Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg
- Adres: 19-330 Stare Juchy, pl. 500-lecia 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (87) 619 90 53 , fax. (87) 619 90 53
- Data zamieszczenia: 2023-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
pl. 500-lecia 4
19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (87) 619 90 53, fax. (87) 619 90 53
REGON: 790671159 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach wraz z dostawą podstawowego wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. CZĘŚĆ I – budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje w szczególności:1) czyszczenie terenu z zarośli i zakrzaczeń, wycinka 3 drzew,2) likwidację ogrodzeń na granicy i w obszarze inwestycji,3) częściową likwidację nieczynnych studni kanalizacyjnych oraz fragmentów kanalizacji,4) niwelację terenu i wykonanie utwardzeń,5) wykonanie ogrodzenia systemowego,6) dostawę i montaż latarń oświetleniowych parkowych z lampami solarnymi – 2 kpl.3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI I zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zwanej dalej STWiOR, załącznikach nr 5.1 – 5.6 i 6 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.1. CZĘŚĆ II – dostawa podstawowego wyposażenia placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje:1) dostawę i ustawienie ławek parkowych w liczbie 5 szt.,2) dostawę i ustawienie kosza potrójnego na śmieci wraz z wyjmowanymi pojemnikami w liczbie 1 kpl.3. Szczegółowy opis elementów wyposażenia objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ. Wymagany okres gwarancji na dostarczone elementy wyposażenia wynosi 2 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda w przypadku CZĘŚCI I zamówienia wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2.000,00 złotych.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002.4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia należy przekazać zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.5. Z treści wadium wnoszonego w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia wystawionego na jednego z tych wykonawców, będzie wystarczające dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa dwóch placów zabaw na terenie gminy Dąbrówno
Dodano: 2024-03-07 - Budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach
Dodano: 2023-06-24 - Zagospodarowanie terenu plaży miejskiej miejscowości Okartowo jako miejsca ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej
Dodano: 2023-01-18 - „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Brzechwy w Iławie (IBO - III)”
Dodano: 2022-12-07 - „Modernizacja i doposażenie placu zabaw przy ul. M. Konopnickiej w Kętrzynie” (2)
Dodano: 2022-11-11 - Utworzenie rowerowego placu zabaw i miejsca do wypoczynku przy ul. Słonecznej
Dodano: 2020-07-21 - Budowa placu zabaw oraz siłowni na świeżym powietrzu na terenie Górki Jasia w Olsztynie.
Dodano: 2019-10-14 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: Budowa czterech otwartych stref aktywności w Gminie Purda: Zadanie nr 1 – Otwarta strefa aktywności w Trękusie Zadanie nr 2 – Otwarta strefa aktywności w Giławach Zadanie nr 3 – Otwarta strefa aktywności w Kabornie Zadanie nr 4 – Otwarta strefa aktywności w Chaberkowie
Dodano: 2019-10-01 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: Otwarta strefa aktywności w Trękusie
Dodano: 2019-09-11 - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w parku Sikorskiego
Dodano: 2019-09-06