Przetargi.pl
Budowa placów zabaw i terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Łagów

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw i terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działek stanowiących własność gminy w celu utworzenia placu zabaw dla dzieci, siłowni zewnętrznych, altany rekreacyjnej, poprzez realizację następujących zadań: a) Zadanie 1- Budowa placu zabaw w msc. Piotrów W skład inwestycji wchodzi: niwelacja terenu pod inwestycję, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa altany, budowa ogrodzenia. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działce nr ewid. 892 obręb Piotrów, w obszarze skrzyżowania drogi gminnej Piotrów Gułaczów- Piotrów Podłazy i drogi gminnej Piotrów - Piórków. Powierzchnia terenu objętego projektem wynosi ok. 1300m2. W ramach zamówienia przewidziano przygotowanie terenu, obsiew trawą, budowę placu zabaw składającego się z urządzenia linarnego, urządzeń ruchowych typu młynek i żółw, zestawu gimnastycznego przeplotni; budowa siłowni zewnętrznej składającej się następujących urządzeń – surfer - wahadło, biegacz- piechur, rower, orbitrek eliptyczny, narciarz- surfer. Dodatkowo zaplanowano budowę lub montaż elementów małej architektury takich jak ławki z oparciem, kosze parkowe, regulamin placu zabaw, altana . Pozostałymi elementami przewidzianymi do realizacji jest wykonanie chodnika z kostki betonowej, ogrodzenia panelowego. Podstawowy zakres robót: 1. Wykonanie niwelacji i przygotowanie terenu pod inwestycję 2. Wykonanie utwardzenia terenu. 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia 4. Wykonanie placu zabaw 5. Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej 6. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury 7. Dostawa i montaż altany wraz z wyposażeniem 8. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji odbiorowej Szczegółowy zakres robót został ujęty w załącznik nr S1A: 1. Dokumentacja techniczna 2. Przedmiarze robót 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. b) Zadanie 2: Budowa placu zabaw w miejscowości Zbelutka Nowa W skład inwestycji wchodzi: niwelacja terenu pod inwestycję, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa altany, budowa ogrodzenia. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działce nr ew. 134/1 obręb Zbelutka Nowa. Powierzchnia terenu objętego projektem wynosi ok. 1320 m2. W ramach zamówienia przewidziano przygotowanie terenu, obsiew trawą, budowę placu zabaw składającego się z następujących urządzenia – zestaw zabawowo – sprawnościowy, karuzela tarczowa, sprężynowiec, huśtawka podwójna; budowa siłowni zewnętrznej składającej się następujących urządzeń – wioślarz, motyl, orbitrek, podciąg nóg. Dodatkowo zaplanowano budowę lub montaż elementów małej architektury takich jak ławki z oparciem, kosze parkowe, regulamin placu zabaw, altana. Pozostałymi elementami przewidzianymi do realizacji jest wykonanie chodnika z kostki betonowej, ogrodzenia panelowego na prefabrykowanych fundamentach żelbetowych. Podstawowy zakres robót: 1. Wykonanie niwelacji i przygotowanie terenu pod inwestycję 2. Wykonanie utwardzenia terenu. 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia 4. Wykonanie placu zabaw 5. Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej 6. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury 7. Dostawa i montaż altany wraz z wyposażeniem 8. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji odbiorowej Szczegółowy zakres robót został ujęty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik S1B: 1. Dokumentacja Techniczna 2. Przedmiarze robót 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. c) Zadanie 3- Zagospodarowanie terenu działki nr ewid. 632 oraz 594 w msc. Sadków- etap II W skład inwestycji wchodzi niwelacja terenu pod inwestycję, budowa placu zabaw, budowa ogrodzenia wykonanie oświetlenia. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działkach nr ew. 632 i 594 obręb Sadków. W ramach zamówienia przewidziano wykonanie oświetlenie terenu i altany, utwardzenie terenu i urządzenie terenów zielonych, budowę placu zabaw składającego się z następujących urządzenia –bujak ważka, huśtawka podwójna, piaskownica, karuzela krzyżowa, zjeżdżalnia, Dodatkowo zaplanowano budowę lub montaż elementów małej architektury takich jak ławki z oparciem, kosze parkowe, regulamin placu zabaw Podstawowy zakres robót: 1. Wykonanie niwelacji i przygotowanie terenu pod inwestycję 2. Wykonanie utwardzenia terenu. 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia 4. Wykonanie placu zabaw 5. Wykonanie oświetlenia, 6. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji odbiorowej Szczegółowy zakres robót został ujęty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik S1C: 1. Dokumentacja Techniczna 2. Przedmiarze robót 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy do określenia zakresu robót. Podstawą do wyceny robót są Projekty budowlane i STWiOR. Warunki i wymagania dotyczące realizacji robót: • W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-kosztorysowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie. • Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy. • Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. • Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania – dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru. • Odpady i materiały ogólnobudowlane z rozbiórki będzie należało składować w zabezpieczonym miejscu i wywozić systematycznie na legalne składowisko dostępne dla Wykonawcy na jego koszt. W przypadku nie wywiązania się z tego obowiązku Zamawiający może dokonać uprzątnięcia odpadów na koszt Wykonawcy. • Rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Zamawiającym. • Zabawki należy montować zgodnie z wytycznymi producenta oraz zasadami wiedzy technicznej i zaleceniami Zamawiającego. Należy bezwzględnie zachować strefy bezpieczeństwa, które przedstawione są na rysunkach w dokumentacji projektowej oraz na załączonych kartach technicznych. Przedstawione w dokumentacji projektowej elementy placów zabaw nie są w pełni wiążące, jednakże zastosowane elementy muszą być równoważne, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa spełniające normy Unii Europejskiej i zatwierdzone przez Zamawiającego. Na terenie placów zabaw należy umieścić tablice informacyjna z regulaminem placu zbaw. • Wraz z dokumentacją odbiorową, inwentaryzacją zrealizowanych obiektów i ich dokumentacją powykonawczą Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia warunków gwarancji, pomiarów i badań kontrolnych, atestów, certyfikatów na użyte materiały wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu. • Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności dostawy z danymi ofertowymi w wybranym przez siebie kwalifikowanym laboratorium. W przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą Zamawiający będzie miał prawo żądać wymiany wcześniej zamontowanych materiałów na zgodne z ofertą. • Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową /materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika/. • Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami. • Zakończenie robót nastąpi po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości do odbioru, potwierdzeniu przez inspektora wykonania i odbiorze komisyjnym robót. • Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja /którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować/ i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. • Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie, którego zostało ustalone wynagrodzenie, sporządził Wykonawca. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie. • W przypadku rozbieżności, co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy chyba, że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. • W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia /dokumentacji, STWiOR itp./ określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne” • Wszelkie sformułowania użyte w projekcie typu „zaleca się” itp należy rozumieć jako wymagania Zamawiającego • Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować materiały inne niż w dokumentacji projektowej, zmiana taka wymaga zgody projektanta i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I Zadanie 1 - 3.000,00 zł, Część II - zadanie 2 – 3.000,00 zł Część III zadanie 3 - 1.800,00 zł W przypadku ubiegania się o realizację 2 lub 3 zadania wymagane wadium należy zsumować. Łącznie dla zadania 1, 2, 3- 7.800,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Bank BS O/Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN. 6. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale i dołączyć do oferty w osobnej kopercie. W ofercie należy złożyć kserokopię gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 i 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczność, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o której mowa w art. 25a ust.1 tejże ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub w terminie, o którym mowa w pkt. 11, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, wyklucza się z postępowania udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach