Przetargi.pl
Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
    REGON: 52410500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenie Miasta Kraśnik dla zadania pn.: „Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż następujących urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw: a) *Zadanie nr 1 - zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią – 1 szt., b) *Zadanie nr 2 – karuzela integracyjna – 1 szt., c) *Zadanie nr 3 – trampolina integracyjna – 1 szt., 2) profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń, 3) wykonanie nawierzchni: a) z piasku amortyzującej upadek dla Zadania nr 1 b) z mat przerostowych amortyzujących upadek dla Zadania nr 2 i 3 3. Adres dostawy i montażu urządzeń: Zadanie nr 1- 23-200 Kraśnik, plac zabaw na ul. Chopina, obręb geod. Koszary, działka nr 418/4, pow. do zagospodarowania – ok. 400m2 Zadanie nr 2 i 3 - 23-200 Kraśnik,– na istniejących placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego. 4. Urządzenia muszą spełniać poniżej wskazane minimalne parametry oraz być wykonane z następujących materiałów: 1) Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią zawierający: a) wieże zadaszone – minimalna ilość 2 szt., w tym jedna wieża o dwóch podestach, z czego jeden podest na wysokości min. 2 m, b) pomosty: - pomosty np. w formie łuków, pochylni, płaszczyzn lub zabudowane (całkowicie lub częściowo), min. ilość pomostów 2 szt., c) ślizgi (4 szt.): - przynajmniej jedna zjeżdżalnia zabudowana (tubowa) z podestem startowym na wysokości min. 2 m, - przynajmniej jedna zjeżdżalnia ślimakowa z podestem startowym na wysokości min 1,5 m, - przynajmniej jedna zjeżdżalnia otwarta jednotorowa, - przynajmniej jedna zjeżdżalnia otwarta jedno lub dwutorowa. d) podejście na urządzenia w postaci pochylni, drabinek, ścianek spinaczkowych lub schodków w ilości min. 2 szt. (dopuszcza się rożne typy wejść na danym urządzeniu) e) podesty o powierzchni płaskiej, antypoślizgowej w ilości min. 5 szt., f) elementy dekoracyjne np. z motywami roślin, zwierząt, owady, elementy kosmiczne, strażackie, statki, futurystyczne lub inne kształty montowane na słupach w ilości min. 3 szt., g) panele zabawowe w ilości szt. 2 np. siodełko, bulaj z elementami przezroczystymi, kółko-krzyżyk itp., h) kolorystyka – przewaga kolorystyki ciepłej, jasnej (dopuszcza się stosowanie kolorów ciemnych takich jak czarny jednak powinien stanowić niewielką część), i) wymiary: - szerokość min. – 6 m - długość min. – 10 m Wymagania dotyczące materiałów: a) wieże z daszkiem: - słupy konstrukcyjne wieży: • konstrukcja stalowa o średnicy min. 8 cm lub profil 8 x 8 cm, ocynkowana, malowana proszkowo, odporna na działanie czynników atmosferycznych, mechanicznych, promieniowania UV (dopuszcza się wykończenie elementów w postaci pokrycia z mat. sztucznych), • daszek wykonany z bezpiecznego, trwałego i odpornego, kolorowego tworzywa HDPE lub z materiałów o takich samych parametrach lub lepszych, • barierki wykonany z bezpiecznego, trwałego i odpornego, kolorowego tworzywa HDPE, lub metalowe szczebelkowe, • osadzone w fundamencie na stalowych kotwach cynkowanych ogniowo, • słupy nośne oraz belki poziome zakończone zaokrągleniem o promieniu 50 mm +/- 5 mm. - podest wieży wykonane ze stali, pokryte tworzywem gumowym o właściwościach antypoślizgowych, o wymiarach min. 80x80 cm, b) pomosty łączce podesty, w formie łuku, pochylni, rury lub przejścia z antypoślizgowej płyty HDPE lub z materiałów o takich samych parametrach lub lepszych: • podest/przejścia z antypoślizgowej płyty HDPE lub z materiałów o takich samych parametrach lub lepszych, boki przejścia z płyty HDPE lub z materiałów o takich samych parametrach lub lepszych, • poręcze z rur lub profili stalowych śr. Min 2,5 cm, cynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo, • łańcuchy łączące podest z poręczą ze stali nierdzewnej. c) ślizgi w formie rury zabudowanej (tubowej) lub zjeżdżalni otwartej • zjeżdżalnia tworzywa PE, odporna na promieniowanie UV, • burty/boki do zjeżdżalni z płyty HDPE gr. min. 18 mm. d) podejścia – schodki z poręczami, antypoślizgowe, e) osłony/zabezpieczenia boczne z płyty HDPE lub z materiałów o takich samych parametrach lub lepszych, f) elementy otwarte zakończone zaślepkami/kapturkami z tworzywa sztucznego, g) śruby, wkręty i inne łączniki wykonane ze stali nierdzewnej oraz zabezpieczone zaślepkami, h) brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenie palców oraz innych części ciała. 2) Karuzela integracyjna, Urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, jak i posiadających pełną sprawność ruchową. Karuzela powinna być skonstruowana w taki sposób, aby mogły na nią w bezpieczny sposób wjechać dwa wózki inwalidzkie jednocześnie, a także powinna posiadać dwie ławeczki dla dzieci poruszających się samodzielnie. Urządzenie napędzane ręcznie, za pomocą talerza napędowego. 3) Trampolina integracyjna Trampolina przeznaczona dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, jak i dla osób posiadających pełną sprawność ruchową. Trampolina musi być wyposażona w podnoszoną pokrywę, która ułatwia czyszczenie jej wnętrz. Uwaga! Wskazane parametry/wymiary są orientacyjne, dopuszcza się aby wymiary oferowanych urządzeń różniły się ±5% od wymiarów podanych w ww. opisie. Wszystkie urządzenia mają być przeznaczone dla dzieci w wieku 3-12 lat. * -umowy będą podpisywane oddzielnie dla każdej części zamówienia 5. Ogólne wymagania dotyczące urządzeń: 1) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, 2) fundamenty zgodnie z wymaganiami producenta, 3) dla każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. 6. Urządzenia placów zabaw muszą spełniać następujące warunki: 1) spełniać wymagania zawarte w normach: · PN-EN 1176-1 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań) lub równoważnej, · PN-EN 1176-7 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji) lub równoważnej, · w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia, lub równoważnych, 2) posiadać: a) certyfikaty na zgodność z ww. normami lub równoważnymi, b) karty techniczne urządzeń zawierające min.: · informacje ogólne o wyrobie, · informacje dotyczące instalacji urządzeń (łącznie z częścią rysunkową), · informacje dotyczące kontroli i konserwacji, c) szczegółowe opisy wyrobów, z których składają się dane urządzenia (nazwa urządzenia i liczba sztuk danych elementów urządzenia), opisy techniczne urządzeń powinny być napisane czytelnie, w prostej i zrozumiałej formie, d) rysunek poglądowy przedstawiający oferowane urządzenia, e) oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek), która będzie zawierała następujące informacje: nazwa producenta urządzenia, oznaczenie numeru Normy zgodnie z którą urządzenie zostało wyprodukowane, nr katalogowy/seryjny oraz rok produkcji. f) wszystkie ww. dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, a w przypadku dokumentów sporządzonych w innych językach, powinny zawierać tłumaczenie na język polski. 3) mają być odporne na: a) działanie czynników atmosferycznych oraz promieniowanie UV, b) demontaż bez użycia narzędzi. 7. Nawierzchnia z piasku amortyzująca upadek powinna: 1) spełniać wymagania zawarte w normach: · PN-EN 1176-1:2009 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań), lub równoważnej, · PN-EN 1177:2009 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku), lub równoważnej. 2) grubość nawierzchni z piasku powinna być dostosowana do wysokości upadku z urządzeń, zgodnie z parametrami określonymi w normie PN-EN 1177:2009 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku), lub równoważnej, 8. Fundamenty oraz montaż urządzeń – zgodnie z wymaganiami producenta. 9. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, gdzie planowany jest montaż urządzenia (dla zadania nr 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (oddzielnie dla każdej części zamówienia): 1) Zadanie 1 (części nr 1) w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 2) Zadanie 2 (części nr 2) w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 3) Zadanie 3 (część nr 3) w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium - Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży”- część/części nr…...”. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w oddzielnej kopercie oznaczonej: "Wadium- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży”- część/części nr…......” a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 03.08.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 7. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 8. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach