Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ul. Kolejowej 33 w Międzyzdrojach, w ramach przedsięwzięcia infrastruktura turystyczno-rekreacyjna Zalewu Szczecińskiego i okolic

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Leśna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 280 611 , fax. 913 280 611
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Leśna 17
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 280 611, fax. 913 280 611
    REGON: 73805900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp1.miedzyzdroje.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ul. Kolejowej 33 w Międzyzdrojach, w ramach przedsięwzięcia infrastruktura turystyczno-rekreacyjna Zalewu Szczecińskiego i okolic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, zgodnie z Projektem budowlanym jest wykonanie operacji pn. „Budowa placu zabaw przy ul. Kolejowej 33 w Międzyzdrojach, w ramach przedsięwzięcia infrastruktura turystyczno-rekreacyjna Zalewu Szczecińskiego i okolic”. Plac zabaw musi spełniać: Normy z grupy PN-EN 1176 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw. Zakres robót obejmuje specyfikacja techniczna związana z wykonaniem n/w robót: 1.1 Remont i utwardzenie nawierzchni 1.1.1. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych. Ha 0.100. 1.1.2. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm: 820,00 m2. 1.1.3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej powierzchni pod urządzenia placu zabaw w gruncie kat. I-IV, docelowa głębokość 30 cm: 494.00 m2. 1.1.4. Wywóz zmagazynowanej w hałdach urobku - ziemi na odległość 5 km : 266.75 m3. 1.1.5. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV : 164,00 m2. 1.1.6. Podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm: 164.00 m2. 1.1.7. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 30 cm grubości warstwy po zagęszczeniu: 494.00 m2. 1.1.8. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV: 275.00 m. 1.1.9. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową: 275.00 m. 1.1.10. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej: 164.00 m2. 1.1.11. Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem:82.00 m2. 1.2. Wyposażenie placu zabaw - dostawa i montaż. 1.2.1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 1-zestaw zabawowy duży-typ 1.: 1,0 szt. 1.2.2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 2-karuzela tarczowa: 1,0 szt. 1.2.3. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 3-huśtawka podwójna : 1.0 szt. 1.2.4 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 4-bujak na sprężynie pojedynczy - kształt motocykl : 1,0 szt. 1.2.5. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 5- bujak na sprężynie pojedynczy - kształt konik : 1,0 szt. 1.2.6. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 6 - zestaw zabawowy duży -typ 2.: 1,0 szt. 1.2.7. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 7- zestaw zabawowy mały -typ 1.: 1.0 szt. 1.2.8. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 8 - bujak na sprężynie podwójny: 1,0 szt. 1.2.9. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 9 zestaw zabawowy mały -typ 2.: 1,0 szt. 1.2.10. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw: nr 10 huśtawka dla matki z dzieckiem : 1,0 szt. 1.2.11. Dostawa i montaż tablicy - regulamin z miernikiem wzrostu : 1,0 szt. 1.3. Dostawa i montaż urządzeń (elementów) małej architektury. 1.3.1. Dostawa i montaż stołów okrągłych dla dzieci : 2 szt. 1.3.2. Montaż elementów prefabrykowanych - ławki łukowe dla dzieci : 4,0 szt. 1.3.3. Ławki parkowe o wymiarach szerokość 170 cm, wysokość 68 cm, głębokość 47 cm, elementy nośne żeliwne, ilość desek: siedzisko 4 szt, oparcie: - 2 szt. 1.3.4. Ławki parkowe bez opacia o wymiarach szerokość 170 cm, wysokość 68 cm, głębokość 47 cm, elementy nośne żeliwne, ilość desek: siedzisko 4 szt.: 4.00 szt. 1.3.5. Ławka altankowa z przewijakiem i do karmienia.: 1 szt. 1.3.6. Dostawa i montaż koszy na śmieci z segregacją : 4,0 kpl. 1.3.7. Demontaż starej siatki i montaż nowej siatki, wysokości 1.5 m na słupkach stalowych z rur śr. 70 mm o rozstawie 2.1 m obsadzonych w gruncie i obetonowanych: 50.0 m 1.4. Wykonanie trawników i nasadzeń zieleni. 1.4.1. Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o pojemności łyżki 1.25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - ziemia uprzednio zmagazynowana w hałdach; grunt kat. III: 12,3 m3. 1.4.2. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III: 82,0 m2. 1.4.3. Wykonanie trawników darniowaniem pełnym na terenie płaskim z nawożeniem - darń gotowa : 82,0 m2 1.4.4. Odmładzanie żywopłotów twardych: 17.225 m2 1.4.5. Sadzenie krzewów liściastych-niskich form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość 0.3 m: 276.0 szt. 1.4.6. Sadzenie krzewów liściastych-wysokich form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość : 0.5 m: 48,0 szt. 1.4.8 Rozścielenie kory z drzew iglastych ręczne z przerzutem na terenie płaskim: 8.0 m3 1.5. Remont oświetlenia zewnętrznego. 1.5.1. Wymiana i montaż wysięgników rurowych o masie do 30 kg na słupie: 3,0 szt. 1.5.2. Wymiana i montaż złączy oświetlenia zewnętrznego-słupowe IZK 3- bezpiecznikowe: 3,0 szt. 1.5.3. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy i rury osłonowe przy wysokości latarń do 4,5 m bez wysięgnika 3,0 kpl. przew. 1.5.4. Demontaż i montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, oprawa typu LED 85-90W, z kloszem IP-66 (wymiana): 3,0 szt. 1.5.5. Sprawdzenie i pomiary obwodów: 1,0 kpl. 1.6. Instalacja CCTV -telewizyjny system dozorowy. 1.6.1 Wykonanie instalacji CCTV – telewizyjny system dozorowy : 1,0 kpl. 2. Lokalizacja inwestycji: Zakres robót obejmuje część terenu działki nr 179, nr 177 i nr 176 obręb 21 Międzyzdroje. Gmina Międzyzdroje na podstawie decyzji administracyjnej nr GN.6844.11.2017.EK z dnia 25.07.2017 r. oraz decyzji nr GN.6844.13.2017.EK z dnia 31.08.2017 r. ustanowiła trwały zarząd na rzecz Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach i wyraziła zgodę na realizację przedmiotowej operacji na części działek o numerach: 179,177 i 176. Lokalizacja przedmiotowej operacji jest określona w projekcie budowalnym na mapach, stanowiącym zał. do SIWZ. 3.Układ funkcjonalno-przestrzenny. Projekt budowlany „„Budowa placu zabaw przy ul. Kolejowej 33 w Międzyzdrojach, w ramach przedsięwzięcia infrastruktura turystyczno-rekreacyjna Zalewu Szczecińskiego i okolic. Rozstawione urządzenia zlokalizowane będą w przestrzeni określonej w planie zagospodarowania stosownie dla każdej lokalizacji (projekt zagospodarowania terenu zał. do SIWZ). 4. Opis materiałów do inwestycji Ogólne wymagania i Normy zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 5. Gwarancja i atesty Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego sprzętu, potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Przy odbiorze wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne na dostarczone urządzenia, regulamin użytkowania. 6. Pozostałe informacje Podane w dokumentacji przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementu mogą być zastąpione przez inne, równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach