

  • Adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8612428 w. 34 , fax. 059 8612164
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Wieś Lęborska
    ul. Grunwaldzka 24 24
    84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
    tel. 059 8612428 w. 34, fax. 059 8612164
    REGON: 77097976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugnwl@nwl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przepompowni P-6 w Nowej Wsi Lęborskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa przepompowni ścieków P-6 w ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami, przepompownie ścieków z zasilaniem energetycznym i sterowaniem, sieć kanalizacji deszczowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 21 ust. 1 i 2 ustawy i spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) posiadaniem doświadczenia zawodowego udokumentowanym wykazaniem się zrealizowanymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł każda 3)dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia i będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5) kserokopię uprawnień budowlanych 6) kserokopię zaświadczenia o wpisie kierownika budowy na listę właściwej izby samorządu zawodowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugnwl@nwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach