Przetargi.pl
Budowa podjazdów dla niepełnosprawnych oraz docieplenie ścian budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie

Gminny Ośrodek Kultury w Lipnie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5340257, 5340921 , fax. 65 5340109
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Lipnie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 7 7
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5340257, 5340921, fax. 65 5340109
    REGON: 41050013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.naszgok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa podjazdów dla niepełnosprawnych oraz docieplenie ścian budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę podjazdów dla niepełnosprawnych oraz docieplenie ścian budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie. 2. Zakres prac do wykonania : 1) Budowa dwóch podjazdów dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki brukowej. 2) Docieplenie ścian elewacji. 3) Ułożenie na cokole budynku płytek kamionkowych. 4) Wymiana parapetów okiennych zewnętrznych z blachy powlekanej. 5) Wymiana obróbek blacharskich z blachy cynk - tytan. 6) Wymiana opraw sodowych oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : 1) Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 3) Ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami. 4) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 5) Zabezpieczeniem placu budowy. 6) Doprowadzeniem na teren budowy energii elektrycznej, stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia energii oraz ponoszenia kosztów zużycia energii w okresie realizacji robót. 7) Utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy. 8) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych. 9) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 10) Koordynowaniem prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 11) Zapewnieniem dozoru mienia na terenie budowy. 12) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Powyższy zakres należy uwzględnić w cenie oferty. Podstawą opracowania oferty jest niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót oraz wizja w terenie. 4. Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Inspektora nadzoru, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej 5. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. poz. 883, ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. 6. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów musi wystąpić do Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o ich zatwierdzenie, składając wniosek materiałowy w formie pisemnej. Materiał lub urządzenia mogą zostać wbudowane po pisemnej akceptacji przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 7. Kolorystyka elewacji - musi zostać uzgodniona z zamawiającym (dwa odcienie szarości) 8. Podane w ofercie ceny robót w całym okresie realizacji będą stałe. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie : trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net, www.lipno.naszgok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach