Przetargi.pl
„Budowa placu zabaw przy żłobku gminnym”

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa placu zabaw przy żłobku gminnym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy żłobku gminnych „Tęczowa Kraina” w Konikowie, gmina Świeszyno 3.3. Miejsce realizacji: działka nr 106/10, obr. Konikowo, gm. Świeszyno W ramach zadania zaplanowano wydatki związane z robotami przygotowawczymi, ziemnymi i montażowymi związanymi z budową placu zabaw przy żłobku gminnym. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty ziemne tj.: plantowanie terenu, spulchnienie, wykopy pod stopy fundamentowe ogrodzenia b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej wokół urządzeń – nawierzchnia syntetyczna oraz nawierzchnia trawiasta – zgodnie z dokumentacją projektową. c) montaż elementów wyposażenie placu zabaw tj.: • fundamenty i elementy nośne pod stoły z grami i urządzenia do ćwiczeń; • dostawa i montaż stołów z grami (szachy i chińczyk) – 2 kpl. • dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń: - piaskownica wraz z przykryciem i piaskiem – 1 kpl. - zestaw zabawowy typu domek – 2 kpl. - karuzela – 1 kpl. - sprężynowiec – 2 kpl. - huśtawka typu ważka – 2 kpl. - zestaw zabawowo-sprawnościowy wyposażony min. w ściankę manipulacyjną, panele z otworami do wejścia i ławeczką do siedzenia – 1kpl. • Dostawa i montaż elementów wyposażenia: - ławki w min. 4 kolorach każda– 2 kpl. - tablica z regulaminem korzystania z terenu objętego zamówieniem – 1 kpl. d) Zagospodarowanie działki: • ogrodzenie placu wraz z montażem furtek Ogrodzenie należy wykonać panelowe na podmurówce o łącznej wysokości min. 120 cm. Ilość furtek do zamontowania – 2 szt. • wykonanie odcinka chodnika zgodnie z dokumentacją projektową Wszystkie urządzenia powinny być dostępne dla dzieci w wieku żłobkowym tj. powyżej pierwszego roku życia. Zamówienie obejmuje również dostawę piasku (piasek powinien posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny oraz ziarnistość na poziomie 0-2 mm) i przykrycia do istniejącej piaskownicy. Piaskownica o wym. 185 x 185 cm. Zdjęcie istniejącej piaskownicy stanowi załącznik do SIWZ. Należy przewidzieć wysiew trawy na całym terenie obejmującym inwestycję. Inwestycja realizowana będzie w ramach projektu pn. „Rynek pracy dostępny dla rodziców – Gmina Świeszyno stawia na żłobek!” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 6.6. Program zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. Wszystkie elementy zagospodarowania powinny być trwale związane z gruntem. Urządzenia placów zabaw powinny odznaczać się dużą trwałością, być na stałe związane z podłożem oraz powinny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176, na potwierdzenie czego powinny posiadać stosowne atesty. Urządzenia powinny być wykonane ze stali cynkowanej, malowanej proszkowo farbą odporną na warunki atmosferyczne. Główne elementy stalowe wykonane z profili zamkniętych. Elementy otwarte zakończone zatyczkami. Części ruchome zaopatrzone w łożyska bezobsługowe, kulkowe, stożkowe. Wszelkie łączniki (śruby, nakrętki i podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej. Nakrętki z wkładką zabezpieczającą przed samoodkręceniem. Urządzenia powinny być wykonane z zastosowaniem opisanych materiałów, a rozbieżności wymiarowe nie powinny sięgać +10/-10 %. Każde urządzenie powinno być wyposażone w tabliczkę informującą o jego przeznaczeniu wraz z formą obrazkową. Tabliczka powinna być wykonana z materiału odpornego na warunki atmosferyczne i stanowić integralną część urządzenia. Pozostałe informacje Przed zamontowaniem urządzeń Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ich kolorystykę. UWAGA! Wejście na teren żłobka musi być każdorazowo zgłaszane użytkownikowi obiektu tj. Pani Dyrektor Żłobka Gminnego „Tęczowa Kraina”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, przedmiary robót, zgłoszenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100) 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 34 8566 0003 0001 0360 2005 0172 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.19.2020” Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach