Przetargi.pl
BUDOWA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POŁOŻONEGO WOKÓŁ BUDYNKU

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, Rynek 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4450140 , fax. 018 4450202
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12 12
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 018 4450140, fax. 018 4450202
    REGON: 00052779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POŁOŻONEGO WOKÓŁ BUDYNKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu budowy nowego budynku Przedszkola Samorządowego w Grybowie. Obecne zaawansowanie robót - stan surowy, zamknięty. Zamówienie realizowane jest ze środków dotacji rozwojowej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Nr projektu: MRPO.06.01.01-12-158/09. II. Etap objęty niniejszym postępowaniem obejmuje: 1. Wykonanie instalacji elektrycznych; 2. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznej instalacji gazowej oraz kotłowni gazowej; 3. wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych; 4. wykonanie robót wykończeniowych; 5. wykonanie przyłącza wodociągowego, odprowadzenia kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej; 6. budowę drogi wewnętrznej, miejsc postojowych oraz chodników; 7. remont chodnika w ul. Leszczynowej przy wjeździe do Przedszkola; 8. budowę ogrodzenia; 9. rozbiórkę starego budynku przedszkola; III. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: 1. Przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ): a) Przedmiar robót: Roboty budowlane: roboty budowlano wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne, wykonanie tarasów i schodów zewn.; b) Przedmiar robót: Instalacje elektryczne wewnętrzne; c) Przedmiar robót: Instalacje wod-kan wewnętrzne: Instalacja wod-kan; d) Przedmiar robót: Montaż instalacji gazowych, montaż kotłowni gazowej wraz z osprzętem; e) Przedmiar robót: Instalacje wod-kan wewnętrzne: Instalacje C.O.; f) Przedmiar robót: Instalacje wod-kan zewnętrzne: przyłącz wody,i kanalizacji, kanalizacja deszczowa; g) Przedmiar robót: Roboty budowlane rozbiórkowe: rozebranie istniejącego budynku przedszkola, wywiezienie gruzu, plantowanie terenu; h) Przedmiar robót: Roboty drogowe: Budowa drogi wewnętrznej, miejsc postojowych oraz chodników; i) Przedmiar robót: Roboty budowlane - wykonanie ogrodzenia terenu; j) Przedmiar robót: Remont chodnika w ul. Leszczynowej przy wjeździe do Przedszkola; 2. Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SIWZ): a) PB: Architektura wraz z Projektem zagospodarowania terenu; b) PB - Przyłącz wodociągowy ?63PE, odprowadzenie kanalizacji sanitarnej ?200PVC do szczelnego zbiornika, przyłącz kanalizacji deszczowej ?160 PVC; c) PB - Kotłownia gazowa, Instalacja centralnego ogrzewania; d) PB - Instalacja gazowa; e) PB - Instalacja wod-kan; f) PB - Instalacje elektryczne i techniczne wewnętrzne w budynku Przedszkola Samorządowego m. Grybów dz.ewid.nr.110 obr.1 m.Grybów; g) PB - drogi wewnętrznej, miejsc postojowych oraz chodników zlokalizowanych na terenie dz. ew. nr. 110 w Grybowie; h) PB ogrodzenia budynku Przedszkola Samorządowego w m.Grybów dz. ewid.nr.110 obr. 1 m.Grybów; 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ): a) STWiOR: Architektoniczno - budowlana; b) STWiOR: Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne; c) STWiOR: Instalacje sanitarne; d) STWiOR: Budowa drogi wewnętrznej, miejsc postojowych oraz chodników zlokalizowanych na terenie działki ewidencyjnej nr 110 w Grybowie; e) STWiOR: Ogrodzenie terenu Przedszkola Samorządowego przy ul. Topolowej IV. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000.00 ZŁ (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 5. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Udokumentują, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) Udokumentują, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Za robotę budowlaną o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna należyte wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 600,00m2, wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych; 2) udokumentują, że dysponują potencjałem technicznym (niżej wymienionymi środkami transportu i sprzętem) niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia: - Spycharka gąsienicowa 74 kW, - Koparka o pojemności łyżki 0,6 m3, - Ubijak spalinowy 200 kg, - Samochód skrzyniowy 5t, - Samochód samowyładowczy 5 - 10t, - Betoniarka wolnospadowa elektryczna, 3) udokumentują, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje osobą (kierownik budowy) lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoba (lub osoby) taka winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa, c) oświadczą i udokumentują, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1.200.000,00 zł. 6. Udokumentują oraz oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz robót budowlanych o zakresie rzeczowym i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca wykaże inne roboty niż odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia - nie będą brane pod uwagę w trakcie oceny spełniania wymaganych warunków; 10. Dokumenty (Referencje, protokoły odbioru robót, itp.) potwierdzające, że zawarte w wykazie o którym mowa w pkt 6.9. roboty budowlane zostały wykonane należycie. Ponadto ww. dokumenty winny określać nazwę zadania, terminy w których zostały wykonane, zakres robót oraz wartość; 11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 13. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Zapis ten dotyczy w szczególności kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia, o których mowa w pkt 5.1.1., lit. b) ppkt 3 siwz. 14. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach