Przetargi.pl
Budowa Przedszkola Integracyjnego w Uniejowie

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.bip.net.pl, www.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Przedszkola Integracyjnego w Uniejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową Przedszkola Integracyjnego w Uniejowie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę obecnej placówki przedszkola, nawierzchni utwardzonych, ogrodzenia, elementów placu zabaw, i innych, zgodnie z projektem rozbiórki, budowę budynku przedszkola wraz z niezbędnym wyposażeniem, wykonanie przyłączy oraz zagospodarowanie terenu zgodnie z dokumentacją projektową oraz obejmuje również przebudowę drogi gminnej nr 111359E oraz drogi gminnej nr 111372E w miejscowości Uniejów wraz z przebudową drogi powiatowej nr 3737E poprzez budowę zatoki autobusowej i odcinka chodnika. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) budowę kompletnego budynku przedszkola wraz z wyposażeniem pomieszczeń w niezbędne urządzenia (podstawowe), w szczególności pomieszczenia kuchenne, toalety, etc., niezbędne do użytkowania obiektu, odbiorów technicznych. b) budowę nawierzchni utwardzonych wokół budynku c) budowę ogrodzenia d) budowę placu zabaw e) przebudowę zewnętrznych instalacji f) wykonanie wszystkich kompletnych instalacji wewnętrznych g) budowę wiaty śmietnikowej 2.2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące projektowane przyłącza: a) energetyczne b) teletechniczne c) wody zimnej d) kanalizacji sanitarnej e) kanalizacji deszczowej f) cieplne 2.3. Budynek w całości dostosowany ma być dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek został zaprojektowany jako dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. 2.4. Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku przedszkola: 3.535,9 m2; 2.5. Powierzchnia całkowita projektowanego budynku przedszkola: 4.972,2 m2; 2.6. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku przedszkola: 2.486,1 m2; 2.7. Kubatura: 20.055,1 m3 2.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia budynku oraz kuchni według zestawienia w projekcie budowlanym i pozycji przedmiaru branży budowlanej oprócz pozycji: 2.9.1. Wyposażenie placu zabaw wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 179 przedmiaru branży budowlanej 2.9.2. Wyposażenie Sali 1 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 184 przedmiaru branży budowlanej 2.9.3. Wyposażenie Sali 2 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 185 przedmiaru branży budowlanej 2.9.4. Wyposażenie Sali 3 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 186 przedmiaru branży budowlanej 2.9.5. Wyposażenie Sali 4 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 187 przedmiaru branży budowlanej 2.9.6. Wyposażenie Sali 5 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 188 przedmiaru branży budowlanej 2.9.7. Wyposażenie Sali 6 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 189 przedmiaru branży budowlanej 2.9.8. Wyposażenie Sali 7 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 190 przedmiaru branży budowlanej 2.9.9. Wyposażenie Sali 8 – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – poz. 191 przedmiaru branży budowlanej 2.9.10. Wyposażenie jadalni – meble, sprzęt elektroniczny itp. Wg zestawienia w projekcie budowlanym – po. 192 przedmiaru branży budowlanej 2.10. W zakres przebudowy drogi gminnej nr 111359E oraz drogi gminnej nr 111372E w wraz z przebudową drogi powiatowej nr 3737E poprzez budowę zatoki autobusowej i odcinka chodnika wchodzi wykonanie: 2.10.1. nowych nawierzchni dróg gminnych (ul. Kwiatowa i ul. Wąska) 2.10.2. chodników wzdłuż ww. dróg; 2.10.3. zjazdów indywidualnych do posesji; 2.10.4. zatoki postojowej w ciągu drogi gminnej nr 111359E – ul. Kwiatowej; 2.10.5. zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 3737E – ul. Różanej; 2.10.6. chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 3737E na odcinku od skrzyżowania z ul. Kwiatową do skrzyżowania z ul. Wiśniową. 2.10.7. budowa kanalizacji deszczowej w ul. Kwiatowej 3. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, po uzyskaniu wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w szczególności ppoż, sanepid, etc. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy w przypadku ich stwierdzenia. 5. Uwaga! Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 6. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. 7. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. Zabezpieczenie miejsc wykonywania robót w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieupoważnionych leży po stronie Wykonawcy. Z uwagi na lokalizację nowego obiektu – w centralnej części miasta należy zwrócić na to szczególną uwagę. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorach częściowych (w dniu podpisania protokołu odbioru częściowego oraz końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy wraz z protokołem odbioru częściowego stanowią załącznik do przedkładanych faktur. W każdym protokole odbioru częściowego lub w kosztorysie powykonawczym Strony zobowiązane są określić procentowe zaawansowanie robót wskazując zakres wykonanych robót według kosztorysu. 9. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. 12. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 13. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 14. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. 15. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 16. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45000000-7 Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45320000-6 Roboty izolacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45214000-0 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 39100000-3 Meble 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77211400-6 Usługi wycinania drzew 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 18. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 19. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zmawiającego. 20. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 2) zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 3) uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 4) uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy, 5) wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 6) oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 7) zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 8) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 9) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 10) przeprowadzania niezbędnych badań laboratoryjnych, 11) wywozu i utylizacji odpadów i gruzu. 21. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. III a. Określenie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy prawo zamówień publicznych określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych, operatorów sprzętu jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Zamawiający wymaga złożenia w terminie 5 dni od daty przekazania terenu budowy pisemnego oświadczenia (wykazu) osób skierowanych do realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę określając imię i nazwisko pracownika oraz zakres czynności zgodnie z punktem 1a). W wykazie podpisanym przez Wykonawcę wymaga się podpisów pracowników skierowanych do realizacji zadania w określonym zakresie. 4. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest będzie składać pod rygorem odpowiedzialności karnej imienne oświadczenia o spełnieniu wymagań Zamawiającego dotyczące zatrudnienia na postawie umowy o pracę. 5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. 6. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować oświadczenie zawierające imienne wskazanie osób wyznaczonych do zrealizowania w/w czynności. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń określonych w punkcie 3 i 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkowało naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 PLN 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 9.3 lit. b – e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów - Biuro Podawcze (na parterze), w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium – postępowanie na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa Przedszkola Integracyjnego w Uniejowie” nie otwierać przed 17.05.2019 r. godz. 13:30. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 10.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko i wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w tytule wpłaty tytuł postępowania 7. W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co winno nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 8. Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp 9. Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w oraz kryteria selekcji. Pozostałe dokumenty 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 2. Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą. 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3. W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w formie pisemnej w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu – wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. zdolności techniczne i zawodowe takie jak wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) – taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich, w tym składania oświadczeń woli w ich imieniu. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, lub zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom na zdolnościach których polega, na potrzeby realizacji tej części, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuję się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu w częściach B. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, lub na zasadach określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału. 7. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy, niebędącym podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania w części C. 8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach