Przetargi.pl
Budowa placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego w Gołkowicach Dolnych

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego w Gołkowicach Dolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych budową placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego (siatkówka, koszykówka, piłka ręczna) o nawierzchni z trawy syntetycznej w miejscowości Gołkowice Dolne (dz. ewid. nr 215/23 obręb Gołkowice Dolne), w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projekcie budowlanym pn.: „Plac zabaw i boisko wielofunkcyjne w Gołkowicach Dolnych” opracowanym przez Firmę Usługowo-Handlową Pro-R Renata Poręba oraz STWiOR. 2. Zakres zamówienia obejmuje: budowę placu zabaw wyposażonego w elementy małej architektury (urządzenia zabawowo-sprawnościowe) z nawierzchnią bezpieczną poliuretanową oraz trawą; wykonanie ogrodzenia; remont drenażu wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej; utwardzenie działki – dojścia, dojazdy; budowę boiska wielofunkcyjnego (do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej); wykonanie piłkochwytów oraz ogrodzenia boiska. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 8). Pomocniczo, z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający przekazuje jako załącznik do SIWZ przedmiar robót dot. przedmiotu zamówienia - nie stanowi on jednak opisu przedmiotu zamówienia oraz nie jest podstawą do obliczenia ceny. 4. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych urządzeń zabawowych na placu zabaw w granicach (+/-) 5%, pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania takich urządzeń wynikających z kart technicznych (w szczególności w zakresie: stref bezpieczeństwa oraz nawierzchni). Wszystkie urządzenia zastosowane na placu zabaw muszą być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach