Przetargi.pl
Budowa placu o charakterze rekreacyjnym na os. Zacisze pomiędzy blokami 13, 12, 1 w Sulechowie

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu o charakterze rekreacyjnym na os. Zacisze pomiędzy blokami 13, 12, 1 w Sulechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Budowa placu o charakterze rekreacyjnym na os. Zacisze pomiędzy blokami 13,12,1 w Sulechowie”, w tym m. in.: a) wykonanie robót rozbiórkowych, w tym m. in.: rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki, ro-zebranie krawężników, demontaż bramek, b) wykonanie drenażu, c) budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 29x15,5m z wyznaczonymi boiskami do piłki nożnej, tenisa, siatkówki oraz 30 m bieżni, wraz z wykonaniem linii boisk do piłki nożnej, teni-sa, siatkówki oraz torów na bieżni, d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm koloru szarego oraz kolorowej w obrębie gry w klasy, e) wykonanie ogrodzenia z paneli o wysokości min. 150 cm (oczko prostokątne z drutu min. Ø 4 mm) na typowych słupkach stalowych o przekroju prostokątnym i wymiarach min. 60x40 mm (słupki z zaślepkami), z bramą dwuskrzydłową o szer. 3,50 m i furtkami o szerokości min. 120 cm (brama i furtka z zamkami i wkładkami patentowymi), wysokość bramy i furtki o wysoko-ści paneli ogrodzenia tego samego systemu; panele ogrodzeniowe, brama i furtka zabezpieczo-ne powłoką ocynku i lakierowane proszkowo; cokół betonowy systemowy o wysokości min. 25 cm, f) wykonanie piłkochwytów o wysokości 4m wykonanych z siatki polipropylenowej rozwieszo-nej na linach stalowych przymocowanych do słupów stalowych ocynkowanych powlekanych PVC, g) montaż 2 bramek do piłki nożnej 3x2m wyposażonych w siatki polipropylenowe, słupków do siatkówki i tenisa wraz z dostawą siatek oraz 2 koszy do koszykówki, wraz z wykonaniem odpowiednich fundamentów, h) montaż stołu betonowego do tenisa stołowego wraz z siatką z blachy kwasoodpornej gr. 5mm perforowanej, i) montaż 2 ławek parkowych z oparciem i 2 ławek parkowych bez oparcia, podpory betonowe z betonu wibrowanego min. B30, siedzisko i oparcie z desek z tworzywa sztucznego o wymia-rze poprzecznym 40x150 mm, długość ławek 150cm, j) montaż 2 koszy betonowych z wkładem (tzw. wiadro) wyposażonych w zamek blokujący wy-ciągnięcie wiadra, k) montaż stojaka na rowery – 5 miejscowy, l) wykonanie trawników. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt architektoniczno-budowlany oraz przedmiary robót, opracowane przez Projekt i Nadzór Budowlany mgr inż. Daniel Sznajder ul. Przyjaciół Żołnierza 51a, 68-100 Żagań, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórko-we stanowią własność Zamawiającego. 4) Wykonawca musi uwzględnić: a) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, w związku z realizacją robót w obrębie osiedla mieszkaniowego, b) zabezpieczenie i ogrodzenie terenu budowy, c) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, d) ubezpieczenia realizowanego przedmiotu zamówienia na czas realizacji umowy od wszelkich ryzyk, łącznie z klauzulą zabezpieczającą szkody powstałe w częściach ukończonych, w takim zakresie, by ochroną ubezpieczeniową objęte były również roboty wykonywane przez podwykonawców, jeśli Wykonawca posługuje się podwykonawcami, e) posiadanie przez cały czas realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) zapewnienia obsługi geodezyjnej, obejmującej wytyczenie geodezyjne oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, przez uprawnione służby geodezyjne, g) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, h) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, i) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, j) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, k) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, oraz pokrycia kosztów z tym związanych, oraz pokrycia kosztów zużycia poszczególnych mediów, l) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 5) Wykonawca musi przewidzieć realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru. 6) Na czas prowadzenia robót wykonawca jest zobowiązany, na własny koszt, wprowadzić i utrzymywać tymczasową organizację ruchu. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz para-metrów planowanego do dostarczenia wyposażenia oraz elementów małej architektury. Użycie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia oraz elementów małej archi-tektury wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia. 8) Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się także do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 9) Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każ-dym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamó-wienia w zakresie opisanym w ppkt 8 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: a) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej, b) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ppkt 8 powyżej, c) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 10) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 11) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 12) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 13) Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:. 2.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 2.3. Uproszczony kosztorys ofertowy zawierający co najmniej następujące kolumny: liczba porządkowa, opis, jednostka miary, cena jednostkowa netto, wartość netto. W przypadku gdy Wykonawca zamieści w kosztorysie ofertowym podstawy nakładów lub podstawy nakładów odmienne niż w złączonym do siwz przedmiarze robót, Zamawiający nie będzie brał zastosowanych podstaw nakładów pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający zwraca uwagę, aby opisy robót w załączonym do oferty uproszczonym kosztorysie ofertowym były zgodne z opisami zawartymi w załączonym do siwz przedmiarze robót. 2.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.3). 3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do odda-nia mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zo-bowiązanie należy dołączyć do oferty). 3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 3.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na wezwanie Zamawiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach