Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Lubowidzu i przy Szkole Podstawowej w Syberii w ramach programu Radosna Szkoła

Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552 , fax. 023 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552, fax. 023 6582078 w. 20
    REGON: 00053913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uglubowidz.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Lubowidzu i przy Szkole Podstawowej w Syberii w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Lubowidzu i przy Szkole Podstawowej w Syberii w ramach programu Radosna Szkoła zgodnie z zakresem prac zamieszczonym w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia: - projekt zagospodarowania palcu zabaw (załącznik nr 2, 2a) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4, 4a) - przedmiar robót (załącznik nr 5, 5a) 3.3.4 Roboty budowlano - montażowe należy prowadzić zgodnie z technologią przyjętą w dokumentacji projektowej, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Parametry szkolnego placu zabaw takie jak zgodność z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, gwarancja, rodzaj i zastosowanie sprzętu rekreacyjnego, powierzchnia i nawierzchnia szkolnego placu zabaw, jej kolor oraz amortyzacja upadku muszą być zgodne z założeniami programu Radosna szkoła (załącznik nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915)). Zamawiający wymaga by gwarancja na urządzenia zabawowe i nawierzchnię bezpieczną wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. Zamawiający dopuszcza możliwość wbudowania innych materiałów i urządzeń niż opisane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zachowania parametrów, w tym także estetycznych, nie gorszych od parametrów materiałów i urządzeń wskazanych w projekcie, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zmiany muszą uzyskać akceptację Zamawiającego, a Wykonawca obowiązany jest dokonać na koszt własny modyfikacji i uzgodnień projektu. Zmiany takie nie mogą Stanowic podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. W przypadku zastosowania przez wykonawcę urządzeń podobnych, lecz o innych polach stref bezpiecznych, wykonawca winien dokonać adaptacji lokalizacji urządzeń z zaznaczeniem tych stref zgodnie z instrukcja producenta danego urządzenia zabawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglubowidz.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach