Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w Starym Bostowie

Gmina Pawłów ogłasza przetarg

  • Adres: 27225 Pawłów, Pawłów 56a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 721 670 , fax. 412 721 679
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawłów
    Pawłów 56a
    27225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 721 670, fax. 412 721 679
    REGON: 29101058200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w Starym Bostowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie placu zabaw wraz z niezbędnym wyposażeniem i ogrodzeniem oraz utwardzonych dojść na działkach o nr ewid. 181/3 i 182 w miejscowości Stary Bostów (gmina Pawłów, powiat starachowicki). Planowane roboty będą obejmowały: - Prace ziemne; - Budowę placu zabaw z elementami siłowni na świeżym powietrzu; - Budowę dojść; - Budowę ogrodzenia; - Instalację sprzętu sportowego, zabawek i elementów małej architektury. Obecnie na terenie działek 181/3, 182 i 183/2 zlokalizowana jest Szkoła Podstawowa w Chybicach - filia w Bostowie Starym. Na działkach znajduje się budynek szkoły, teren utwardzony użytkowany jako boisko, studnia zbiornik na ścieki oraz miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Teren działek objętych opracowaniem jest uzbrojony. Przez działkę przebiegają: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć telekomunikacyjna oraz sieć elektryczna niskiego napięcia, a także przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej do zbiornika na ścieki. Część działki na której usytuowano plac zabaw należy ukształtować do rzędnej podstawowej terenu 275,00 m n.p.m. W części południowej wykonać należy nasyp w oparciu o wyższą podmurówkę ogrodzenia (o wysokości ok od 70cm do 120cm) zabezpieczającą przed spływem wody na działkę sąsiednią, natomiast w części północnej wykonać przesunięcie ziemi w ilości od 10 do 110cm . Plac zabaw o powierzchni 284m2 posiada zaprojektowany spadek 0,5% w kierunku wschodnim. Pod poszczególne elementy placu zabaw przyjęto wykonanie nawierzchni syntetycznej (bezpiecznej) z obramowaniem obrzeżami elastycznymi. Zaprojektowano wyłożenie części placu nawierzchnią trawiastą unikając zagłębień. Zaprojektowano nawierzchnię przepuszczalną, bezpieczną do stosowania na zewnątrz zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1177:2009, w formie nieregularnej, miękko układającej się płaszczyzny lub fragmentów tych płaszczyzn. Nawierzchnia bezpieczna - kolor pomarańczowy (RAL 2011). Plac zabaw zaprojektowano o nieregularnym kształcie dzieląc go na dwie strefy: zabawową oraz siłowni zewnętrznej i pozostawiając przestrzeń zieloną umożliwiającą wykonanie w przyszłości boiska wielofunkcyjnego. Przewiduje się zastosowanie urządzeń zabawowych o konstrukcji drewnianej, mocowanych do podłoża na stalowych kotwach (metalowych dystansach), dzięki którym belki nie są narażone na korozję w styku z podłożem. W zastosowanych zestawach drewnianych konstrukcja urządzeń wykonywana z odpowiednio wyselekcjonowanego drewna sosnowego z cięcia krzyżowego lub klejonego warstwowo. Elementy zabawowe: huśtawka - bocianie gniazdo, zestaw zabawowy - typ OSA (minimalne elementy wymagane w zestawie: pionowy tunel linowy, zjeżdżalnia, ścianka wspinaczkowa, wejściówka, poprzeczka prosta, sieć z poręczą, schody), karuzela, huśtawka ważka, bujak piesek i skuter, stolik do gry. W ramach zadania dokonane zostanie rozmieszczenie sprzętu sportowego dla siłowni zewnętrznej - siłownia na świeżym powietrzu. Zaprojektowano urządzenia treningowe modułowe do ćwiczeń, przeznaczone do instalacji i użytkowania na dworze. Elementy sportowe: prasa nożna; orbitek; twister – wahadło; wyciąg górny, wyciskanie siedząc; biegacz; drabinka + podciąg nóg. Inwestycja obejmuje ponadto wykonanie ogrodzenia placu zabaw i odgrodzenia terenu szkoły od działek sąsiednich oraz budowę utwardzonych dojść. W ramach wykonania nowego ogrodzenia zostanie rozebrane istniejące ogrodzenie terenu z siatki oraz ogrodzenie wokół studni w części frontowej. Zastosowano systemowe ogrodzenie wys. 1,50m z paneli prostych (bez przetłoczeń) o wym. 2,00x1,43m jako ogrodzenie wewnętrzne oraz ogrodzenie o wysokości 2,0m wykonane z siatki jako ogrodzenie zewnętrzne. Projektowane ciągi komunikacyjne należy wyłożyć kostką brukową o grubości 6cm. Przy realizacji inwestycji konieczne będą prace ziemne - wyrównanie terenu i kształtowanie skarp. Przy prowadzeniu prac ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na granice działki inwestora. Wszystkie zaplanowane prace muszą być prowadzone w nieprzekraczalnych granicach działki inwestora. Przyłącza – elektryczne, kanalizacyjne, wodociągowe oraz gazowe - bez zmian w stosunku do staniu istniejącego. Dla projektowanej inwestycji zapewnione jest dojazd do nieruchomości z drogi powiatowej – poprzez istniejące zjazdy – na dotychczasowych zasadach. Budowa placu zabaw nie koliduje z istniejącymi obiektami. Plac zabaw znajduje się na poziomie otaczającego gruntu i jest w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Zestawienie parametrów technicznych 1. Powierzchnia placu zabaw wykonana z kostki betonowej - siłownia - 142,00m2 2. Powierzchnia wykonana jako syntetyczna - 142,00m2 3. Ogrodzenie zewnętrzne - 79,00mb 4. Ogrodzenie wewnętrzne - 53,00mb Bilans terenu objętego opracowaniem Powierzchnia działki 181/3 i 182 - 2020,00m2 Powierzchnia istniejących terenów utwardzonych - 84,00m2 Powierzchnia placu zabaw - 284,00m2 Powierzchnia dojść do boisk - 88,00m2 Powierzchnia biologicznie czynna - 1564,00m2 Razem - 2020,00m2 Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji Zakres robót : - roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni asfaltowej - roboty ziemne - wyrównanie terenu, kształtowanie skarp - budowa placu zabaw - budowa dojść - budowa ogrodzenia boisk - instalację sprzętu sportowego i zabawek - instalację sprzętu małej architektury Kolejność realizacji : - budowa placu zabaw - dojście, urządzenie zieleni. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznał się z jego otoczeniem. Uwaga! Likwidacja studni oraz przebudowa przyłącza wody: nie koliduje z budową placu zabaw, nastąpi w ramach wykonania boiska wielofunkcyjnego i nie jest objęta niniejszym postępowaniem. Uwaga! Roboty budowane będą się odbywały przy obiekcie, który jest placówką oświatową. Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Uwaga! Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert w tym kryterium zawarto w pkt 13.4. SIWZ. Ważne! W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starachowicach 06 8518 0006 2001 0000 0462 0003. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Wadium na przetarg pn. „Budowa placu zabaw w Starym Bostowie”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach