Przetargi.pl
Budowa placów zabaw w Częstochowie - 2 części, CZĘŚĆ 1: Budowa placu rekreacji ruchowej i placu zabaw przy ul. Zdrowej, CZĘŚĆ 2: Rozbudowa placu zabaw przy ul. Wypalanki

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw w Częstochowie - 2 części, CZĘŚĆ 1: Budowa placu rekreacji ruchowej i placu zabaw przy ul. Zdrowej, CZĘŚĆ 2: Rozbudowa placu zabaw przy ul. Wypalanki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowa placów zabaw w Częstochowie - 2 części, CZĘŚĆ 1: Budowa placu rekreacji ruchowej i placu zabaw przy ul. Zdrowej, Zakres prac: uporządkowanie istniejącej zieleni, w tym wykarczowanie zarośli, wykonanie ukształtowania terenu pod projektowane urządzenia i chodniki, wykonanie nowych utwardzonych nawierzchni, wykonanie nawierzchni bezpiecznych, wykonanie nawierzchni pod montaż urządzeń, montaż urządzeń, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtkami, wykonanie nasadzeń zieleni, odtworzenie trawników, CZĘŚĆ 2: Rozbudowa placu zabaw przy ul. Wypalanki. Zakres prac: drobne prace rozbiórkowe (w tym wycinkę krzewów), roboty ziemne, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), montaż urządzeń zabawowych, budowa toru rowerowo – rolkowego typu pump track, wykonanie nawierzchni mineralnej, wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu, założenie trawników w darni rolowanej. UWAGA dot. części 2: Należy wykonać plac zgodnie z rysunkiem o nazwie rysunek zamienny plan sytuacyjny A-01.1. W dokumentacji technicznej w pkt. I.3.3.3 str. 4 widnieją zapisy, że należy wykonać zjazd linowy. Zamawiający rezygnuje z wykonania zjazdu linowego co zostało uaktualnione na rysunku zamiennym plan sytuacyjny oraz ujęte w zamieszczonych przez Zamawiającego przedmiarach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), CZĘŚĆ 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach