Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2020-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa placów zabaw w Częstochowie - 3 części: 1) Doposażenie placu rekreacji ruchowej przy Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. Wirażowej 8, 2) Doposażenie placu rekreacji ruchowej przy ul. Załogi, 3) Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Ułańskiej 5/7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
budowa placów zabaw w Częstochowie - 3 części – w ramach budżetu obywatelskiego. CZĘŚĆ 1. Doposażenie placu rekreacji ruchowej przy Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. Wirażowej 8 w dzielnicy Błeszno – Brzeziny w ramach zadania pn.: „ Doposażenie placów rodzinnej rekreacji w dzielnicach: Błeszno, Brzeziny, Raków, Stare Miasto, Stradom i Wyczerpy Aniołów – budżet obywatelski”. Zakres prac: - demontaż maty przerostowej pod urządzeniami, - wykonanie nowych utwardzonych nawierzchni, - wykonanie nawierzchni pod montaż urządzeń z wykorzystaniem zdemontowanych płyt, - montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), - montaż nowych urządzeń, - wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu, - odtworzenie trawników. CZĘŚĆ 2. Doposażenie placu rekreacji ruchowej przy ul. Załogi w dzielnicy Błeszno w ramach zadania pn.: „ Doposażenie placów rodzinnej rekreacji w dzielnicach: Błeszno, Brzeziny, Raków, Stare Miasto, Stradom i Wyczerpy Aniołów – budżet obywatelski”. Zakres prac: - uporządkowanie istniejącej zieleni, w tym wykarczowanie zarośli i przycięcie drzew, - wykonanie nowych utwardzonych nawierzchni, - wykonanie nawierzchni pod montaż urządzeń nowych i istniejących, - montaż urządzeń, - montaż elementów małej architektury, - montaż ogrodzenia, - wyrównanie i oczyszczenie przylegającego terenu, - odtworzenie trawników. CZĘŚĆ 3. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Ułańskiej 5/7 w dzielnicy Stradom w ramach budżetu obywatelskiego. Zakres prac: - drobne prace rozbiórkowe, - roboty ziemne, - montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablica informacyjna), - montaż furtki, - montaż urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej oraz nawierzchni z gumowych płyt przerostowych, - wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu, - założenie trawników z darni rolowanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - CZĘŚĆ 1: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), - CZĘŚĆ 2: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - CZĘŚĆ 3: 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Likwidacja obiektów budowlanych: wieża wyciągowa żelbetowa szyb II, budynek nadszybia szyb II, budynek skipów zapasowych # II dla SRK S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III” Ruch ,,Jas-Mos”
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”
Dodano: 2024-04-12 - Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności
Dodano: 2024-02-06 - "Remont ulicy Handlowej w Czeladzi"
Dodano: 2023-11-30 - Rozbiórka budynku oraz urządzeń zabawowych zlokalizowanych na działce nr 903 w obrębie 1024, przy ul. Mościckiego 21 w Jaworznie.
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku mieszkalnego przy ul. Konstantego Damrota 1 w Knurowie
Dodano: 2023-08-30 - „Likwidacja warsztatów mechanicznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”.
Dodano: 2023-05-05 - „Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej – II zadania”.
Dodano: 2023-03-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków wielorodzinnych oraz budynków gospodarczych wraz z istniejąca infrastrukturą położonych na terenie Gminy Knurów.
Dodano: 2022-11-02 - Likwidacja szybu "Giszowiec" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Wieczorek II": Zad. 1: Likwidacja wyposażenia szybu... Zad. 2: Likwidacja bud. nadszybia... Zad. 3: Likwidacja...
Dodano: 2022-10-07