Przetargi.pl
Budowa przedszkola gminnego

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola gminnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Działka inwestycji o nr ew. gr. 2929/58 jest niezagospodarowana i niezabudowana. Częściowo ogrodzona. Ma kształt zbliżony do prostokąta. W granicach działki istnieje infrastruktura podziemna. Nieruchomość obciążona służebnością na rzecz działki sąsiedniej o nr ew. gr. 2929/59. Spadek terenu działki w kierunku północnym - ul. Fabryczna. Różnica terenu w poziomie rzędu 1 m na szerokości działki. Na terenie działki występuje niewielka ilość drzew. Nie przewidziano drzew do wycinki. Działka ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej ul. Fabrycznej. Wjazd na działkę z drogi publicznej, przez drogę dojazdową istniejącym zjazdem. Wzdłuż ul. Fabrycznej, w bezpośrednim sąsiedztwie działki inwestycji istniejące miejsca parkingowe. Uzbrojenie działki: · Woda – na terenie działki – sieć wymagająca przebudowy; · Kanalizacja sanitarna – istniejące przyłącze; · Ogrzewanie – sieć instalacji ogrzewania miejskiego CO na terenie działki; · Energia elektryczna – na terenie działki – sieć wymagająca przebudowy; · Miejsce gromadzenia odpadów stałych – obecnie brak; · Oświetlenie terenu – obecnie brak; · Obsługa komunikacyjna – z drogi publicznej – ul. Fabrycznej – poprzez drogę dojazdową; · Ilość miejsc parkingowych – na terenie działki brak. Działka nr ew. gr. 2929/58, położona jest na obszarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Zambrowa obejmującej obszar położony pomiędzy ulicami: Aleja Wojska Polskiego, Fabryczna, Mazowiecka, Magazynowa, Legionowa, uchwalonego Uchwałą nr 101/XX/04 Rady Miasta Zambrow z dnia 25 maja 2004 r. w części oznaczonej symbolem 6WZ. Projekt przewiduje usytuowanie budynku przedszkola we wschodniej części działki. W środkowej część działki, równolegle do ulicy Fabrycznej przewidziano rezerwę terenu pod budynek biurowy. Linia zabudowy obu budynków wynika z przedłużenia istniejącej linii zabudowy budynków zlokalizowanych na działkach sąsiednich. Za budynkiem biurowym przewidziano utwardzenie terenu z miejscami parkingowymi oraz miejsce gromadzenia odpadów stałych. W południowowschodniej części działki, za projektowanym budynkiem przedszkola przewidziano miejsce na plac zabaw dla dzieci. Obiekt przedszkola skomunikowany utwardzeniem z publicznymi ciągami pieszymi zarówno od strony ul. Fabrycznej, jak i od strony parkingów. Wygrodzono dodatkowo część ogrodową przedszkola wraz z placem zabaw. Drogę pożarową dla projektowanego budynku przedszkola stanowi ul. Fabryczna oraz droga dojazdowa równoległa do ul. Fabrycznej, od południowej strony działki. Wyposażenie placu zabaw: zestaw typu zamek 4, bujak BUGLO, chata małolata, tablica edukacyjna, zestaw INFANO 5, Domek RIDO 2, Huśtawka bujak SIDI, huśtawka typu bocianie gniazdo, ławki. Ukształtowanie terenu nie wymaga niwelacji. Projektowany poziom posadowienia parteru na poziomie parteru budynku istniejącego – 131,45 m n.p.m.  Woda – z istniejącej na działce sieci- projektowane przyłącze; Zewnętrzne hydranty p. pożarowe znajdują się w odległości 28 m (projektowany hydrant) i 54m (istniejący hydrant) od projektowanego budynku.;;  Kanalizacja sanitarna – przyłącze istniejące na działce;  Ogrzewanie – projektowane przyłącze do miejskiej sieci cieplnej – sieć na terenie działki;  Energia elektryczna – z istniejącej sieci na działce – projektowane przyłącze;  Miejsce gromadzenia odpadów stałych – projektowane na terenie działki inwestycji;  Oświetlenie terenu - przewidziano oświetlenie zewnętrzne uwzględniające formę i wielkość budynku oraz projektowane zagospodarowanie terenu, oświetlenie przystosowanie do zaciemniania i wygaszania;  Obsługa komunikacyjna – z drogi publicznej – ul. Fabrycznej, poprzez drogę dojazdową  Ilość miejsc parkingowych – 22 w tym 1 dla osób niepełnosprawnych; Zestawienie powierzchni projektowanej:  Projektowany budynek przedszkola: 600,00 m2  Rezerwa terenu pod budynek biurowy 430,00 m2  Powierzchnia utwardzona 1000,00 m2  Teren zielony 1 456,00 m2  Razem 3 486,00 m2 Projekt przewiduje budowę 2 – kondygnacyjnego budynku Przedszkola Gminnego w Zambrowie z użytkowym poddaszem. Na parterze zlokalizowano 1 odział żłobkowy, kuchnię z zapleczem kuchennym i jadalnią, szatnię oraz cześć biurową z gabinetem dyrektora. Na piętrze przewidziano utworzenie 4 oddziałów przedszkolnych. Poddasze zajmuje jedna przestrzeń z przeznaczeniem na zajęcia dydaktyczne przedszkolaków. Kubatura: - 3 860,00 m3 Długość budynku - 33,65 m Szerokość budynku - 24,65 m Wysokość - 12,07 m Ilość kondygnacji - 3 w tym poddasze użytkowe Wysokość użytkowa pomieszczeń kondygnacji: - 3,30 m Projektowany poziom parteru na wysokości – 131,45 m n.p.m.. Bryła budynku prosta, na rzucie prostokąta, symetryczna, podzielona funkcjonalnie. Dach wielospadowy o kącie nachylenia 200. Okap dachu zlicowany ze ścianą. Wykończenie elewacji – płytka klinkierowa w kolorze ceglastej czerwieni w połączeniu z tynkiem cienkowarstwowym. Projektowana bryła w formie i wykończeniu nawiązuje do zabudowy historycznej koszar. Na parterze budynku centralną część zajmuje hol główny. Z holu głównego można bezpośrednio wejść do części administracyjnej obiektu, do której zalicza się pomieszczenie biurowe połączone z gabinetem dyrektora. W holu głównym znajduje się również szatnia dla wszystkich przedszkolaków oraz dzieci ze żłobka. W szatni znajduje się wyjście do ogrodu przedszkolnego z placem zabaw dla dzieci. Bezpośrednio przy szatni znajduje się również wejście do oddziału żłobka oraz jadalni. Jadalnia skomunikowana jest z kuchnią i całym zapleczem kuchennym. Do oddziału żłobka przynależy sala do spania oraz węzeł sanitarny. W holu głównym znajduje się również klatka schodowa komunikująca parter budynku z piętrem oraz poddaszem użytkowym. Na piętrze znajdują się 4 oddziały przedszkolne tj. 4 sale. Do każdej z sal przynależy magazynek na leżaki, pościel oraz pomoce dydaktyczne. Przewidziano również węzły sanitarne obsługujące po dwie sąsiadujące ze sobą sale. Na piętrze znajduje się również sala ćwiczeń oddzielona od holu ścianą przesuwna co daje możliwość jej powiększenia. W holu wydzielone zostały dodatkowo magazynki do przechowywania materiałów dydaktycznych. Z holem skomunikowany jest również pokój socjalny pracowników przedszkola. Wszystkie pomieszczenia przeznaczone na pobyt ludzi mają zapewnione oświetlenie dzienne, dostosowane do jego kształtu i wielkości. ZAKRES ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE WYPOSAŻENIA, MEBLI, SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH PRZEDSZKOLA. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, RZEDMIARACH ROBÓT I STWIOR: 1) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 7): 1. Projekt wykonawczy – Branża: Zagospodarowanie terenu, architektura 2. Projekt wykonawczy – Branża: konstrukcja 3. Projekt wykonawczy – Branża: instalacje elektryczne; 4. Projekt wykonawczy – Branża: instalacje sanitarne; 5. Projekt wnętrz; 6. Technologia kuchni; 7. Projekt budowalny przyłączy: przyłącze cieplne, wodociągowe, kanalizacyjne sanitarne, kanalizacyjne deszczowe. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8: 1. STWiOR branża: budowlana; 2. STWiOR branża: sanitarna; 3. STWiOR branża: elektryczna; 3) Przedmiary robót (załącznik nr 9): 1. Przedmiar robót branża: budowlana; 2. Przedmiar robót branża: sanitarna; 3. Przedmiar robót branża: elektryczna; 4. Technologia kuchni – koszty. UWAGA: Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót, służącym wyłącznie celom informacyjnym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej i SIWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 1. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zambrowie nr rachunku: 94 8775 0009 0010 0100 0097 0002 z dopiskiem: Rrg.271.3.2020 „Budowa przedszkola gminnego” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.), 2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Pzp. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty. 5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 6. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w w/w zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę umocowaną; 2) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy oraz wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty wraz z załącznikami nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 5) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 6) oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, zawarte w treści oferty; 7) informacja o wystąpieniu u Zmawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 12 do SIWZ); 8) Zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług lub dostaw objętych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór załącznik Nr 13) -jeżeli dotyczy; 9) KOSZTORYSY OFERTOWE – zawierające kalkulację ceny ofertowej – wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Załączony kosztorys służy do:  Możliwości rozliczenia finansowego pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku odstąpienia od umowy przed jej całkowitym zrealizowaniem;  Oceny zgodności oferty ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Cena ryczałtowa oferty Wykonawcy zawarta w formularzu ofertowo – cenowym nie może się różnić od kalkulacji ceny ofertowej zawartej w kosztorysie. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy zawierającą rozbieżność cen. 10) dokument potwierdzający wniesienie wadium: 1) dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy; 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust.6 w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty w osobnej kopercie, oznaczonej tak jak oferta z dopiskiem „wadium”, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach