Przetargi.pl
BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W OCHABACH

Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
    ul. Rynek 1 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
    REGON: 00052759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W OCHABACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Przedszkola Publicznego w Ochabach zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku w Starostwie Powiatowym w Cieszynie. Budynek Przedszkola będzie obiektem parterowym, ze stropodachem z zielenią ekstensywną, jedynie bryła środkowa będzie piętrowa z dachem czterospadowym. Na parterze obiektu znajdować się będą 3 sale zajęć z zapleczem sanitarnym, kuchnia z zapleczem, pomieszczenia biurowe (administracyjne), pomieszczenia gospodarcze (w tym kotłownia gazowa), hall główny, natomiast na piętrze będzie się znajdować sala integracyjna z zapleczem sanitarnym. Wymiary zewn. budynku 28,23x28,23 m, powierzchnia zabudowy budynku Przedszkola 712,26 m2, kubatura 2.306,70 m3. Konstrukcja obiektu: fundamenty - żelbetowe, ściany fundamentowe - bloczki betonowe, ściany zewnętrzne - pustak ceramiczny, słupy i podciągi żelbetowe, stropy gęstożebrowe, stropodach w części parterowej - technologia dachy zielone, dach w części piętrowej - czterospadowy, drewniany na ramach stalowych. Instalacje wewnętrzne - c.o., solarna, gazowa, wod. - kan., wentylacji, elektryczna. Przyłącza do budynku - energetyczne, wody, gazu, odprowadzenie ścieków bytowo - gospodarczych oraz deszczowych. Dojazdy, dojścia i chodniki o łącznej pow. 797 m2 o nawierzchni z wibroprasowanej kostki betonowej. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: a)roboty związane z wyburzeniem i rozbiórką obiektów budowlanych, b)roboty ziemne, c)wykonanie fundamentów, d)wykonanie ścian zewnętrznych, słupów, podciągów i rdzeni żelbetowych, stropów gęstożebrowych, schodów żelbetowych wewnętrznych, e)wykonanie stropodachu nad segmentami parterowymi - dachy zielone, f)wykonanie dachu czterospadowego nad częścią piętrową - konstrukcja stalowo - drewniana z pokryciem blachą cynkowo - tytanową, g)wykonanie ścian wewnętrznych, h)montaż stolarki i ślusarki budowlanej, i)wykończenie wnętrz: wykonanie tynków wewn, sufitów podwieszonych, oblicowań, malowanie wewn., podłoża i posadzki j)wykonanie elewacji - tynki i okładziny zewnętrzne, k)wykonanie przyłącza wody, odprowadzenia ścieków bytowo - gospodarczych oraz deszczowych, l)wykonanie przyłącza gazowego, energetycznego, m)wykonanie instalacji elektrycznej, n)wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, o)wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu, p)wykonanie instalacji c.o. oraz instalacji solarnej, q)wykonanie instalacji wentylacji, r)zagospodarowanie terenu wokół budynku - wykonanie ogrodzenia terenu, tarasu, placu zabaw, śmietnika, drogi dojazdowej i chodników z kostki brukowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją zadania do 31.12.2020r. Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie realizacji zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami mogą wymagać dostosowania do wymogów instytucji zarządzającej RPO WŚ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 70 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty związanej z kompleksową budową obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektroenergetycznej. d)udzielą 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) wykaz jednej wykonanej (rozpoczętej i zakończonej) kompleksowej budowy obiektu od podstaw w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującej roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, b) dokument od zamawiającego dla którego wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia kompleksową budowę obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania potwierdzający że roboty te zostały wykonane należycie. Z dokumentu o którym mowa w niniejszym punkcie musi jasno wynikać zakres robót tzn. że wykonawca wykonał kompleksową budowę obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, d) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektroenergetycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby 4)Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 d) będzie: a)oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach