Przetargi.pl
Budowa POW w Kutnie, ul. Oporowska 27

Powiat Kutnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
    Kościuszki 16
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
    REGON: 61101614600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa POW w Kutnie, ul. Oporowska 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwukondygnacyjnego budynku mieszkalnego Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 1066/1 położonej w Kutnie, ul. Oporowska 27 (obręb Kościuszków), zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 2. Parametry projektowanego budynku: 1) powierzchnia zabudowy: 171,86 m2 + 50,67 m2 (taras zewnętrzny) łącznie 222,53 m2, 2) powierzchnia użytkowa: 133,86 m2 (parter), 129,70 m2 (piętro) łącznie 263,56 m2, 3) kubatura brutto: 1 398 m3. 3. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie: 1) robót ogólnobudowlanych, w szczególności: a) przygotowanie terenu (karczowanie istniejących krzewów), b) roboty ziemne (wykopy i zasypki), c) wykonanie konstrukcji budynku, d) montaż klapy oddymiającej, e) roboty wykończeniowe zewnętrzne budynku, f) roboty wykończeniowe wewnętrzne budynku; 2) robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji sanitarnych, w szczególności: a) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, b) wewnętrznej instalacji wody zimnej i c.w.u. wraz z cyrkulacją (podejścia wodociągowe pod zlewozmywak zakończyć zaworami odcinającymi), c) wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, d) wewnętrznej instalacji gazowej; 3) robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych, w szczególności: a) instalacji oświetlenia podstawowego, b) instalacji oświetlenia ewakuacyjnego - kierunkowego, c) instalacji gniazd wtykowych 230V, d) instalacji trójfazowej (400V), e) instalacji zasilania urządzeń, f) instalacji odgromowej, g) instalacji teletechnicznej, h) instalacji przyzywowej w łazience dla niepełnosprawnych, i) instalacji RTV-SAT, j) instalacji komputerowej i telefonicznej, k) instalacji CCTV, l) montaż instalacji oddymiania klatki schodowej; 4) robót budowlanych związanych z wykonaniem tarasu, schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 5) robót budowlanych związanych z wykonaniem zagospodarowania terenu (uwzględniające koszty kwalifikowalne), w szczególności: a) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej po terenie wraz z posadowieniem podziemnego zbiornika na nieczystości płynne, b) wykonanie instalacji gazowej po terenie wraz z posadowieniem naziemnego zbiornika na paliwo gazowe, c) wykonanie instalacji wodociągowej po terenie, d) wykonanie instalacji elektrycznych po terenie; 6) robót budowlanych związanych z wykonaniem zagospodarowania terenu (uwzględniające koszty niekwalifikowalne), w szczególności: a) wykonanie zjazdu wraz z przepustem z drogi powiatowej na teren działki, b) wykonanie placu manewrowego wraz z miejscami parkingowymi oraz chodnikami, c) wykonanie oświetlenia zewnętrznego, d) wykonanie ogrodzenia wraz z montażem bramy wjazdowej oraz furtki wejściowej, e) dostarczenie i postawienie pojemnika na odpady komunalne o pojemności co najmniej 1100 litrów (1 sztuka) oraz pojemników na odpady do zbiórki selektywnej (3 sztuki) - plastik, papier, szkło - każdy o pojemności co najmniej 240 litrów, o następujących parametrach: - pojemnik na odpady komunalne - pojemność co najmniej 1100 l., na czterech kółkach zamontowanych na osi ocynkowanej, zamykany od góry klapą, wykonany z polietylenu wysokiej gęstości odpornego na działanie kwasów, promieniowania UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych. Układ jezdny na gumowych kołach; - pojemniki na odpady do zbiórki selektywnej (na plastik w kolorze żółtym, na papier w kolorze niebieskim, na szkło w kolorze zielonym) - pojemność co najmniej 240 l., na dwóch gumowych kółkach na osi ocynkowanej, zamykany od góry klapą, wykonany z polietylenu wysokiej gęstości, odpornego na działanie kwasów, promieniowania UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych; f) założenie trawników. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SIWZ, wraz z uzgodnieniami obejmująca: a) projekt budowlany – branża architektoniczna i konstrukcyjna – Budowa budynku mieszkalnego Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, b) projekt budowlany – branża sanitarna – Budowa budynku mieszkalnego Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, c) projekt budowlany – branża elektryczna – Budowa budynku mieszkalnego Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, d) projekt budowlany – branża drogowa – Budowa budynku mieszkalnego Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, e) opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo-wodne projektowanej budowy POW w Kutnie przy ul. Oporowskiej 27. 2) Przedmiary robót – załącznik nr 1B do SIWZ, obejmujące: a) przedmiar robót – branża budowlana, b) przedmiar robót – branża sanitarna, c) przedmiar robót – branża elektryczna, d) przedmiar robót – branża drogowa. (Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowo – informacyjny); 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1C do SIWZ, obejmujące: a) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana, b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna, d) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża drogowa. 4) Wskazane przez Zamawiającego aranżacje- załącznik nr 1D do SIWZ: a) bramy frontowej, b) ogrodzenia panelowego, c) oświetlenia na elewacji. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia we własnym zakresie z placu budowy nadmiaru gruntu/ziemi nie nadającego się do wykorzystania do robót i zagospodarowania zgodnie z wymaganiami Ustawy o odpadach. W przypadku wywiezienia ziemi do utylizacji, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę przekazania odpadu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych prób, badań uzgodnień, nadzorów i odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności w zakresie: 1) branży budowlanej: a) pomiar stężenia substancji szkodliwych, b) pomiar drożności przewodów wentylacyjnych i kominowych; 2) branży elektrycznej: a) pomiary ochrony przed porażeniem przez samoczynne włączenie, b) pomiary rezystancji izolacji obwodów, c) pomiary ciągłości przewodów ochronnych i wyrównawczych, d) pomiar natężenia oświetlenia pomieszczeń, e) pomiar instalacji odgromowej, f) sprawdzenie wyłącznika pożarowego, g) pomiar uziemień roboczych i ochronnych, h) pomiary toru transmisyjnego instalacji informatycznej, i) pomiary sygnału RTV, j) pomiary instalacji przeciwpożarowej SAP, k) próby sprawności działania lamp awaryjnych; 3) branży sanitarnej: a) próby szczelności instalacji wodociągowej na zimno, b) próby szczelności instalacji c.w.u i cyrkulacji (na zimno i na gorąco), c) próby szczelności instalacji c.o. (na zimno i na gorąco), d) próby szczelności instalacji kanalizacji sanitarnej, e) próby szczelności instalacji gazowej, f) badania fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody. Po wykonaniu wszystkich niezbędnych prób szczelności, badań i pomiarów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu protokoły odbioru wykonanych prób, badań i pomiarów. 7. Wykonawca najpóźniej do dnia odbioru końcowego robót, zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozytywnych końcowych odbiorów przez służby zewnętrzne, w szczególności przez: Straż Pożarną, Sanepid, UDT i innych niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego, jak i zapewnienia czynnego udziału w odbiorach przez te służby oraz poniesienia związanych z tym kosztów. 8. Po uzyskaniu pozytywnych odbiorów, o których mowa w pkt 7, Wykonawca najpóźniej do dnia odbioru końcowego robót, zobowiązany jest do przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego do właściwego organu Nadzoru budowlanego, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 2 pkt 38 projektu umowy. 9. Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności: a) roboty budowlane, b) roboty instalacyjne, c) wykonane instalacje, d) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji umowy. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji; b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń, c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 12. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (w szczególności w: dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz SST).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach