Przetargi.pl
Budowa połączenia ul. Zagumnie z ul. Klikowską w Tarnowie

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Bernardyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100, fax. 14 6883115
    REGON: 122680121
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa połączenia ul. Zagumnie z ul. Klikowską w Tarnowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn. „Budowa połączenia ul. Zagumnie z ul. Klikowską w Tarnowie” polegać będzie na budowie połączenia ul. Zagumnie z ul. Klikowską na długości ok. 43 m, w tym m.in. na: 1. wykonaniu warstw konstrukcyjnych jezdni drogi i pobocza, 2. ułożeniu krawężnika drogowego oraz obrzeży, 3. wykonaniu warstw konstrukcyjnych chodnika i zjazdu, 4. wykonaniu nawierzchni bitumicznych jezdni i pobocza, 5. wykonaniu nawierzchni brukowych chodnika i zjazdu, 6. budowie kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji w ul. Klikowskiej, 7. budowie oświetlenia ulicznego, 8. przebudowie linii napowietrznej teletechnicznej, zabezpieczenie kanalizacji teletechnicznej, 9. zabezpieczeniu sieci elektroenergetycznej, 10. przygotowaniu projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizację w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb, 11. wykonaniu stałej organizacji ruchu, 12. wykonaniu wycinki drzew, 13. wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w wersji tradycyjnej (papierowej) – 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. Łącznie z inwentaryzacją należy opracować niezbędne dokumenty potrzebne do zmiany w ewidencji gruntów użytku, oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków w zakresie wyburzeń, 14. odtworzeniu po zakończeniu robót terenów zielonych (zieleńców, trawników), wykonaniu prac porządkowych terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach