Przetargi.pl
Budowa Placu zabaw na działce nr 85/2 w miejscowości Żerkowice gm. Iwanowice

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Placu zabaw na działce nr 85/2 w miejscowości Żerkowice gm. Iwanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje budowę placu zabaw w tym: a) Mikro niwelacje terenu b) Wykonanie terenu zielonego c) Montaż czterech urządzeń służących do zabawy Piaskownica sześciokątna - szt. 1 Zjeżdżalnia limanowa z drabinka - szt. 1 Huśtawka wisząca drewniana z siedziskami - szt. 1 Huśtawka obrotowa karuzela - szt. 1 d) Montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw, instrukcja obsługi poszczególnych urządzeń na placu zabaw, ogrodzenie e) Zagospodarowanie działki 2. Szczegółowy zakres robót zawiera: Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 10 do SIWZ 3. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: doprowadzenia terenu wokół do stanu pierwotnego z wyrównaniem ewentualnych szkód właścicielom posesji na których wystąpiła szkoda z winy Wykonawcy; 4. Informacje i wymagania dodatkowe: wymagany przez Zamawiającego minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. uczestnik przetargu powinien przeprowadzić wizytację miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy na wykonanie robót; 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ Dokumentacja projektową stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik Nr 10 6. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1. do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nieużywanych i fabrycznie nowych, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, 2. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 4. Przed realizacją poszczególnych etapów robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Należy zamontować materiały wskazane w przedmiarach lub równoważne. Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. UWAGA: Po zapoznaniu się z dokumentacją i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności w jej treści, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Brak zgłoszenia stwierdzonych wad skutkuje przyjęciem do realizacji bez zastrzeżeń przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. rzystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach