Gmina Barlinek ogłasza przetarg
- Adres: 74320 Barlinek, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
- Data zamieszczenia: 2018-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
ul. Niepodległości 20
74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
REGON: 52837900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw na Górnym Tarasie w Barlinku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw na Górnym Tarasie w Barlinku, na działce o nr ewidencyjnym 810/3 obręb 0001 Barlinek zgodnie z projektem zagospodarowania. 1. W zakres niniejszego opracowania wchodzi: zagospodarowanie terenu pod plac zabaw dla dzieci i młodzieży, montaż urządzeń zabawowych tj. dwa zestawy zabawowe, zestaw sprawnościowy, karuzela dla niepełnosprawnych, huśtawka wahadłowa poczwórna, huśtawka wahadłowa oraz linarium piramida, montaż ławek rekreacyjnych oraz koszy na śmieci, montaż tablicy informacyjnej, wykonanie nasadzeń w formie żywopłotu oraz drzew liściastych (tj. głóg pośredni, jarząb pospolity, kasztanowiec czerwony), wysiew trawnika. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 62/2018 z dnia 14.02.2018r. znak BOŚ.6740.1.531.2017.ASz – załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 10 do SIWZ; 3) Przedmiar robót – Załącznik nr 11 do SIWZ. 3. W zakresie robót realizowanych w ramach zamówienia ujęte są również: wykonanie pomiarów geodezyjnych przed rozpoczęciem robót; wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; zabezpieczenie robót w trakcie ich trwania; wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót odpadów i ziemi; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót; 2. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVII; b) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 48 i nie więcej niż 60 miesięcy). 3. Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII. pkt 1. 1)-4) SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 4. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i poprawa infrastruktury ulic Warzywnej i Krótkiej.
Dodano: 2024-07-15 - Budowa oświetlenia oraz wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych w Gminie Dobra
Dodano: 2023-12-16 - Budowa wieży widokowej
Dodano: 2023-08-21 - Budowa wieży widokowej
Dodano: 2023-05-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4101Z na odcinku Pucice - Czarna Łąka
Dodano: 2023-03-07 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z siecią wodociągową ul. Polna w miejscowości Widuchowa.
Dodano: 2022-12-29 - Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.
Dodano: 2022-11-05 - Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.
Dodano: 2022-09-21 - PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA I REMONT STRUMIENIA GLINIANKANA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. NARCIARSKIEJ (KM 0+000 DO KM 0+372) ORAZ STRUMIENIA OSINIEC NA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. TĘCZOWEJ I STRUMIENIA OSIEŃCZYK OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. PODOLSKIEJ W SZCZECINIE ETAP I – PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA W REJONIE UL. KOSZALIŃSKIEJ OD KM 0+000 DO KM 0+018 I REMONT STRUMIENIA GLINIANKA NA ODCINKU OD KM 0+018 DO KM 0+372
Dodano: 2021-04-13 - III - REMONT GÓRNEGO PIASKOWNIKA I STRUMIENIA WARSZEWIEC NA ODCINKU OD UL. JUDYMA DO UL. CHOPINA (OD KM 1+494 DO KM 2+288) W SZCZECINIE
Dodano: 2021-03-24