Przetargi.pl
Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach, Wierzchowiskach Drugich, Wierzchowiskach Pierwszych, Wolicy Pierwszej, Stojeszynie Pierwszym, budowa siłowni zewnętrznej w Modliborzycach, doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych.

Gmina Modliborzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 23310 Modliborzyce, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 715 079 , fax. 158 717 102
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Modliborzyce
    ul. Piłsudskiego 63
    23310 Modliborzyce, woj. lubelskie
    tel. 158 715 079, fax. 158 717 102
    REGON: 83040960800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modliborzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach, Wierzchowiskach Drugich, Wierzchowiskach Pierwszych, Wolicy Pierwszej, Stojeszynie Pierwszym, budowa siłowni zewnętrznej w Modliborzycach, doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach, Wierzchowiskach Drugich, Wierzchowiskach Pierwszych, Wolicy Pierwszej, Stojeszynie Pierwszym, budowa siłowni w Modliborzycach, doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych polegające na budowie sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej w celu zwiększenia sprawności fizycznej: dzieci, młodzieży i dorosłych oraz rozwoju stosunków społecznych w czasie spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu. Urządzenia będące wyposażeniem placu, pozwolą na trening całego ciała, dając możliwość rozciągania mięśni, ćwiczenia gibkości, zapobiegania zakwasom i skurczom mięśni. Wierzchowiskach Pierwszych doposażenie boiska zewnętrznego do piłki nożnej w celu: zwiększenia bezpieczeństwa dzieci, młodzieży i dorosłych, trenujących na obiekcie sportowym oraz ograniczenia wydostawania się piłki poza strefę gry, a co za tym idzie ograniczenie wychodzenia zawodników podczas gry, poza strefę gier i zabaw. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw i siłowni zewnętrznej zlokalizowane na terenie Gminy Modliborzyce. Wykonawca realizując zadanie wykona roboty budowlane w miejscowościach tj: 2.2.1. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach działka nr ewid. 269 obręb 0003 Brzeziny. Zakres prac:  wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej,  osadzenie urządzeń,  uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń,  montaż mat przerostowych – nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy,  profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat,  wykonanie prac porządkowych,  obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację elementów małej architektury (kosza na śmieci, ławek, tablic informacyjnych z regulaminem korzystania z urządzeń). Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.2. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej Wierzchowiskach Drugich działka nr ewid. 864 obręb 0020 Wierzchowiska Drugie. Zakres prac:  wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej,  osadzenie urządzeń,  uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń,  montaż mat przerostowych – nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy,  profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat,  wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni z betonowej kostki brukowej,  obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację elementów małej architektury (kosza na śmieci, ławek, tablic informacyjnych z regulaminem korzystania z urządzeń). Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.3. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej Wierzchowiskach Pierwszych działka nr ewid.2991, 2992/6 obręb 0021 Wierzchowiska Pierwsze. Zakres prac:  wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej,  osadzenie urządzeń,  uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń,  montaż mat przerostowych – nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy,  profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat,  wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni z betonowej kostki brukowej,  obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z placu zabaw oraz urządzeń siłowni zewnętrznej. Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.4. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej Wolica Pierwsza działka nr ewid. 571/1 obręb 0024 Wolica Pierwsza. Zakres prac:  wykonanie proponowanego ogrodzenia działki,  wykonanie fundamentów pod urządzenia,  osadzenie urządzeń,  uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń,  nadmiar ziemi z wykopów urządzeń zagospodarować na wyprofilowanie nasypu zjazd,  montaż mat przerostowych – nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy,  profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat,  wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni trawiastej,  obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację elementów małej architektury (kosza na śmieci, ławek, tablic informacyjnych z regulaminem korzystania z urządzeń), usytuowanie proponowanego ogrodzenia, a także podziemne uzbrojenie terenu. Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.5. Budowa siłowni zewnętrznej i montaż stolika do gry w szachy w miejscowości Modliborzyce działka nr ewid. 559/4 obręb 0001 Modliborzyce. Zakres prac:  wykonanie fundamentów pod urządzenia,  osadzenie urządzeń,  uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń,  profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń,  wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni z betonowej kostki brukowej,  obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń siłowni zewnętrznej oraz lokalizację tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z urządzeń. Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.6. Doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych działka nr ewid. 1824/9 obręb 0021 Wierzchowiska Pierwsze. Zakres prac:  wykonanie fundamentów pod urządzenia boiska,  osadzenie urządzeń,  uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń,  profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń,  wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni trawiastej,  obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzenia boiska (piłko chwyty (46m , 41 m), bramki do piłki nożnej, wiata dla zawodników rezerwowych). Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.7. Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Stojeszynie Pierwszym działka nr ewid. 210 przewiduje się nowe zagospodarowanie terenu. Modernizacja dotyczy strefy rekreacji czynnej i biernej w zakresie nawierzchni ciągów komunikacyjnych dla pieszych i terenów zieleni, w zakresie nawierzchni miejsc postojowych oraz zatoki postojowej i drogi wewnętrznej, a także placu zabaw i siłowni zewnętrznej. Zakres prac:  utwardzenie gruntu w obrębie strefy rekreacji biernej,  nasadzenia kwietników i rekultywacja terenu zieleni,  przebudowa istniejącej zatoki postojowej od strony drogi powiatowej,  budowa miejsc postojowych od strony drogi gminnej,  utwardzenie drogi wewnętrznej dojazdowej do posesji,  założenie urządzeń placu zabaw,  założenie urządzeń siłowni zewnętrznej. W pobliżu placu usytuowanie elementów małej architektury (tablica informacyjna z regulaminem korzystania z urządzeń, ławki, kosze na śmieci). Na terenie w ramach projektu budowlanego zagospodarowania działki nr ew. 210 w miejscowości Stojeszyn Pierwszy projektuje się oświetlenie obejmująca działki o nr 210, 328,1264 oraz 1274. Zakres prowadzenia robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznej to: wykonanie szafy oświetlenia, wykonanie linii kablowej oświetlenia. Projektowane są słupy oświetleniowe o wysokości od 3,5 do 4 m. Ustawienie słupów zgodnie z Rys. E1 oraz rodzaje opraw LED. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w dokumentacji budowlanej pn. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacji czynnej w miejscowości Stojeszyn Pierwszy - STWiOR, przedmiar robót a także w dokumentacji projektu budowlanego, przedmiary, STWiOR branży elektrycznej w miejscowości Stojeszyn Pierwszy. 2.3. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania wynikające z dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej a także ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. 2.4. Urządzenia placu zabaw, siłowni zewnętrznej muszą spełniać następujące warunki: 1) muszą być zgodne z opisami zawartymi w niniejszej dokumentacji, 2) posiadać: a) certyfikaty zgodności, b) deklaracje producenta, w których producent oświadczy z pełną odpowiedzialnością, że dostarczone urządzenia są zgodne z wymaganiami zawartymi w normach, c) karty techniczne urządzeń zawierające m.in.:  informacje ogólne o wyrobie,  informacje dotyczące instalacji urządzeń (łącznie z częścią rysunkową),  informacje dotyczące kontroli i konserwacji. d) szczegółowe opisy wyrobów, z których składają się dane urządzenia (nazwa urządzenia i liczba sztuk danych elementów urządzenia), opisy techniczne urządzeń powinny być napisane czytelnie, w prostej i zrozumiałej formie, e) rysunek poglądowy, umożliwiający sprawdzenie oferowanego urządzenia, f) oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek), g) wszystkie wyroby użyte do produkcji urządzeń, muszą spełniać wymagania Polskich Norm. Wszystkie ww. dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, a w przypadku dokumentów sporządzonych w innych językach, powinny zawierać tłumaczenie. 3) być odporne na: a) działanie czynników atmosferycznych oraz promieniowanie UV, b) zdemontowanie. 4) przedmiot zmówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, 5) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. 2.5. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenia - Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na cele doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W każdym przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależny nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że oferowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.2.7.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały które wchodzą w skład realizacji inwestycji. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 48 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 12 do SIWZ - KRYTERIA OCENY OFERT. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 2.8. Wykonawca wykona i zamontuje tablice informacyjne o realizacji projektu w miejscu wykonywania robót według treści, wskazań Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Tablice informacyjne winny pozostać w miejscu robót bezterminowo. 2.9.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 2.10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.) następujące czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik budowy – wykonanie nawierzchni, montaż urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznej jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy). 2.11.W terminie do 5 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących roboty budowlane objęte niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. 2.12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.10. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia  Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.10 czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 2.14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1.Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Oddział w Modliborzycach nr konta: 47 8717 1123 2010 1000 2118 0035 z dopiskiem „Wadium – INW.271.1.3.2018” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 6.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, piętro - sekretariat - pokój nr 2 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:  nazwę dającego zlecenia Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby,  kwotę gwarancji,  termin ważności gwarancji w formule: „od dnia….- do dnia ..”, 6.6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 6.7.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 6.9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust 1-4 ustawy Pzp. 6.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp) 6.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.12.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadku określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5.5.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ, występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa- o ile dotyczy, 5.6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5.7.Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia (tj. dokumenty wskazane w pkt 4.1.3. składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.4.1 i 4.4.3 SIWZ należy złożyć w formie oryginału. 5.8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach