Przetargi.pl
"Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach -2"

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, Siedlecka 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913176950
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach
    Siedlecka 4
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913176950
    REGON: 320825690
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Podstawowa Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach -2"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w związku z realizacją zadania pn. „Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach” 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw podzielonego na dwie strefy, ewentualnie podstrefy. • Strefa 1 - zespół zabawek przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat, umożliwiający równoczesną zabawę dla 70 dzieci, albo wydzielenie podstrefy w zależności od wieku.• Strefa 2 – urządzenia do ćwiczeń, w tym siłowych, przeznaczonych dla dzieci/młodzieży od wzrostu min. 130/140cm oraz dla dorosłych.Inwestycja obejmuje również wykonanie nawierzchni bezpiecznej z elementami nawierzchni trawiastej. Roboty będą wykonywane na działkach inwestora – teren przylegający do budynku szkoły oraz boiska sportowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Policach. Teren przeznaczony na wykonanie placu zabaw dla dzieci oraz siłowni plenerowej, ma powierzchnię. ok. 900m2.Zakres zadania obejmuje wyposażenie placu zabaw i siłowni plenerowej , jn.:Minimalne wyposażenie strefy 1:1) Zestaw linowo wspinaczkowy, 2) Zestaw trampolin, 3) Karuzela z systemem świetlno-muzycznym, 4) Huśtawka wahadłowa potrójna, 5) Zestaw kul wspinaczkowych, 6) Zestaw typu urządzenie wspinaczkowe z karuzelą typu piruet i obrotowym pierścieniem, Minimalne wyposażenie strefy 2:7) Betonowy stół do gry w tenisa stołowego, 8) Urządzenie do siłowni plenerowych typu podwójny narciarz, 9) Urządzenie do siłowni plenerowych typu potrójny twister, 10) Urządzenie do siłowni plenerowych typu podwójna prasa nożna, 11) Urządzenie do siłowni plenerowych typu orbitrek, 12) Urządzenie do siłowni plenerowych typu wioślarz, Wyposażenie ogólne:13) Urządzenie komunalne typu kosz na śmieci, 14) Tablica z regulaminem placu zabaw i siłowni,15) Wymiana desek na 11 ławkach znajdujących się przy placu na deski z kompozytów. Ławki istniejące mają wymiary ok 230-240cm i są wyposażone w dwie deski mocowane do konstrukcji wykonanej z cegły klinkierowej.Roboty będą wykonywane na działkach inwestora – teren przylegający do budynku szkoły oraz boiska sportowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Policach.Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego oraz funkcjonalności urządzeń przeznaczonych do montażu zawarto w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:4.1. w pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 57 1240 3943 1111 0010 7704 4449 Bank Pekao S.A. o/Police z dopiskiem WADIUM w dniu, w którym upływa termin składania ofert, decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.4.2. gwarancjach bankowych;4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. 2024 poz. 419.).Pozostałe warunki dotyczące wadium określono w pkt. 19 SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu,2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:2.1.1. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);2.1.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);2.2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.2.2.1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał następujące zamówienia:roboty budowlane, zgodnie z definicją ustawy Prawo Budowlane, usługi - polegające na budowie, odbudowie, przebudowie, albo remoncie placu zabaw (w zakresie wymiany kompletnych urządzeń zabawowych) o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda, w ilości: minimum 2 roboty.2.2.2. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a) minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach