Przetargi.pl
Budowa przedszkola integracyjnego z oddziałem żłobkowym w Lądku-Zdroju

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2016-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola integracyjnego z oddziałem żłobkowym w Lądku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola integracyjnego z oddziałem żłobkowym w Lądku-Zdroju”. 2.1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku przedszkola integracyjnego wraz z oddziałem żłobkowym w Lądku-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu – placem zabaw, dostawą i montażem wyposażenia – umeblowaniem oraz budową drogi gminnej łączącej ul. Powstańców Wielkopolskich i ul. Macieja Rataja. Przedszkole będzie zlokalizowane w Lądku-Zdroju na działkach ewidencyjnych nr 262, 284, 285/11, 285/12, obręb Stare Miasto, Lądek-Zdrój. Łączna projektowana powierzchnia użytkowa obiektu to 1 358,58 m2. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, STWiORB), stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną dla inwestycji pn. Projekt przedszkola integracyjnego z oddziałem żłobkowym oraz budowa drogi gminnej łączącej ul. Powstańców Wielkopolskich i ul. Macieja Rataja przez konsorcjum firm: Dominik Górecki Pracownia Architektury, „De Pracownia” Szczepan Dejnek oraz Jarosław Bialik JB Projekt, jak również szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Dostawy: Niniejsze zamówienie obejmuje dostawę, montaż oraz ustawienie i uruchomienie urządzeń, mebli i wyposażenia w budynku przedszkola. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 140 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach