Przetargi.pl
Remont pomieszczenia wypożyczalni, zaplecza i działu dla dzieci w Filii nr 55 na os. Teatralnym 25 w Krakowie

Biblioteka Kraków ogłasza przetarg

  • Adres: 31-154 Kraków, Plac Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Kraków
    Plac Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3
    31-154 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 366210343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczenia wypożyczalni, zaplecza i działu dla dzieci w Filii nr 55 na os. Teatralnym 25 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczenia wypożyczalni, zaplecza i działu dla dzieci w Filii nr 55 na os. Teatralnym 25 w Krakowie – etap 2. Prace budowlane winny być wykonane w oparciu o przedmiar robót, projekt aranżacji wnętrz oraz STWiOR.Filia nr 55 znajduje się na parterze 4 piętrowego budynku mieszkalnego. Biblioteka posiada osobne wejście bezpośrednio z chodnika wzdłuż drogi osiedlowej.Powierzchnia lokalu to około 140 m2 (część lokalu objęta remontem).Biblioteka składa się z następujących pomieszczeń: hall wejściowy, 2 pomieszczenia wc , magazyn książek, magazyn środków czystości, pomieszczenie zaplecza socjalno – administracyjnego, duża sala wypożyczalni wraz z salą dla dzieci oraz 2 pomieszczenia wykorzystywane jako magazyn i zaplecze. W zakres aktualnie planowanych robót remontowych wchodzą pomieszczenia dużej sali wypożyczalni wraz z salą dla dzieci oraz 2 pomieszczenia wykorzystywane jako magazyn i zaplecze (oznaczone w inwentaryzacji i projekcie jako nr: 5 wypożyczalnia, 6 dział dziecięcy ,7 i 8 dotychczas pomieszczenia magazynu i zaplecza .b) Skrócony OPZ stanowi załącznik nr 1. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 9), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 11). c) Na przedmiotowe zamówienie Wykonawca zobowiązany jest udzielić:– minimum 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Maksymalny realny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające krótszy okres gwarancji na roboty budowlane niż 48 m-ce zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212330-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 57 pkt 1) ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 57 pkt 2) ustawy Pzp.2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Ponadto Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz.129).3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto), 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto).d) zdolności technicznej lub zawodowej: 1) posiada niezbędną wiedzęi doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował i zakończył: co najmniej jedno zadanie inwestycyjne polegające na remoncie / adaptacji obiektu kubaturowego (prace wykończeniowe) na kwotę min. 300.000,00 zł brutto. 2) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:− instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,− instalacyjnej w zakresie urządzeń sanitarnych: instalacji urządzeń wodociągowychi kanalizacyjnych.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wg zał. nr 8 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach