Przetargi.pl
Budowa Powiatowej i Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu filii w Przysietnicy wraz z infrastrukturą techniczną – etap I

Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, Ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 00 95 , fax. 18 446 00 95
  • Data zamieszczenia: 2019-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna
    Ul. Stefana Batorego
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 00 95, fax. 18 446 00 95
    REGON: 49269082200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: biblioteka.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Powiatowej i Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu filii w Przysietnicy wraz z infrastrukturą techniczną – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku biblioteki publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., c.o., gaz, wentylacji mechanicznej, elektryczną; przyłączem: wodociągowym, kanalizacji deszczowej, energetycznym; zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; kablami w.l.z., skrzynką oświetlenia ulicznego i złączem pomiaru pośredniego, rozbiórką i budową stacji transformatorowej, linii napowietrznych SN i NN, rozbiórką linii napowietrznych NN i budową linii kablowych NN, rozbiórką i budową złącza kablowego – na działkach nr ewid. 471, 472, 473, 512, 468/8, 470/3, obr. Przysietnica, gmina Stary Sącz. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie również do wykonania pełnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na ocenę prawidłowości wykonania robót i ich jakości oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zakończenia robót lub ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów będących przedmiotem zamówienia (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: a. demontażu odcinka sieci gazowej oraz budowy odcinka sieci gazowej, b. budowy zjazdu publicznego, miejsc postojowych z komunikacją wewnętrzną, c. budowy kanalizacji deszczowej w obrębie parkingu oraz dojazdu (odcinki: od separatora do D5, od D5 do D9, od D5 do D8 - wraz z odejściami), d. budowy palisady betonowej, e. budowy oświetlenia parkingu. Zakres wyłączony z przedmiotu zamówienia wskazano na załączniku graficznym „Zakres wyłączony z przedmiotu zamówienia.jpg” 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych objęty zamówieniem określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 8 do SIWZ), w szczególności projekt budowlany opracowany przez Firmę 55Architekci s.c. Anna Szewczyk-Świątek, Wojciech Świątek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212330-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach