Przetargi.pl
Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Miejska Górka

Gmina Miejska Górka ogłasza przetarg

  • Adres: 63-910 Miejska Górka, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5474507 , fax. 0-65 5474421
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górka
    Rynek 33
    63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5474507, fax. 0-65 5474421
    REGON: 41105077000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Miejska Górka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Miejska Górka. Obecnie drogi te posiadają nawierzchnię gruntową. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I: Budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Dąbrowa Część II: Budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Kołaczkowice Część III: Budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Konary Część IV: Budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Oczkowice Część I zamówienia Przedmiotem zamówienia dla części I jest budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Dąbrowa. Długość drogi wynosi 140,00 m. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie koryta drogi o głębokości 26 cm i szerokości 4 m, - wykonanie podbudowy z piasku (grubość po zagęszczeniu: 10 cm), - ułożenie dwóch rzędów płyt drogowych (wymiary pojedynczej płyty: długość – 120 cm, szerokość – 80 cm, grubość – 16 cm) – odległość miedzy rzędami 1 m, - ułożenie płyt drogowych typu JOMB, - obsypanie przestrzeni między płytami oraz w pozostałej części wykonanego koryta kruszywem kamiennym (grubość po zagęszczeniu: 16 cm). Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia dla części II jest budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Kołaczkowice. Długość drogi wynosi 520,00 m. Zakres zadania obejmuje: • na odcinku 430,00 m: - wykonanie koryta drogi o szerokości 5 m, - wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego (grubość po zagęszczeniu: 18 cm), - wyprofilowanie drogi i mechaniczne zagęszczenie nawierzchni. • na odcinku 90,00 m: - rozebranie podbudowy z kruszywa, - wykonanie koryta drogi o szerokości 6 m, - wykonanie podbudowy betonowej o grubości 30 cm, - ułożenie betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm na powierzchni 680 m2, - ułożenie krawężników i oporników. Część III zamówienia Przedmiotem zamówienia dla części III jest budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Konary. Długość drogi wynosi 180,00 m. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie koryta drogi o głębokości 26 cm i szerokości 4 m, - wykonanie podbudowy z piasku (grubość po zagęszczeniu: 10 cm), - ułożenie dwóch rzędów płyt drogowych (wymiary pojedynczej płyty: długość – 120 cm, szerokość – 80 cm, grubość – 16 cm) – odległość miedzy rzędami 1 m, - ułożenie płyt drogowych typu JOMB, - obsypanie przestrzeni między płytami oraz w pozostałej części wykonanego koryta kruszywem kamiennym (grubość po zagęszczeniu: 16 cm). Część IV zamówienia Przedmiotem zamówienia dla części IV jest budowa (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych – obręb Oczkowice. Długość drogi wynosi 170,00 m. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie koryta drogi o głębokości 26 cm i szerokości 4 m, - wykonanie podbudowy z piasku (grubość po zagęszczeniu: 10 cm), - ułożenie dwóch rzędów płyt drogowych (wymiary pojedynczej płyty: długość – 120 cm, szerokość – 80 cm, grubość – 16 cm) – odległość miedzy rzędami 1 m, - ułożenie płyt drogowych typu JOMB, - obsypanie przestrzeni między płytami oraz w pozostałej części wykonanego koryta kruszywem kamiennym (grubość po zagęszczeniu: 16 cm). UWAGA: Płyty drogowe, płyty typu JOMB i betonową kostkę brukową dostarcza Zamawiający. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy, jak również nie ogranicza liczby części zamówienia, którą może udzielić jednemu Wykonawcy, o których mowa w art. 36aa ust. 3-5 ustawy PZP. Szczegółowy zakres robót, określony został w: - dokumentacji projektowej – załącznik nr 9 do SIWZ, - przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 11 do SIWZ. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.): prace fizyczne w zakresie robót ziemnych, wykonywania podbudowy, robót nawierzchniowych. 1) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko zatrudnionego pracownika/pracowników (wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób), datę zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika/pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. - Przy czym ujęte w w/w dokumentach informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. Wykonawca, przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej, zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.), 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp., zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 3) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego wynikających z wydanych decyzji, uzgodnień itp., 4) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej (ważnej) i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania), 5) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy i zaplecza budowy oraz, w razie potrzeby, wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), 7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 8) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej, 9) utrzymania placu budowy, 10) doprowadzenia po zakończeniu robót terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 3) Kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. Mogące występować w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne, jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółową specyfikację itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa, Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi itd. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy w wersji papierowej sporządzony przez Wykonawcę przy wykorzystaniu metody kalkulacji uproszczonej zgodnie z zapisami punktu 12 SIWZ w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, c) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (jeśli dotyczy), d) zobowiązanie innych podmiotów, inne dokumenty (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa – zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach